Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Kainodara>Kainodaros organizavimas: vidaus bei lauko durų didmeninės ir mažmeninės prekybos įmonė UAB "Dorvila"
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Kainodaros organizavimas: vidaus bei lauko durų didmeninės ir mažmeninės prekybos įmonė UAB "Dorvila"

  
 
 
1234567891011121314151617181920212223242526272829
Aprašymas

Įvadas. Teorinė dalis. Kainos samprata ir reikšmė. Kainos nustatymo metodai. Veiksniai, įtakojantys kainodaros sprendimus. Kainų politika ir jos tikslai. Kainų strategija ir jos tikslai. Kainodara skirtinguose rinkos tipuose. Kainų – nuolaidų sistema. Vidinė kainodara. Segmentinė kainodara. Kainų nustatymas tarptautinėje rinkoje. Praktinė dalis. Nagrinėjamos įmonės apibūdinimas. Teisinė įmonės veiklos organizavimo forma. Įmonės komercinės – ūkinės veiklos apibūdinimas. Produkto realizavimo rinkos analizė. Šakos rinkos apibūdinimas. Rinkos tipo identifikavimas ir trumpas apibūdinimas. Rinkos konkurentų analizė ir jų dalys. Produkto kainos nustatymas. Įmonės naudojami kainų nustatymo metodai. EXW kainos skaičiavimas. Pardavimo vartotojui kainos nustatymas. Kainos nustatymas nenuostolingumo metodu. Optimalaus kainų lygio nustatymas. Kainų nuolaidos, kainodaros ypatumai. Išvados ir pasiūlymai.

Ištrauka

Kainodara – tai visų kainą formuojančių, psichologinių, socialinių, politinių, rinkos ir kitokių veiksnių sistema. Kaina atspindi visą kainodaros veiksnių sistemą: sąnaudų dinamiką, darbo rezultatų rodiklius, infliaciją, pasiūlos ir paklausos santykį, rinkos monopolizavimą ir pan. [2, p. 5].
Kaina rinkoje yra svarbiausias firmos veiklą apibūdinantis ekonominis rodiklis. Kainos nustato gamybos struktūrą, daro lemiamą poveikį medžiaginių srautų judėjimui, prekių paskirstymui, firmos pelningumo lygiui. Rinkoje dirbančioms įmonėms kainos yra jų egzistavimo ir sėkmės klausimas, nes teisinga kainodaros metodika ir protinga taktika, o taip pat nuosekliai įgyvendinama gerai pagrįsta kainodaros strategija yra būtini, kad įmonė žiauriomis rinkos sąlygomis galėtų sėkmingai veikti [2, p. 19].
Šio kursinio darbo tema – kainodaros organizavimas UAB "Dorvila". Kursinio projekto tikslas – remiantis teorine medžiaga atskleisti, kaip yra nustatoma kaina pasirinktoje įmonėje. Darbas susideda iš dviejų pagrindinių dalių:
- Teorinės,
- Praktinės.
Kursinio projekto pagrindiniai uždaviniai:
1. Kainodaros sąvokų susipažindinimas;
2. Kainos politikos, kainos strategijos bei jų tikslų apžvalga;
3. Kainodara skirtinguose rinkų tipuose;
4. Kaina, kaip nuolaidos sistema;
5. Vidinė, segmentinė kainodaros;
6. Veiksniai, lemiantys kainodaros sprendimus;
7. Apibūdinti įmonę, rinką, kurioje ji veikia;
8. Apskaičiuoti pasirinkto produkto kainą keturiais metodais;
9. Apibūdinti įmonės kainodaros strategiją;
10. Pateikti pasiūlymus ir išvadas. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2009-01-05
DalykasKainodaros kursinis darbas
KategorijaRinkodara >  Kainodara
TipasKursiniai darbai
Apimtis27 puslapiai 
Literatūros šaltiniai9 (šaltiniai yra cituojami)
Dydis73.32 KB
AutoriusDovilė
Viso autoriaus darbų1 darbas
Metai2008 m
Klasė/kursas3
Mokytojas/DėstytojasK. Garškaitė
Švietimo institucijaVilniaus Gedimino Technikos Universitetas
FakultetasVerslo vadybos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Kainodaros organizavimas vidaus bei lauko duru didmenines ir mazmenines prekybos imone UAB Dorvila [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 27 puslapiai 
  • Vilniaus Gedimino Technikos Universitetas / 3 Klasė/kursas
  • K. Garškaitė
  • 2008 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą