Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Kainodara>Kainodaros organizavimas: duonos gaminiai UAB "Duona"
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Kainodaros organizavimas: duonos gaminiai UAB "Duona"

  
 
 
123456789101112131415161718192021222324252627282930313233
Aprašymas

Įvadas. Darbo tikslas yra išnagrinėti kainodaros organizavimą UAB "Duona". Literatūros nagrinėjama tema analizė. Kainos samprata. Kainą veikiantys veiksniai. Vidiniai veiksniai.Išoriniai veiksniai. Kainų politika. Kainų nustatymo metodai. Visuminių kaštų metodas. Nenuostolingumo metodas. Kintamų kaštų metodas. Vertinio reikšmingumo metodas. Konkurencinių pasiūlymų metodas. Į lyderį orientuotos kainos metodas. Einamosios kainos metodas. Kainodaros strategijos. Nugriebimo strategija. Skverbimosi strategija. Kainos ir kokybės strategija. Į konkurentus orientuota strategija. Rinkos tipai. Nuolaidos. Praktinė dalis. Nagrinėjamos įmonės apibūdinimas. Įmonės juridinis statusas. Pagrindiniai vartotojai. Šakos ir rinkos, kur veikia UAB "Duona", trumpas apibūdinimas. Šakos ir rinkos tipo identifikavimas, įmonės konkurentai ir jų rinkos dalys. UAB "Duona" produkcija. UAB "Duona" prekių kainos nustatymo principai. Produkto EXW kainos skaičiavimas. Produkto pardavimo vartotojui kainos nustatymas. Kainos nustatymas nenuostolingumo metodu. Optimalaus kainų lygio nustatymas. Įmonės kainodaros strategija, taikomos kainų nuolaidos. Išvados ir pasiūlymai.

Ištrauka

Kaina rinkoje yra svarbiausias firmos veiklą apibūdinantis ekonominis rodiklis. Kainos nustato gamybos struktūrą, daro lemiamą poveikį prekių paskirstymui, firmos pelningumo lygiui. Rinkoje dirbančioms firmoms kainos yra jų egzistavimo ir sėkmės klausimas. Teisinga kainodaros metodika ir protinga taktika, nuosekliai įgyvendinama gerai pagrįsta kainodaros strategija yra būtini, kad firma rinkos sąlygomis galėtų sėkmingai veikti.
Kaina yra priemonė nustatant tam tikrus santykius tarp firmos ir pirkėjų, padeda suformuoti įspūdį apie ją ir gali turėti įtakos tolesniam jos vystymuisi. Kainos nusako firmos rentabilumą bei pelningumą ir, tuo pačiu, jos gyvybingumą. Ji labai svarbus elementas apibūdinantis firmos finansinį stabilumą ir galinga priemonė kovojant su konkurentais. Kainodara yra priemonė firmos tikslams pasiekti.
Mano darbo tikslas yra išnagrinėti kainodaros organizavimą UAB "Duona"
Mano darbo uždaviniai:
1. išanalizuoti literatūrą nagrinėjama tema;
2. apibūdinti pasirinktą įmonę, t.y. aprašyti įmonės komercinę – ūkinę veiklą, išanalizuoti produktų realizavimo rinką, apibūdinti teisinę įmonės veiklos organizavimo formą;
3. apibūdinti šaką, kurioje veikia įmonė, t.y. identifikuoti šakos ir rinkos tipą; nustatyti įmonės konkurentus, bei jų užimamas rinkos dalis;
4. išnagrinėti įmonės prekės kainos nustatymo principus;
5. nustatyti įmonės kainodaros strategiją, taikomas kainų nuolaidas, kainodaros ypatumus. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2010-05-11
DalykasKainodaros kursinis darbas
KategorijaRinkodara >  Kainodara
TipasKursiniai darbai
Apimtis31 puslapis 
Literatūros šaltiniai12
Dydis117.99 KB
AutoriusMantas
Viso autoriaus darbų1 darbas
Metai2010 m
Klasė/kursas3
Mokytojas/DėstytojasGarškaitė
Švietimo institucijaVilniaus Gedimino Technikos Universitetas
FakultetasVerslo vadybos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Kainodaros organizavimas duonos gaminiai UAB Duona [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 31 puslapis 
  • Vilniaus Gedimino Technikos Universitetas / 3 Klasė/kursas
  • Garškaitė
  • 2010 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą