Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Pedagogika>Specialioji pedagogika>Specifinis pažinimo sutrikimas: mokymosi negalė dėl specifinių atminties sutrikimų (bendra samprata, mokymosi sunkumai, rekomendacijos pedagogui)
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Specifinis pažinimo sutrikimas: mokymosi negalė dėl specifinių atminties sutrikimų (bendra samprata, mokymosi sunkumai, rekomendacijos pedagogui)

  
 
 
1234567891011121314
Aprašymas

Įvadas. Bendra samprata. Mokymosi negalė. Atmintis. Specifinis atmintie sutrikimas. Moksleiviai, turintys specifinių atminties sutrikimų. Mokymosi sunkumai. Rekomendacijos pedagogui. Individualios mokymosi programos taikymas mokiniams, turintiems mokymosi negalią dėl specifinių atminties sutrikimų. Išvados.

Ištrauka

Kiekvienas mokytojas savo praktikoje yra turėjęs ar turi mokinių, kurie yra supratingi, guvūs, gerai orientuojasi aplinkoje, adekvačiai vertina savo ir kitų elgesį, tačiau sunkiai išmoksta skaityti, rašyti, skaičiuoti ir ilgai daro specifines, sunkiai įveikiamas klaidas. Specifinių pažinimo sutrikimų priežastis – minimali galvos smegenų disfunkcija, kuri gali išryškėti bet kuriame amžiuje, svarbu ją pastebėti ir padėti vaikui turinčiam šį sutrikimą.
Šiame darbe kalbėsiu apie mokymosi negalę dėl specifinių atminties sutrikimų, kurie priklauso vienai iš dešimties Lietuvoje skiriamų specialiųjų poreikių grupių, t.y. specifinio pažinimo sutrikimo grupei.
Darbo tikslas – išanalizuoti mokymosi negalią dėl specifinių atminties sutrikimų.
Problemos aktualumo pagrindimas - gerai pažinus specifinių atminties sutrikimų turinčių vaikų problemas, išanalizavus šios grupės ypatumus, mokytojas gali tinkamai padėti mokiniui, o kuo labiau kvalifikuotą pagalbą ugdytinis gaus, tuo geriau išmoks būtiniausių dalykų, lengviau adaptuosis visuomenėje.
Mokiniai, turintys negalią dėl specifinio atminties sutrikimo ilgai neišmoksta skaityti, rašyti, skaičiuoti, sunkiai įsimena. Šis sutrikimas reiškiasi įvairiomis formomis: trumpalaikės atminties trūkumai, ilgalaikės atminties trūkumai, ryškus girdimosios ir regimosios atminties disbalansavimas. Pedagogui sunku dirbti su šį sutrikimą turinčiu mokiniu, nes jam reikia nemažai pagalbos.
Šiame darbe nagrinėsiu mokymosi negales dėl specifinių atminties sutrikimų. Paaiškinsiu kas yra mokymosi negalė, kas yra atmintis, kas yra mokymosi negalė dėl specifinių atminties sutrikimų, nagrinėsiu mokinių, turinčių šią negalią mokymosi sunkumus ir rekomendacijas pedagogui kaip padėti mokiniui, turinčiam specifinių atminties sutrikimų.
Šis darbas sudarytas iš įvado, dviejų skyrių, išvadų, naudotos literatūros sąrašo. Darbą sudaro du skyriai, nes pirmame skyriuje žvelgiama į darbo temą bendru aspektu (nagrinėjama bendra mokymosi sunkumų ir atminties samprata, nes neišsiaiškinus jų esmės sunku kalbėti apie mokymosi sunkumus dėl specifinių atminties sutrikimų), o antrame skyriuje – nagrinėjama darbo tema: paaiškinama kas yra specifinės atminties sutrikimas, kokie sunkumai kyla mokiniui, turinčiam šį sutrikimą ir kaip pedagogui dirbti su tokiu mokiniu. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2007-03-23
DalykasSpecialiosios pedagogikos referatas
KategorijaPedagogika >  Specialioji pedagogika
TipasReferatai
Apimtis12 puslapių 
Literatūros šaltiniai5
Dydis23.56 KB
AutoriusJoana
Viso autoriaus darbų15 darbų
Metai2006 m
Klasė/kursas3
Mokytojas/DėstytojasAsta Cijūnaitienė
Švietimo institucijaLietuvos Edukologijos universitetas
FakultetasIstorijos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Specifinis pazinimo sutrikimas mokymosi negale del specifiniu atminties sutrikimu [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Referatai
  • 12 puslapių 
  • Lietuvos Edukologijos universitetas / 3 Klasė/kursas
  • Asta Cijūnaitienė
  • 2006 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą