Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Kainodara>Įmonės kainodara: UAB "Pakruojo parketas"
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Įmonės kainodara: UAB "Pakruojo parketas"

  
 
 
123456789101112131415161718192021222324
Aprašymas

Įvadas. Kainodaros teoriniai pagrindai. Kainos samprata. Kainų politika. Kainos formavimą įtakojantys veiksniai. Kainų nustatymo metodai. Kainodaros strategijos. UAB "Pakruojo parketas" apibūdinimas. Trumpas komercinės – ūkinės veiklos aprašymas. Produktų realizavimo rinkų analizė. Šakos, kurioje veikia įmonė trumpas apibūdinimas. Rinkos tipo identifikavimas. Konkurentai ir jų rinkos dalys. UAB "Pakruojo parketas" 100 m2 ąžuolinio parketo kainos nustatymo principai. 100 m2 ąžuolinio parketo pardavimo vartotojui kainos nustatymas. 100 m2 ąžuolinio parketo kainos nustatymas nenuostolingumo (lūžio taško) metodu. Optimalaus 100 m2 ąžuolinio parketo kainų lygio nustatymas. UAB "Pakruojo parketas" kainodaros strategija. Išvados ir pasiūlymai.

Ištrauka

Temos aktualumas. Tikriausiai daugumai žmonių, ypač susijusių su verslu beveik kiekvieną dieną tenka priimti sprendimus, kurie siejasi su kainodara: sudaryti kainoraščius, dalyvauti derybose dėl palankesnių kainų, numatyti, kokias gali taikyti nuolaidas, siekdami skatinti prekybą ir pan. Todėl tie žmonės turėtu suprasti kaip yra svarbu pažinti įvairias kainodaros subtilybes, kuo giliau nagrinėti su kainodara susijusius klausimus.Galima sakyti, kad kainodara yra svarbiausia priemonė įmonės tikslams pasiekti, nes nustatyta tinkama kaina gali padėti įmonei pasiekti tiek finansinius, tiek rinkos dalies siekimus, gali būti galinga priemonė kovojant su konkurentais ir t.t.
Darbo tikslas – išanalizuoti kainodaros organizavimą UAB "Pakruojo parketas".
Darbo uždaviniai:
Teorinė dalis: apibrėžti, kas yra kaina; aprašyti kainų politikos proceso pagrindinius etapus, akcentuojant, kokie gali būti kainų politikos tikslai, kainos formavimą įtakojantys veiksniai, kainų nustatymo metodai bei kainodaros strategijos; palyginti įvairių autorių nuomones.
Praktinė dalis: apibūdinti UAB "Pakruojo parketas"; aprašyti šaką, kurioje ši bendrovė veikia; identifikuoti bendrovėje taikomą kainos nustatymo metodą parketo prekybai; apskaičiuoti tos pačios prekės EXW kainą, nustatyti tos pačios prekės pardavimo vartotojui kainą, nustatyti kainą nenuostolingumo metodu, nustatyti optimalų kainų lygį tai pačiai prekei; aprašyti bendrovėje esamą kainodaros strategiją, taikomas kainų nuolaidas ir kainodaros ypatumus.
Išvados: pateikti viso darbo svarbiausius akcentus ir savo pasiūlymus. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2007-03-13
DalykasKainodaros kursinis darbas
KategorijaRinkodara >  Kainodara
TipasKursiniai darbai
Apimtis23 puslapiai 
Literatūros šaltiniai6
Dydis72.94 KB
AutoriusVaidas
Viso autoriaus darbų6 darbai
Metai2006 m
Klasė/kursas3
Švietimo institucijaVilniaus Gedimino Technikos Universitetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Imones kainodara UAB Pakruojo parketas [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 23 puslapiai 
  • Vilniaus Gedimino Technikos Universitetas / 3 Klasė/kursas
  • 2006 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą