Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Psichologija>Mokinių vertinimo sistemos tikslai
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Mokinių vertinimo sistemos tikslai

  
 
 
1234567
Aprašymas

Mokinių vertinimo sistemos tikslai. Ar pažymiai nėra tiesiog farsas, jei visais būdais vertinant mokinius taip dažnai yra daroma klaidų ir vienų mokytojų vertinimas taip skiriasi nuo kitų mokytojų vertinimo? Ar pažymiai ir testavimas trukdo ar padeda mokymuisi? Ar nėra taip, kad pažymiai ir tikrinimo sistemos dažnai sukelia mokinių įtampą ir nerimą, ir dėl to mokiniai pradeda sukčiauti? Viena iš mokinio pasiekimų vertinimo galimybių ("Mokininio pasisekimo knygelė"). Vertinimo uždaviniai.

Ištrauka

Įvertinus daugelį argumentų už ir prie vertinimą, vis tik yra prieita išvada, kad pažymiai yra reikšmingas dalykas. Kiekvienos mokinių vertinimo sistemos tikslas turi būti mokinių tobulėjimas. Visa kita yra antraeiliai dalykai. Vertindami mokytojai turi perteikti informaciją, kuria galėtų naudotis mokinys ir visi, kuriems rūpi mokinio gerovė. Turi būti sukurtos sistemos, kurios teiktų grįžtamąjį ryšį – informaciją apie svarbias mokinių veiksmų dimensijas. Tada mokiniai, remdamiesi vertinimas, galės apsispręsti, ar ir taip toliau veikti, ar keisti savo elgesį, veiksmus.
Vertinimas yra integrali efektyvaus mokymo dalis, todėl jis turi žadinti sėkmės pojūtį. Jei mokytojų keliami tikslai teisingi, o mokymo metodai geri, mokytojai visada kiekvieno mokinio veikloje turi rasti teigiamų dalykų, už kuriuos galėtų jį pagirti. Kai kas nors sakoma apie mokinio darbo trūkumus, kartu turi būti nurodyta, kaip mokinys galėtų pagerinti darbą.
Jei mokiniams žadama duoti testą, turi būti jiems apie tai pranešta iš anksto, aiškiai apibrėžti tas sritis, kurias bus patikrintos, nurodyti, kokia vertinimo sistema bus naudojama. Be to, mokytojai turi aptarti atskirų mokinių, kurie nesupranta paaiškinimų, kurie yra išmokę ne tą medžiagą, kurie yra nervingi ar pavargę, mokytojams reikia organizuoti testavimą taip, kad būtų atkreipiamas į mokinius ypatingas dėmesys.
Mokinių atliktų testų ir rašto darbų rinkinius, o taip pat savo pastabas tuose rankraščiuose reikia laikyti privačiu dalyku, naudotis jai gali tik pats mokytojas. Šį darbą galima parodyti mokinio tėvams, auklėtojams, medicinos personalui. Tačiau tik mokiniai arba jų tėvai gali leisti pasinaudoti šiais duomenimis. Darydami tai, mokytojai iki minimumo sumažins varžybas tarp mokinių ar tėvų – dėl tų varžybų gali būti labai nesmagu lėtesniems ar mažiau gabiems mokiniams. Šių dokumentų įslaptinimas atitinka federacinę teisę, pagal kurią mokykla dokumentus apie mokinį gali teikti tik pačiam mokiniui arba jo šeimos nariams. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2005-02-24
DalykasPsichologijos referatas
KategorijaPsichologija
TipasReferatai
Apimtis6 puslapiai 
Literatūros šaltiniai4
Dydis9.88 KB
AutoriusLauras
Viso autoriaus darbų4 darbai
Metai2005 m
Klasė/kursas0
Failo pavadinimasMicrosoft Word Mokiniu vertinimo sistemos tikslai [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą