Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Psichologija>Organizacinė psichologija>Reakcijos į etikos problemas. Bendradarbių konfliktai
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Reakcijos į etikos problemas. Bendradarbių konfliktai

  
 
 
1234567891011121314151617
Aprašymas

Reakcijos į etikos problemas. Dažniausiai pasitaikančios darbo konfliktų priežastys. Konfliktai dėl paaukštinimų ir paskatinimų. Darbuotojų priklausomybės mitas. Praktikos nėra kuo kompensuoti. Bendradarbių konfliktai. Darbas - tai šeima. Išvados.

Ištrauka

Konfliktas (lot. conflictus – susidūrimas) – tai priešingų tikslų, interesų, pozicijų, nuomonių ar požiūrių susidūrimas, rimti nesutarimai, kurių metu žmogų užvaldo nenormalūs jausmai arba išgyvenimai.
Pagrindiniai konfliktų tipai yra tokie:
1. Vidiniai asmenybės konfliktai:
vidiniai sunkumai
asmenybės krizės
vidiniai asmenybės konfliktai
2. Socialiniai konfliktai:
tarpasmeniniai
tarpgrupiniai
tarptautiniai.
Kadangi aš esu busima vadybininkė, savo referate aš nagrinėsiu ir socialinių ir vidinių konfliktų sprendimo būdus, kurie liečia tik etinius sprendimų priėmimus įvairiose organizacijose. Įprasta manyti, kad konfliktas griauna dalykinius santykius, turi negatyvių pasekmių bendram darbui. Tačiau pastaruoju metu yra pripažistama, kad konfliktinė situacija gali turėti ne tik negatyvią, bet ir pozityvią reikšmę, nes kai kada tai duoda konstruktyvių (kūrybinių) rezultatų. Šiuo atveju randamas kompromisinis sprendimas, paremtas inovacija ir skatinantis organizaciją efektyviau dirbti. Kai kada organizacijose mėginama net dirbtinai sukelti konfliktinę situaciją, nes tai padeda išsiaiškinti nuomones, suteikia papildomos informacijos, atsiranda daugiau galimų alternatyvų. Taigi viskas priklauso nuo to, kaip yra valdoma konfliktinė situacija, kokiais būdais ji sprendžiama. Čia labai svarbią reikšmę įgauna vadybos etika ir šiame darbe aš pabandysiu tai įrodyti.
Kiekvienas konfliktas – tai labai svarbi etikos problema, su kuria susidūrus į ją reaguojama įvairiai: pradedant problemos nepripažinimu ir baigiant bendradarbiavimu su pažeidėjais. A. Hirshman, A. French, J. Kleinig išskiria keletą galimų atsakymų į neetišką elgesį. Reakcijos gali būti įsivaizduotos skalėje nuo geriausių iki labiausiai nepageidautinų. Pagal galimas pasekmes individui, organizacijai ir principus, kuriais vadovaujantis priimamas vienas ar kitas sprendimas, kaip reaguoti į etikos problemą, reakcijas galima būtų suskirstyti į tris pogrupius: I. Tinkamos ir principingos. II. Neutralios. III. Netinkamos, etiškai nepriimtinos.
Šis skirstymas yra santykinis, nes kai kurios reakcijos (ištikimybė, delsimas) priklausomai nuo situacijos gali būti arba tinkamos, arba nepa¬geidaujamos. Kitos iš pirmo žvilgsnio neigiamos reakcijos (bendradarbiavimas su pažeidėju ir kt.) kai kuriose situacijose gali būti vienintelės teisingos ir tinkamos. Kartais tinkama reakcija gali būti pasitelkiama nemoraliais tikslais (kai problema keliama i viešumą, norint atkreipti į save dėmesį, pagarsėti ar kt.). Reakcija žymia dalimi priklauso ir nuo pačios etikos problemos specifikos: vienaip reaguojama į melą, kitaip - i korupciją. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2006-01-22
DalykasOrganizacinės psichologijos referatas
KategorijaPsichologija >  Organizacinė psichologija
TipasReferatai
Apimtis15 puslapių 
Literatūros šaltiniai5
Dydis180.6 KB
AutoriusFearyal
Viso autoriaus darbų1 darbas
Metai2006 m
Klasė/kursas1
Švietimo institucijaKlaipėdos valstybinė kolegija
Failo pavadinimasMicrosoft Word Reakcijos i etikos problemas. Bendradarbiu konfliktai [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Referatai
  • 15 puslapių 
  • Klaipėdos valstybinė kolegija / 1 Klasė/kursas
  • 2006 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą