Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Kainodara>Kainodaros organizavimas įmonėje: AB "Tukompa"
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Kainodaros organizavimas įmonėje: AB "Tukompa"

  
 
 
12345678910111213141516171819202122232425262728
Aprašymas

Įvadas. Literatūros analizė. Kainodaros apibrėžimas. Kainodaros politikos tikslai. Kainos esmė ir funkcijos. Pagrindinės kainodaros strategijos. Kainų strategijos rengimo etapai. Kainų nuolaidų sistema. Kainų keitimo strategijos. Ar prekės vardas gali padėti parduoti. Praktinė dalis. Nagrinėjamos įmonės apibūdinimas. AB "Tukompa" komercinė- ūkinė veikla. Šakos, kurioje veikia įmonė apibūdinimas. Konkurentai. Rinkos segmentavimas. Įmonės prekės ar paslaugos kainos nustatymo principai. Produkto EXW kainos skaičiavimas. Produkto pardavimo vartotojui kainos nustatymas. Kainos nustatymas nenuostolingumo metodu. Optimalaus kainų lygio nustatymas. Esama įmonės kainodaros strategija, taikomos kainų nuolaidos. Išvados ir pasiūlymai.

Ištrauka

Marketingą sudaro keturi vienodai svarbūs elementai: 1) prekė; 2) rėmimas; 3) paskirstymas; 4) kainodara. Pirmieji trys elementai – prekė, rėmimas ie pasiskirstymas – tai firmos pastangos rinkoje sukurti tam tikrą vertę. Paskutinis elementas – kainodara labai skiriasi nuo pirmųjų trijų: tai firmo spastangos gauti dalį prekės vertės pekno pavidalu. Jeigu geros prekės sukurimas, veiksmingas rėmimas ir paskirstymas sukuria verslo sėkmės pagrindą, tai veiksminga kainodara yra verslo rezultatas. Nors kainodara niekada nekompensuoja blogai atliktų pirmųjų trijų elementų, netikusi kainodara gali sužlugdyti finansinę sėkmę net esant geriausiam deriniui.

Tyrimo objektas – kainodaros organizavimas.
Darbo tikslas –kainodaros organizavimas AB "Tukompa"
Darbo struktūra:
• Literatūros nagrinėjimas
• Nagrinėjamos įmonės apibūdinimas
• Šakos, kurioje veikia įmonė apibūdinimas
• Nagrinėjamos įmonės prekės kainos nustatymo principai ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2007-10-22
DalykasKainodaros kursinis darbas
KategorijaRinkodara >  Kainodara
TipasKursiniai darbai
Apimtis26 puslapiai 
Literatūros šaltiniai6
Dydis70.71 KB
AutoriusInga
Viso autoriaus darbų2 darbai
Metai2006 m
Klasė/kursas3
Švietimo institucijaVilniaus Gedimino Technikos Universitetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Kainodaros organizavimas imoneje AB Tukompa [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 26 puslapiai 
  • Vilniaus Gedimino Technikos Universitetas / 3 Klasė/kursas
  • 2006 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą