Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Kainodara>Kainodaros organizavimas: UAB "Vikeda"
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Kainodaros organizavimas: UAB "Vikeda"

  
 
 
123456789101112131415161718192021222324252627282930
Aprašymas

Įvadas. Tikslas: Remiantis teorine medžiaga išanalizuoti kainodaros procesą pasirinktoje įmonėje. Mano pasirinkta įmonė UAB "Vikeda". Teorinė dalis. Kainos samprata ir reikšmė. Kainos nustatymo metodai. Veiksniai, įtakojantys kainodaros sprendimus. Kainų politika ir jos tikslai. Kainų strategija ir jos tikslai. Kainodara skirtinguose rinkos tipuose. Kainų nuolaidų sistema. Praktinė dalis. Teisinė įmonės organizavimo forma. Įmonės komercinė-ūkinė veikla. Produkcijos realizavimo rinkos. Šakos, kurioje veikia įmonė apibūdinimas. Rinkos tipo identifikavimas. Rinkos konkurentų analizė. Dadu šokoladinių ledų kainos nustatymo metodai. Dadu šokoladinių ledų EXW kainos skaičiavimas. Produkto pardavimo vartotojui kainos nustatymas. Kainos nustatymas nenuostolingumo metodu. Optimalaus kainų lygio nustatymas. Esama įmonės kainodaros strategija, taikomos kainų nuolaidos, kainodaros ypatumai. Išvados.

Ištrauka

Temos aktualumas. Kaina yra vienas pagrindinių firmos rinkos politikos elementų, tai komercinė priemonė, realizavimo instrumentas. Kainodaros metodų yra labai įvairių, sudėtingų. Jie priklauso nuo prekių rūšies, paskirties, naujumo, kokybės, prekės gyvavimo ciklo, firmos tikslo. Tad kainų nustatymas beveik visose šakose firmoms yra viena sudėtingiausių ir svarbiausių problemų. Tai ne vienkartinis aktas, o procesas, einąs nuo prekės "gimimo" per visą jos "gyvenimo" rinkoje ciklą.
Bet kurios organizacijos kainų politika – vienas reikšmingiausių veiksnių ir įrankių konkurencinėje kovoje. "Teisinga kainodaros metodika ir protinga taktika, gerai pagrįsta kainodaros strategija yra būtina, kad įmonė įvairiomis rinkos sąlygomis galėtų sėkmingai veikti" . Nuo to, kaip tikslingai pasirenkama kainų politika, labai priklauso jos sėkmė t.y. užimama rinkos dalis, pajamos, pelnas, vertė rinkoje.

Darbo objektas. UAB "Vikeda" kainodaros organizavimas.
Darbo tikslas. Remiantis teorine medžiaga išanalizuoti kainodaros procesą pasirinktoje įmonėje. Mano pasirinkta įmonė UAB ,,Vikeda".
Darbo uždaviniai:
• Susipažinti su kainos reikšme ir samprata;
• Apibrėžti kainą ir jos nustatymo metodus;
• Išanalizuoti veiksnius, įtakojančius kainodaros sprendimus;
• Apžvelgti kainų politiką, strategiją, nuolaidų sistemą;
• Įvardinti kainodarą skirtinguose rinkos tipuose;
• Apibūdinti pasirinktą įmonę bei rinką, kurioje ji veikia;
• Identifikuoti pasirinkto produkto kainos nustatymo metodą įmonėje;
• Apskaičiuoti pasirinkto produkto kainą nurodytais 4 būdais;
• Nustatyti įmonės kainodaros strategiją, kainų nuolaidas;
• Pateikti išvadas bei pasiūlymus. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2010-03-30
DalykasKainodaros kursinis darbas
KategorijaRinkodara >  Kainodara
TipasKursiniai darbai
Apimtis27 puslapiai 
Literatūros šaltiniai11 (šaltiniai yra cituojami)
Dydis100.13 KB
AutoriusDovile
Viso autoriaus darbų3 darbai
Metai2009 m
Klasė/kursas2
Mokytojas/DėstytojasK. Garškaitė
Švietimo institucijaVilniaus Gedimino Technikos Universitetas
FakultetasVerslo vadybos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Kainodaros organizavimas UAB Vikeda [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 27 puslapiai 
  • Vilniaus Gedimino Technikos Universitetas / 2 Klasė/kursas
  • K. Garškaitė
  • 2009 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą