Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Kainodara>Kainodaros organizavimas: IĮ "Atsipūsk"
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Kainodaros organizavimas: IĮ "Atsipūsk"

  
 
 
12345678910111213141516171819202122
Aprašymas

Įvadas. Literatūros nagrinėjama tema analizė. Kainodara. Kainų politikos tikslų nustatymas. Kainų politiką įtakojantys veiksniai. Kainos nustatymo metodai. Kainų strategijos. Kainų keitimo strategijos. Kainodarą įtakojantys veiksniai ir jų analizė. Praktinė dalis. Kaip rasti? Trumpas organizacijos aprašymas. Teisinė įmonės veiklos organizavimo forma. Įmonės komercinės – ūkinės veiklos aprašymas. Nuolaidos. Sodybos/numerių kainos. Organizacijos valdymo struktūra. Nagrinėjamos įmonės prekės kainos nustatymo principai. Kambario nuomos parai EXW kainos kalkuliacija. Produkto pardavimo vartotojui kainos nustatymas. Kainos nustatymas nenuostolingumo metodu. Optimalaus kainų lygio nustatymas. Esama (galima) įmonės kainodaros strategija. Išvados ir pasiūlymai.

Ištrauka

Darbo aktualumas. Šiame darbe nagrinėjama įvairi literatūra, susijusi su kainodaros sąvoka.
Tyrimo objektas. Pristatau I.Į. "ATSIPŪSK". Kaip šioje įmonėje vykdoma kainodara.
Darbo tyrimo tikslas. Kainodaros organizavimas I.Į. "ATSIPŪSK". Kursiniame darbe nagrinėju įmonės paslaugos kainos nustatymo principus.
Darbo struktūra. Kursinis darbas susideda iš įvairios literatūros kainodaros tema, I.Į. "ATSIPŪSK" kainodaros organizavimas, mano išvados ir pasiūlymai, o taip pat tam tikri pastebėjimai.
Darbo uždaviniai:
išanalizuoti literatūrą kainodaros tema;
apibūdinti nagrinėjamą įmonę;
apibūdinti šaką (rinką), kurioje veikia įmonė;
identifikuoti įmonėje taikomą kambario nuomos parai vienam asmeniui kainos nustatymo metodą;
apskaičiuoti kambario nuomos parai vienam asmeniui kainą EXW, pardavimo vartotojui, nenuostolingumo ir optimalaus kainų lygio metodais;
išnagrinėti esamą įmonės kainodaros strategiją;
pateikti išvadas ir pasiūlymus.

Sunku šiandien nustebinti verslo žmones kalbomis apie kainų politiką. Dažnas kiekvieną dieną priima sprendimus, kurie siejasi su kainodaros klausimais: sudarinėja kainoraščius, dalyvauja derybose dėl palankesnių kainų, prekybai skatinti taiko nuolaidas ir pan. Tačiau paminėti veiksmai neretai turi momentinį pobūdį. Kainodaros klausimus panagrinėti giliau verčia šių dienų realijos: praėjo laikai, kai galima buvo be atodairos taikyti nuolaidas siekiant prisivilioti pirkėjus - spaudžiant aštrėjančiai konkurencijai kainos natūraliai mažėjo. Tačiau mažėjo pelno sąskaita ir didelės erdvės taikyti nuolaidas neliko. Tokių įmonių darbuotojams tenka ieškoti alternatyvų vykdomai kainų politikai. Efektyviau kainodaroje remtis ne pavieniais veiksmais, o klausimus spręsti kompleksiškai, žvelgiant į šią problemą kaip į procesą. Tarp tipinių vadybininkų daromų klaidų kainų politikoje galima paminėti tokias:
kainų mažinimas laikomas pagrindine priemone didinti pardavimus;
kainų politika per daug priklauso nuo kaštų;
kainos laiku neatspindi permainų rinkoje;
kaina nederinama su kitais marketingo komplekso elementais (preke, paskirstymu, rėmimu);
kainos nėra lanksčios, kad atitiktų skirtingus rinkos segmentų reikalavimus ar pirkimo atvejus. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2007-04-19
DalykasKainodaros kursinis darbas
KategorijaRinkodara >  Kainodara
TipasKursiniai darbai
Apimtis20 puslapių 
Literatūros šaltiniai11
Dydis154.39 KB
Autoriusedziute
Viso autoriaus darbų12 darbų
Metai2006 m
Klasė/kursas3
Mokytojas/Dėstytojasdoc. A.Miečinskienė
Švietimo institucijaVilniaus Gedimino Technikos Universitetas
FakultetasVerslo vadybos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Kainodaros organizavimas II Atsipusk [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 20 puslapių 
  • Vilniaus Gedimino Technikos Universitetas / 3 Klasė/kursas
  • doc. A.Miečinskienė
  • 2006 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą