Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Kainodara>Kainodaros organizavimas optika IĮ "Optika ir Rega"
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Kainodaros organizavimas optika IĮ "Optika ir Rega"

  
 
 
12345678910111213141516171819202122232425262728293031
Aprašymas

Kainodaros organizavimas optikos įmonėje. Įvadas. Kainos samprata ir reikšmė. Kainos nustatymo metodai. Veiksniai, įtakojantys kainodaros sprendimus. Kainų politika ir jos tikslai. Kainų strategija ir jos tikslai. Kainodara skirtinguose rinkos etapuose. Kainų nuolaidų sistema. Vidinė kainodara. Segmentinė kainodara. Kainų nustatymas tarptautinėje rinkoje. Praktinė dalis. Įmonės "Optika ir Rega" apibūdinimas. Teisinė įmonės "Optika ir Rega" veiklos organizavimo forma. Įmonės komercinės – ūkinės veiklos aprašymas. Produktų realizavimo rinkų analizė. Šakos rinkų apibūdinimas. Įmonių, prekiaujančių akiniais, rinkos trumpas aprašymas. Rinkos tipo identifikavimas. Rinkos konkurentų analizė, jų dalys. Akinių kainos nustatymas. Įmonės naudojami kainų nustatymo metodai. EXW kainų skaičiavimas. Pardavimo vartotojui kainos nustatymas. Kainos nustatymas nenuostolingumo metodu. Optimalaus kainų lygio nustatymas. Esama įmonės kainodaros strategija. Įmonės taikomos kainų nuolaidos. Įmonės kainodaros ypatumai. Išvados ir pasiūlymai. PowerPoint pristatymas (17 skaidrių).

Ištrauka

Šiame kursiniame darbe ketinu pristatyti kainodarą ir jos subtilybes. Su kaina yra susiduriama kiekviename pasaulio kampelyje. Ji įtakoja visus mainų procesus, o juose dalyvauja kiekvienas žmogus. Juk esame įpratę teigti, jog kiekviena gėrybė turi savo kainą, todėl tai yra vienas svarbiausių veiksnių, įtakojančių prekių ar paslaugų tiekėjo ir vartotojo santykius, kas pabrėžia šios temos aktualumą.
Pagrindinė problema, su kuria yra susiduriama, – kokia kaina turėtų būti, kad būtų pilnai išnaudota produkto vertė? Šiam uždaviniui spręsti yra sugalvota daugybė metodų ir strategijų, imtasi įvairių kainų politikų ir kitų būdų. Juk vartotojas atėjęs nepasakys, kokia kaina būtų geriausia jam parduoti – ją neišvengiamai turi nustatyti pardavėjas.
Šis kursinis darbas susidės iš dviejų pagrindinių dalių: teorinės dalies, kuri apsiims literatūros analize ir praktinės dalies, kurioje bus analizuojamas pasirinktas tyrimo objektas. Taigi nagrinėjamas tyrimo objektas – tai individuali įmonė "Optika ir Rega", kuri gamina akinius ir tiekia kitas su optika susijusias paslaugas.
Darbo tikslas – pristatyti kainodaros reikšmę ir ypatumus bei pritaikyti sukauptas žinias praktiškai, apskaičiuojant nagrinėjamo produkto kainas įvairiais nustatymo metodais.
Šiam tikslui pasiekti išsikeliami tokie uždaviniai:
susipažinti su kainodaros sąvokomis;
apibrėžti kainą ir nustatymo metodus;
apžvelgti kainos strategiją, politiką ir nuolaidų sistemą;
įvardinti kainodarą skirtinguose rinkos tipuose;
apibūdinti įmonę ir rinką, kurioje ji veikia;
identifikuoti pasirinkto produkto kainos nustatymo metodą įmonėje;
apskaičiuoti pasirinkto produkto kainą nurodytais keturiais metodais;
apibūdinti įmonės kainodaros strategiją, kainų nuolaidas;
pateikti išvadas ir pasiūlymus.
Šiame darbe teorinėje dalyje bus remiamasi įvairia literatūra, susijusia su kainodara ir marketingu, o praktinėje dalyje – su nagrinėjamos įmonės teikiama medžiaga, taip pat paskaitų medžiaga ir papildoma literatūra.
Pagrindiniai apribojimai darbe – . ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2009-05-21
DalykasKainodaros kursinis darbas
KategorijaRinkodara >  Kainodara
TipasKursiniai darbai
Apimtis29 puslapiai 
Literatūros šaltiniai10
Dydis1.88 MB
Autoriusxanat
Viso autoriaus darbų20 darbų
Metai2008 m
Klasė/kursas3
Mokytojas/DėstytojasAsist. K. Garškaitė
Švietimo institucijaVilniaus Gedimino Technikos Universitetas
FakultetasVerslo vadybos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Kainodaros organizavimas optika II Optika ir Rega [speros.lt].doc
Microsoft PowerPoint prezentacija [speros.lt].ppt
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 29 puslapiai 
  • Vilniaus Gedimino Technikos Universitetas / 3 Klasė/kursas
  • Asist. K. Garškaitė
  • 2008 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą