Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Kainodara>Įmonės kainodaros formavimas: AB "Utenos trikotažas"
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Įmonės kainodaros formavimas: AB "Utenos trikotažas"

  
 
 
12345678910111213141516171819202122232425
Aprašymas

AB "Utenos trikotažas" charakteristika. Įmonės pristatymas. 2004 metų analizė. Įmonės vykdomos kainodaros politikos analizė. Ilgalaikiai tikslai. Tikslai 2005 metams. Įmonės kainodarą įtakojančių veiksnių analizė. Konkurencinio pranašumo analizė. Pardavimų tikslai 2005 metams. Įmonės kainodaros ir kitų marketingo komplekso elementų ryšys. Pardavimai pagal grupes. Paskirstymas ir rėmimas. Įmonės SWOT analizė kainodaros požiūriu. Įmonės kainodaros strateginių sprendimų numatymas. Kainodaros strategijos nustatymas. Kainodaros tikslo nustatymas. Kainodaros metodo parinkimas. Įmonės kainodaros taktinių sprendimų numatymas. Nuolaidų (ir/ar priemokų) parinkimas. Nuolaidų sistemos sukūrimas. Išvados.

Ištrauka

Akcinė bendrovė " Utenos trikotažas " įkurta 1967m. Liepos 25d.
Bendrovė teikia mezgimo ir siuvimo paslaugas. Gaminamas viršutinis ir apatinis trikotažas vyrams, moterims, vaikams. Didžiausiąją gaminamos produkcijos dalį sudaro viršutinis trikotažas. AB " Utenos trikotažas " turi vientisč gamybos ciklą, kurį sudaro mezgimas, dažymas, džiovinimas, sukirpimas, siuvimas, kokybės patikrinimas ir pakavimas.
2004 metais bendrovė pardavė produkcijos už 130 mln. Lt., 4,1 mln. Lt arba 3,1% mažiau nei per 2003 metus. Lietuvos rinkoje parduota 1 210 tūkst. vnt. trikotažo gaminių už 11 800 tūkst. Lt. Vakarų Europoje parduota – 11 690 tūkst. vnt. už 117 700 tūkst. Lt arba 91% visos parduotos produkcijos. Palyginus su 2003 metų prekyba su Vakarų Europos šalimis sumažėjo 4 620 tūkst. Lt arba 3,8%. Pagrindiniai pirkėjai yra Hennes&Mauritz, Kappahl, French Connection, Grupo Inditex S., Decathlon. Produkcija eksportuojama į Švediją, Dž. Britaniją, Prancūziją, Ispaniją, Suomiją ir kitas V.Europos šalis.
2004 metų pabaigoje darbuotojų skaičius buvi 1 215 žmonės, iš jų 1 089 darbininkai ir 126 specialistai. 2004 metais vidutinis vieno darbuotojo atlyginimas buvo 1 585 Lt. Įmonės našumo augimas 2004 metais sudaro 4 proc.

Misija
Trikotažo ir lengvų viršutinių aukštos kokybės rūbų gamyba prekybos tinklams trumpiausias terminais ir konkurencine kaina.

Bendrovės pripažįstamos vertybės

• Nuolatinis tobulėjimas.
• Šeimininkiškumas.
• Vieningumas.
• Veržlumas.
• Atsakomybė prieš bendruomenę ir aplinką. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2006-12-21
DalykasKainodaros kursinis darbas
KategorijaRinkodara >  Kainodara
TipasKursiniai darbai
Apimtis24 puslapiai 
Literatūros šaltiniai3
Dydis51.38 KB
AutoriusEgidijus
Viso autoriaus darbų16 darbų
Metai2005 m
Klasė/kursas3
Švietimo institucijaVilniaus Universitetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Imones kainodaros formavimas AB Utenos trikotazas [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą