Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Kainodara>Įmonės kainodaros proceso analizė
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Įmonės kainodaros proceso analizė

  
 
 
12345678910111213141516171819202122232425262728293031323334
Aprašymas

Įvadas. Kainų nustatymo metodai ir strategijos. Kainos esmė ir funkcijos. Kainų politikos esmė. Kainų politikos tikslai. Kainų nustatymo tikslai. Pagrindinės kainodaros strategijos. Kainos nustatymo metodai. Į kaštus orientuotas kainos nustatymo metodas. Kainos nustatymas pagal vertę. Optimalaus kainų lygio nustatymas. UAB "X" veiklos aprašymas. Apie įmonę. Įmonės sandara. UAB "X" klientai. UAB "X" konkurentai. Rinkos apibūdinimas. UAB "X" prekės kainos nustatymo metodai. Geriamojo vandens siurblio su įrengimu kainos nustatymas EXW sąlygomis. Kainos nustatymas nenuostolingumo metodu. Optimalios kainos nustatymas. Išvados ir pasiūlymai.

Ištrauka

Verslo žmones kiekvieną dieną priima sprendimus, kurie siejasi su kainodaros klausimais. Jie sudarinėja kainoraščius, dalyvauja derybose dėl palankesnių kainų, prekybai skatinti taiko nuolaidas ir panašiai. Laikai, kai galima buvo be atodairos taikyti nuolaidas siekiant prisivilioti pirkėjus praėjo - aštrėjant konkurencijai kainos natūraliai mažėjo. Tuo pačiu metu mažėjo ir pelnas, taigi didelės erdvės taikyti nuolaidas neliko. Kainodaroje būtina remtis ne pavieniais veiksmais, o klausimus spręsti žvelgiant į šią problemą kaip į visumą.
Pastaruoju metu sparčiai vystantis tarptautiniams ekonominiams ryšiams, didėjant importo ir eksporto apimtims, didėja ir konkurencija tarp įvairių verslo sričių. Verslo rizika didėja. Kiekvienai organizacijai ar įmonei yra svarbu užimti kuo tvirtesnę poziciją rinkoje. Norint tai pasiekti labai svarbu sudaryti tokius kontraktus, kurie sumažintų riziką ir atneštų kuo didesnį pelną.
Vartotojams prekės patenka per mainų procesą. Santykis, kuriuo prekės mainomos viena į kitą ir kuris yra išreikštas pinigais, yra kaina. Tarpininkaujant kainai, vyksta prekių mainai. Todėl kaina yra pagrindinis viso prekinio ūkio reguliatorius. Prekių kainų svyravimai nulemia tai, kad gamyba vyksta remiantis paklausa. Taigi, rinkos kainos lygis rodo, ar prekės gamybą reikia didinti, ar mažinti.
Kiekviena verslo įmonė, užsiimanti bet kokia veikla, privalo turėti savo kainų politiką. Nepriklausomai nuo to, ar parduodamos prekės ar paslaugos – visos kainos turi būti apskaičiuotos remiantis tam tikromis taisyklėmis ir nuostatomis.
Kainodaros problemos ekonomikoje visada buvo gana sudėtingos ir nepakankamai ištirtos, o kainos – labai svarbus socialinių ir ekonominių santykių elementas. Per jas reguliuojamas visas gamybos ir prekybos procesas.
Kaina yra priemonė nustatant tam tikrus santykius tarp įmonės ir pirkėjų, padeda suformuoti įspūdį apie ją ir gali turėti įtakos tolesniam jos vystymuisi. Kainos nusako įmonės rentabilumą bei pelningumą ir, tuo pačiu, jos gyvybingumą. Jos labai svarbus elementas apibūdinantis įmonės finansinį stabilumą ir galinga priemonė kovojant su konkurentais. Kainodara yra priemonė įmonės tikslams pasiekti. Nuo to, kaip tikslingai bus pasirinkta įmonės kainų politika, labai priklausys jos sėkmė – užimama rinkos dalis, pajamos, pelnas, vertė rinkoje.
Literatūroje minimos tokios pagrindinės kainodaros klaidos kaip kainų mažinimas laikomas pagrindine priemone didinti pardavimus; kainų politika per daug priklauso nuo kaštų; kainos laiku neatspindi permainų rinkoje; kaina nederinama su kitais marketingo komplekso elementais (preke, paskirstymu, rėmimu); kainos nėra lanksčios, kad atitiktų skirtingus rinkos segmentų poreikius.

Šio darbo tikslas yra išsiaiškinti, kas yra kainodara, apibrėžti kainodaros procesus ir metodus, atskleisti kainos ir kainų politikos ekonominę prasmę, remiantis praktiniais pavyzdžiais, parodyti, kaip kainos nustatomos ir kaip jas veikia konkurentai įmonėje UAB "X".
Šio kursinio darbo uždaviniai:
• išnagrinėti literatūros šaltiniuose esančią medžiagą apie kainodarą;
• išsiaiškinti kainų politikos esmę ir tikslus;
• nustatyti kainų politikos rūšis (strategijas);
• išaiškinti mano pasirinktos UAB "X" kainodaros proceso organizavimo ypatumus, nustatyti kaip yra formuojama produkto kaina;
• palyginti praktines žinias su teorinėmis.
Darbo objektas: UAB "X" kainų politika konkurentų atžvilgiu.
Darbo dalykas: kainų politika.
Darbo metodologija: mokslinės literatūros analizė.
Darbo struktūra: darbą sudaro teorinė ir praktinė dalys.
Savo darbe rėmiausi moksliais literatūros šaltiniais, antriniais statistiniais šaltiniais, pirminiais statistiniais šaltiniais. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2008-03-20
DalykasKainodaros kursinis darbas
KategorijaRinkodara >  Kainodara
TipasKursiniai darbai
Apimtis30 puslapių 
Literatūros šaltiniai18 (šaltiniai yra cituojami)
Dydis71.23 KB
AutoriusAistė
Viso autoriaus darbų6 darbai
Metai2006 m
Klasė/kursas3
Švietimo institucijaVilniaus Gedimino Technikos Universitetas
FakultetasVerslo vadybos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Imones kainodaros proceso analize [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 30 puslapių 
  • Vilniaus Gedimino Technikos Universitetas / 3 Klasė/kursas
  • 2006 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą