Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Kainodara>Kainodaros organizavimas konditerijos individualioje įmonėje: pyragas "Nevėžis"
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Kainodaros organizavimas konditerijos individualioje įmonėje: pyragas "Nevėžis"

  
 
 
123456789101112131415161718192021222324252627282930
Aprašymas

Įvadas. Nagrinėjama D. Baranauskienės IĮ. Teorinė dalis. Kainos samprata. Kainos nustatymo metodai. Kainų strategijos bei politika. Nuolaidų sistema. Kainodaros tikslai. Kainodara skirtinguose rinkos tipuose. Kainodaros nustatymas tarptautinėje rinkoje. Praktinė dalis. Teisinė įmonės veiklos organizavimo forma. Komercinis–ūkinis įmonės veiklos aprašymas. Prekė. Prekių asortimentas, konkurentabilumas. Šakos ir rinkos apibūdinimas. Šakos ir rinkos tipo identifikavimas. Įmonės konkurentai. Individualios D. Baranauskienės įmonės kainos nustatymas. Pyrago "Nevėžis" EXV kainos skaičiavimas. Pyrago "Nevėžis" pardavimo kainos vartotojui nustatymas. Pyrago "Nevėžis" kainos nustatymas nenuostolingumo būdu. Optimalaus pyrago "Nevėžis" kainos lygio nustatymas. Esama įmonės kainodaros strategija. Išvados ir pasiūlymai.

Ištrauka

Kiekvienai įmonei kyla būtinybė iš esmės pertvarkyti savąją strategiją siekiant užsitikrinti gyvavimą stiprėjančios konkurencijos sąlygomis. Viena iš pagrindinių įmonės strategijos krypčių – tai marketingo strategijos suformavimas, o šis remiasi įmonės pasirenkama kainų politika. Taigi nuo to, kaip tikslingai bus pasirinkta įmonės kainų politika, labai priklausys jos sėkmė – užimama rinkos dalis, pajamos, pelnas, vertė rinkoje.
Kursiniame darbe pateikiu teorinę medžiagą apie kainų strategijas, kainų politikos formavimą bei nagrinėju individualia D.Baranauskienės įmones kainodaros organizavimą. Pasirinkusi vieną įmonės produktą išnagrinėsiu jo kainos nustatymą įmonėje, jo gamybos technologiją. Praktinėje darbo dalyje pateiktas įmonės apibūdinimas, įmonės veiklos organizavimo forma, įmonės komercinės – ūkinės veiklos aprašymas. Kursinio darbo tikslai:
Apibūdinti pasirinktą įmonę;
Apibūdinti šaką, kurioje veikia įmonė;
Pasirinkto įmonės produkto kainos nustatymas:
EXW kainos skaičiavimas;
To paties produkto pardavimo vartotojui kainos nustatymas;
Kainos nustatymas nenuostolingumo metodu;
Optimalaus kainų lygio tam pačiam produktui nustatymas.
Esama įmonės kainodaros strategija, taikomos kainų nuolaidos.
Tai pagrindinės darbo dalys, kurios sudarys kursinio darbo turinį.
Tyrimo objektas yra nustatyti kaip konkrečioje įmonėje formuojamą produkcijos kainą.
Darbo uždaviniai:
Susipažinti su kainodarų sąvoka;
Apibrėžto kainą, jos pritaikymo metodus;
Įvardinti kainodarą skirtingose rinkos tipuose.
Darbo metodai:
tyrimo metodika remiasi konditerijos cechų rinkos bei egzistuojančių joje konkurentų aprašymu ir analize;
naudojamas sisteminimo metodas, vertinimo metodas, gautų rezultatų apibendrinimas bei išvadų formulavimas. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2008-12-06
DalykasKainodaros kursinis darbas
KategorijaRinkodara >  Kainodara
TipasKursiniai darbai
Apimtis28 puslapiai 
Literatūros šaltiniai7
Dydis76 KB
Autoriusjuste
Viso autoriaus darbų5 darbai
Metai2008 m
Klasė/kursas3
Mokytojas/DėstytojasK. Garškaitė
Švietimo institucijaVilniaus Gedimino Technikos Universitetas
FakultetasVerslo vadybos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Kainodaros organizavimas konditerijos individualioje imoneje pyragas Nevezis [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 28 puslapiai 
  • Vilniaus Gedimino Technikos Universitetas / 3 Klasė/kursas
  • K. Garškaitė
  • 2008 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą