Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Kainodara>Kainodaros organizavimas įmonėje: UAB "Vilniaus duona"
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Kainodaros organizavimas įmonėje: UAB "Vilniaus duona"

  
 
 
123456789101112131415161718192021222324252627282930313233343536373839404142434445
Aprašymas

Įvadas. Kainodaros teoriniai aspektai. Kainos samprata. Kainą veikiantys veiksniai. Vidiniai veiksniai. Išoriniai veiksniai. Kainų politika. Prekės gyvavimo ciklo kainų politika. Kainų nustatymo metodai. Visuminių kaštų metodas. Nenuostolingumo metodas. Kintamų kaštų metodas. Vertinio reikšmingumo metodas. Konkurencinių pasiūlymų metodas. Į lyderį orientuotos kainos metodas. Einamosios kainos metodas. Kainodaros strategijos. Nugriebimo strategija. Skverbimosi strategija. Kainos ir kokybės strategija. Į konkurentus orientuota strategija. Rinkos tipai. Nuolaidos. Kainodaros organizavimas UAB "Vilniaus duona". "Vilniaus duona" apibūdinimas. UAB "Vilniaus duona" istorija ir dabartis. Kolektyvas. Gamybos procesas. Produkcijos apimtis ir jos kaita. Partneriai. Konkurentai. Realizavimo rinkos. Rinka, kurioje veikia įmonė. Pasirinkto produkto analizė. Duonos "Goja" apibūdinimas. Duonos "Goja" kainos nustatymo principas. Produkto – duonos "Goja" - EXW kainos kalkuliacija. Duonos "Goja" pardavimo vartotojui kainos skaičiavimas EXW sąlygomis. Kainos nustatymas nenuostolingumo metodu. Optimalaus kainų lygio nustatymas. Įmonės kainodaros strategija, taikomos kainų nuolaidos. Išvados. Priedai (2).

Ištrauka

Kainos mus supa iš visų pusių. Reikia mokėti nuomą už butą, tam tikrą mokestį už savo mokslus, stomatologui už sutaisytą dantį. Keliaujant lėktuvu, traukiniu, taksi ar autobusu, reikia turėti bilietą, už paimtą paskolą bankas reikalauja palūkanų... Mums labai svarbu ar bent jau smalsu sužinoti kaip yra nustatomos kainos, kokios strategijos taikomos "apgauti" pirkėjus, kokių nuolaidų galima tikėtis iš pardavėjo ir t.t. Įmonei gali būti įdomu sužinoti, kokius būdus galima naudoti kainoms apskaičiuoti ir kuris iš jų gali atnešti didesnį pelną. Taigi šio darbo tikslas - remiantis teorine medžiaga ištirti kainodaros organizavimą UAB "Vilniaus duona". Tyrimo objektas: UAB "Vilniaus duona" duonos "Goja" kainodaros organizavimas.
Šio kursinio projekto uždaviniai:
Išnagrinėti teorinę medžiagą;
Apibūdinti nagrinėjamą įmonę;
Pateikti UAB "Vilniaus duona" prekės kainos nustatymo principus;
Darbas susideda iš dviejų pagrindinių dalių:
pirmojoje aptariami teoriniai kainų nustatymo pagrindai, principai, taip pat galimos įmonių kainodaros strategijos, nuolaidos ;
antrojoje dalyje aptariama pasirinkta įmonė – UAB "Vilniaus duona" ir nagrinėjami duonos kepalo kainos nustatymo principai.

Kaina – tai marketingo komplekso elementas, apimantis sprendimus ir veiksmus, susijusius su kainų nustatymu i keitimu. [1, p.100]
Panašiai kainą apibūdina ir kitas autorius: kaina – pinigų suma, mokama už produktą ar paslaugą, arba vertybių suma, kurią vartotojai išmaino į naudą, gaunamą turint arba vartojant gaminį ar paslaugą [2, p. 572]. Taip kainą apibūdina su marketingu susijusių knygų autoriai. Tačiau, kaip kainą apibūdina kainodaros discipliną nagrinėjantys asmenys?
Kaina turi daug aspektų. Ji reiškia ne tik pinigų kiekį, kurį sumokame. Remiantis marketingu, kaina yra ta vertė, kurią vartotojas sumoka už mainus, skirtus jo poreikių tenkinimui. Kainą reiškiančių sąvokų yra daug. Rašytojų atlyginimas už knygas vadinamas honoraru, išradėjų – autoriniu atlyginimu, kelneris restorane gauna algą ir arbatpinigius, klubuose už patarnavimus imamas nario mokestis ir pan. [3, p. 80].
Kaina – tai piniginė vertės išraiška. Konkrečios prekės kaina yra vertės (visuomeninio darbo sąnaudos) ir vartojamosios vertės (šio darbo rezultato) dialektinė įvairovė, todėl ji negali rodyti kurią nors vieną prekės savybę. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2007-05-20
DalykasKainodaros kursinis darbas
KategorijaRinkodara >  Kainodara
TipasKursiniai darbai
Apimtis43 puslapiai 
Literatūros šaltiniai19 (šaltiniai yra cituojami)
Dydis174.3 KB
AutoriusGerda
Viso autoriaus darbų13 darbų
Metai2007 m
Klasė/kursas3
Mokytojas/Dėstytojasdr. A. Miečinskienė
Švietimo institucijaVilniaus Gedimino Technikos Universitetas
FakultetasVerslo vadybos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Kainodaros organizavimas imoneje UAB Vilniaus duona [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 43 puslapiai 
  • Vilniaus Gedimino Technikos Universitetas / 3 Klasė/kursas
  • dr. A. Miečinskienė
  • 2007 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą