Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Pedagogika>Specialioji pedagogika>Specifinės mokymosi negalios
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Specifinės mokymosi negalios

  
 
 
123456789101112
Aprašymas

Įvadas. Specifinių mokymosi negalių samprata. Įvertinimas. Specifinės mokymosi negalės. Moksleiviai, turintys vizualinių procesų sutrikimų. Moksleiviai, turintys audiovizualinių ryšių sutrikimų. Moksleiviai, turintys nemodalinių atminties sutrikimų. Moksleiviai, turintys savireguliacijos sutrikimų. Mokant specifinę negalią turinčius vaikus, taikomi alternatyvūs mokymo(si) būdai. Išvados.

Ištrauka

Specifinę mokymosi negalią turintys vaikai priskiriami moksleivių, turinčių mokymosi negalių grupei. Tokie vaikai yra guvūs, supratingi, gerai orientuojasi aplinkoje ir socialinėse situacijose, adekvačiai vertina savo ir kitų elgesį, tačiau sunkiai išmoksta skaityti, rašyti, skaičiuoti ir dar ilgai daro specifines, sunkiai įveikiamas klaidas.
Šio darbo tikslas – apibūdinti specifines mokymosi negalias, jų atpažinimą ir ugdymo kryptis.
Uždaviniai:
Remiantis literatūra išsiaiškinti,kas būdinga specifines mokymosi negalias turintiems vaikams;
Remiantis literatūra išsiaiškinti mokymosi negalių srityje naudojamus įvertinimo būdus;
Remiantis literatūra išanalizuoti kas būdinga vizualinių procesų sutrikimų turintiems mokiniams;
Remiantis literatūra išanalizuoti kas būdinga audiovizualinių procesų sutrikimų turintiems mokiniams.
Remiantis literatūra išsiaiškinti kaip galima padėti mokiniams turintiems specifinę mokymosi negalią.
Mokiniai turintys specifinių mokymosi negalių yra guvūs, supratingi, gerai orientuojasi aplinkoje ir socialinėse situacijose, adekvačiai vertina savo ir kitų elgesį, tačiau sunkiai išmoksta skaityti, rašyti, skaičiuoti ir dar ilgai daro specifines,sunkiai įveikiamas klaidas.
Specifinė mokymosi negalė konstatuojama, kai:
1. Bendrieji intelektiniai moksleivio gebėjimai pakankami, tačiau labai netolygiai susiformavę;
2. Būdingi ryškūs specifiniai vieno ar kelių pažinimo procesų ar savireguliacijos sutrikimai, kurie trukdo mokiniui visavertiškai naudotis savo potencinėmis galimybėmis – gerai susiformavusiais intelektiniais gebėjimais;
3. Išryškėja gilus akademinis (mokymosi atsilikimas – realūs moksleivio mokymosi pasiekimai prastesni, nei būtų galima prognozuoti pagal intelektinių gebėjimų lygį; programinis atsilikimas gali būti vieneri dveji metai, o itin netinkamomis aplinkybėmis ir daugiau;
4. Būdinga neryški neurologinė simptomatika, kuri ir yra specifinių pažinimo procesų ar savireguliacijos sutrikimų priežastis;
5. Sutrikęs ne visų įgūdžių, mokėjimų, gebėjimų, o tik tam tikrų jų grupių formavimasis (sutrikimams būdingas lokalumas) – kai kurie mokiniai sunkiau išmoksta skaityti, kiti rašyti, treti – skaičiuoti arba daro tik tam tikro tipo klaidas mokydamiesi bet kurio iš šių dalykų. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2006-06-06
DalykasSpecialiosios pedagogikos referatas
KategorijaPedagogika >  Specialioji pedagogika
TipasReferatai
Apimtis11 puslapių 
Literatūros šaltiniai4
Dydis19.35 KB
AutoriusJolanta
Viso autoriaus darbų5 darbai
Metai2006 m
Klasė/kursas3
Švietimo institucijaKauno kolegija
Failo pavadinimasMicrosoft Word Specifines mokymosi negalios [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Referatai
  • 11 puslapių 
  • Kauno kolegija / 3 Klasė/kursas
  • 2006 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą