Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Psichologija>Streso įveikimo būdai - atsipalaidavimo technika
   
   
   
-1
naudingas 0 / nenaudingas -1

Streso įveikimo būdai - atsipalaidavimo technika

  
 
 
12345678910111213141516
Aprašymas

Atsipalaidavimo aprašymas. Autogeninė treniruotė. Pirmojo užsiėmimo aprašymas. Pirštų atpalaidavimas. Pečių, plaštakos, rankų atpalaidavimas. Nugaros atpalaidavimas. Kaklo raumenų atpalaidavimas. Antrojo užsiėmimo aprašymas. Rankų atpalaidavimas. Pečių atpalaidavimas. Nugaros atpalaidavimas. Atpalaiduosime sprando raumenis. Kojų atpalaidavimas. Trečiojo užsiėmimo aprašymas. Veido raumenų atpalaidavimas. Ketvirtojo užsiėmimo aprašymas.

Ištrauka

Stresas- ( lot. estricia) yra daugiareikšme sąvoka.Tarptautinių žodžių žodyne ji apibūdina, kaip įtampos būsena – visuma apsauginių fiziologinių reakcijų,atsirandančių žmogaus organizme kaip atsakas į nepalankių veiksnių (stresorių),pavyzdžiui, šalčio, traumų, poveikį. Tai vidinio spaudimo, įtampos būsena, pasireiškianti įvairiais emociniais, kognityviniais, fiziologiniais,elgesio pokyčiais.Daugėjant streso išgyvenimo atvejų, didėja ir strategijų streso įveikimui skaičius. Šalia tradicinių metodų - maldos meditacijos, masažo, raumenų atpalaidavimo - sukurta daug naujų ir papildomų būdų, padedančių mažinti emocinę įtampą ir harmonizuoti organizmą. Pagrįstai galima teigti, kad žmogus tiek jaunas, kiek jo kūno sąnariai ir raumenys yra lankstūs ir pasiduoda sąmoningai kontrolei.
Daugėjant streso išgyvenimo atvejų, didėja ir strategijų streso įveikimui skaičius. Šalia tradicinių metodų - maldos meditacijos, masažo, raumenų atpalaidavimo - sukurta daug naujų ir papildomų būdų, padedančių mažinti emocinę įtampą ir harmonizuoti organizmą. Jau trys dešimtmečius turime Bensono relaksacijos metodiką, grįžtamojo biologinio ryšio aparatūrą, autogeninę treniruotę ir t.t. (Benson H., 200H Cunningham J. B., 2000; Haynes C, 1998; Inlander C. E 2000; Sutcliffe J., 1991).
Aprašysime fizinio ir psichinio atpalaidavimo technika pagrįstą E. Jacobson, H. Benson, J. Sutcliffe relaksacinėis technikomis. Metodika modifikuota ir patikrinta šios knygos autoriaus J. Pikūno. Anot autoriaus, technikoje siūlomi kūno judesiai didina kūno lankstumą, parengia saviįtaigai. Tai puikus būdas išsivaduoti nuo įtampos ir atrasti minčių ir veikimo laisvę.
Reikėtų prisiminti, kad žmogus turi apie 204 kaulus ir kaulelius ir apie 600 raumenų. 430 iš jų žmogus gali sąmoningai kontroliuoti, 170 raumenų kontroliuoja autonominė nervų sistema. Šia atsipalaidavimo technika galima gerinti ir tų 170 raumenų veiklą. Pagrįstai galima teigti, kad žmogus tiek jaunas, kiek jo kūno sąnariai ir raumenys yra lankstūs ir pasiduoda sąmoningai kontrolei. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2007-04-06
DalykasPsichologijos referatas
KategorijaPsichologija
TipasReferatai
Apimtis15 puslapių 
Literatūros šaltiniai1
Dydis27.13 KB
Autoriuserika
Viso autoriaus darbų3 darbai
Metai2006 m
Klasė/kursas2
Mokytojas/DėstytojasV. Kontautienė
Švietimo institucijaKlaipėdos Universitetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Streso iveikimo budai-atsipalaidavimo technika [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Referatai
  • 15 puslapių 
  • Klaipėdos Universitetas / 2 Klasė/kursas
  • V. Kontautienė
  • 2006 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
-1
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą