Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Kainodara>Kainodaros proceso organizavimas: UAB "Mentora" ir Ko
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Kainodaros proceso organizavimas: UAB "Mentora" ir Ko

  
 
 
123456789101112131415161718192021222324252627
Aprašymas

Įvadas. Teoriniai kainodaros pagrindai. Kainodaros politikos tikslai. Veiksniai, kuriuos reikia apsvarstyti nustatant kainas. Pagrindinės kainodaros strategijos. Kainodaros metodai. Galutinės kainos nustatymas. Kainodaros proceso organizavimas UAB "Mentora" ir Ko. Įmonės apžvalga. Rinkos, kurioje įmonė veikia, apžvalga. Įmonės prekės kainos nustatymo principai. Įmonėje "Mentora" ir Ko taikoma kainodara. Išvados ir pasiūlymai.

Ištrauka

Kaip žinia, marketingą sudaro keturi vienodai svarbūs elementai: 1) prekė; 2) rėmimas; 3) paskirstymas; 4) kainodara. Pirmieji trys elementai – prekė, rėmimas ir paskirstymas – tai firmos pastangos rinkoje sukurti tam tikrą vertę. Paskutinis elementas – kainodara, labai skiriasi nuo pirmųjų trijų: tai firmos pastangos gauti dalį prekės vertės pelno pavidalu. Jeigu geros prekės sukūrimas, veiksmingas rėmimas ir paskirstymas sukuria verslo sėkmės pagrindą, tai veiksminga kainodara yra verslo rezultatas. Nors kainodara niekada nekompensuoja blogai atliktų pirmųjų trijų elementų, netikusi kainodara gali sužlugdyti finansinę sėkmę net esant geriausiam jų deriniui.
Kainodara yra sudėtingiausias prekių rinkos konjunktūros mechanizmas, jos barometras. Kaina atspindi visą kainodaros veiksnių sistemą: sąnaudų dinamiką, darbo rezultatų rodiklius, infliaciją, pasiūlos ir paklausos santykį, rinkos monopolizavimą ir pan. Be to, konkretus kainos tam tikru momentu lygis priklauso nuo gamybinių jėgų rinkos plėtotės, jos segmentiškumo, nuo tarpinio ir galutinio vartojimo; nuo to, kiek ir kokių agentų veikia rinkoje. [1; 5]
Mano kursinio darbo tikslas – išanalizuoti kainodaros proceso organizavimą UAB "Mentora" ir Ko.
Kursinio darbo uždaviniai:
1. Apžvelgti kainodaros procesą iš teorinės pusės, nustatyti jo reikšmę, esmę;
2. Konkrečiais kainodaros metodais išanalizuoti UAB "Mentora" ir Ko kainodaros procesą.
Kursinio darbo metodai:
mokslinės literatūros analizė (pagrindiniai autoriai, kuriais buvo remiamasi – J. Rastenis, A. Bartkienė bei kiti);
statistinių duomenų analizė ir apibendrinimas.
Kursinio darbo sudėtis:
Mano kursinis darbas sudarytas iš dviejų dalių. Pirmojoje dalyje aprašiau kainodaros politiką, jos tikslus, taip pat apibrėžiau veiksnius, kuriuos reikia apsvarstyti nustatant kainas. Aprašiau pagrindines kainodaros strategijas bei kainodaros metodus, galutinės kainos nustatymą bei nuolaidas.
Antrojoje dalyje apžvelgiau kainodaros organizavimo procesą UAB "Mentora" ir Ko. Apžvelgiau pačią įmonę, jos veiklą. Taip pat išnagrinėjau rinką, kurioje įmonė veikia. Išnagrinėjus rinką galima pasakyti, kad pagrindines sąlygas joje "diktuoja" UAB "Vilniaus duona plius", kuri užima didžiausią duonos bei kitų kepinių rinkos dalį. Taip pat apžvelgiau UAB "Mentora" ir Ko gaminamų gaminių vartotojus, konkurentus bei pagrindinius tiekėjus. Na ir galiausiai, detaliai išnagrinėjau konkrečios UAB "Mentora" ir Ko prekės, t.y. "Kauno" duonos kainos nustatymą. Atlikau kainos kalkuliavimą EXW sąlygomis, produkto pardavimo vartotojui kainos skaičiavimą, taip pat esamos eksporto kainos kalkuliavimą bei nustačiau optimalų kainos lygį. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2007-05-11
DalykasKainodaros kursinis darbas
KategorijaRinkodara >  Kainodara
TipasKursiniai darbai
Apimtis25 puslapiai 
Literatūros šaltiniai8
Dydis66.26 KB
AutoriusLinas
Viso autoriaus darbų3 darbai
Metai2006 m
Klasė/kursas3
Mokytojas/Dėstytojasasist. A. Rupšlaukis
Švietimo institucijaVilniaus Gedimino Technikos Universitetas
FakultetasVerslo vadybos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Kainodaros proceso organizavimas UAB Mentora ir Ko [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 25 puslapiai 
  • Vilniaus Gedimino Technikos Universitetas / 3 Klasė/kursas
  • asist. A. Rupšlaukis
  • 2006 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą