Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Kainodara>Kainodaros organizavimas: UAB "Klaipėdos duona"
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Kainodaros organizavimas: UAB "Klaipėdos duona"

  
 
 
12345678910111213141516171819202122232425262728293031323334
Aprašymas

Įvadas. Darbo tikslas: išanalizuoti kainodaros organizavimą UAB "Klaipėdos duona". Teoriniai kainodaros aspektai. Kainos samprata, reikšmė. Kainos nustatymo metodai. Veiksniai, įtakojantys kainodaros sprendimus. Kainų politika ir jos tikslai. Kainodaros strategija ir jos tikslai. Kainodara skirtinguose rinkos tipuose. Kainų nuolaidų sistema. Praktinė dalis. UAB "Klaipėdos duona" apibūdinimas. Pagrindiniai duomenys. Teisinė įmonės veiklos organizavimo forma. Įmonės komercinės-ūkinės veiklos aprašymas. Produktų realizavimo rinkoje analizė. Šakos ir rinkos, kur veikia UAB "Klaipėdos duona", trumpas apibūdinimas. Šakos ir rinkos tipo identifikavimas, įmonės konkurentai ir jų rinkos dalys. UAB "Klaipėdos duona" kvietinės duonos kainos nustatymas. "Kvietinės duonos" kainos nustatymo metodas. "Kvietinės duonos" kainos skaičiavimas. "Kvietinės duonos" pardavimo vartotojui kainos nustatymas. Kainos nustatymas nenuostolingumo metodu. Optimalaus kainų lygio nustatymas. Esama "Klaipėdos duonos" kainodaros strategija, taikomos nuolaidos, kainodaros ypatumai. Išvados ir pasiūlymai.

Ištrauka

Mano kursiniame projekte aš išanalizuosiu kainodaros organizavimą Uždaros Akcinės bendrovėje "Klaipėdos duona" (toliau UAB "Klaipėdos duona").
Nagrinėjama tema yra aktuаli, nes kiekvienos įmonės gyvavimo esmė ir prasmė – prekių ir (arba) paslaugų gamyba, pirkimas ir pardavimas, o rodiklis, kuris suderina pirkėjo norus bei galimybes pirkti ir pardavėjo norus bei galimybes parduoti, yra kaina. Pardavėjas gamina produktą, teikia paslaugą ir stengiasi kuo labiau įtikti pirkėjui, atspėti jo norus. Kiekvieno produkto vieneto pardavimas reiškia pardavėjo pajamų didėjimą, o kartu tai yra galimybė uždirbti pelno, būtino įmonei gyvuoti ir toliau plėstis. Štai todėl kainų politikos formavimo ir taktinių sprendimų klausimai buvo, yra ir bus esminiai kiekvienos įmonės darbe.
Tyrimo objektas: UAB "Klaipėdos duona" kainodaros organizavimas.
Darbo tikslas: išanalizuoti kainodaros organizavimą UAB "Klaipėdos duona".
Darbo uždaviniai:
• Susipažinti su kainodaros sąvokomis;
• Apibrėžti kainą, jos nustatymo metodus;
• Apžvelgti kainų politiką, strategiją, nuolaidu sistemą;
• Įvardinti kainodarą skirtinguose rinkos tipuose;
• Apibūdinti pasirinktą įmonę, šaką ir rinką, kuriose ji veikia;
• Identifikuoti pasirinkto produkto kainos nustatymo metodą įmonėje;
• Apskaičiuoti pasirinkto produkto kainą nurodytais 4 būdais;
• Apibūdinti įmonės kainodaros strategiją, kainų nuolaidas, kainodaros ypattumus;
• Pateikti išvadas ir pasiūlymus, lyginant su įgytomis žiniomis.
Darbas susideda iš dviejų pagrindinių dalių – teorinių ir praktinių.
Tyrimo metodai: apklausa, stebėjimai, duomenų rinkimas bei analizavimas, literatūros nagrinėjimas, skaičiavimai.
Šiuolaikinės įmonės norėdamos sėkmingai vykdyti savo veiklą privalo atsakingai organizuoti savo įmonės kainodaros politiką. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2009-12-30
DalykasKainodaros kursinis darbas
KategorijaRinkodara >  Kainodara
TipasKursiniai darbai
Apimtis31 puslapis 
Literatūros šaltiniai7
Dydis141.13 KB
Autoriuskarina
Viso autoriaus darbų8 darbai
Metai2009 m
Klasė/kursas3
Mokytojas/Dėstytojasasist. Kristina Garškaitė
Švietimo institucijaVilniaus Gedimino Technikos Universitetas
FakultetasVerslo vadybos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Kainodaros organizavimas UAB Klaipedos duona [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 31 puslapis 
  • Vilniaus Gedimino Technikos Universitetas / 3 Klasė/kursas
  • asist. Kristina Garškaitė
  • 2009 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą