Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Psichologija>Psichologiniai vaikų muzikinio ugdymo aspektai
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Psichologiniai vaikų muzikinio ugdymo aspektai

  
 
 
12345678910
Aprašymas

Įvadas. Muzikos reikšmė žmogaus gyvenime. Muzika ir psichologija. Muzikinis ugdymas įvairiais amžiaus tarpsniais. Prenatalinis muzikinis ugdymas. Muzikinis ugdymas ankstyvosios vaikystės laikotarpiu ir vaikų darželyje. Pradinukų muzikinis ugdymas. Paauglys ir muzika. Gydomoji muzikos galia — muzikos terapija. Išvados.

Ištrauka

Šiame referate bus nagrinėjami psichologiniai vaikų muzikinio ugdymo aspektai.
Manau, kad ši tema yra labai aktuali mūsų šiandienai.
Mūsų besikeičiančiame pasaulyje, kuriame gausu informacinių technologijų, labai dažnai tik skambiai kalbama apie asmenybės – mažo žmogučio – ugdymą. Tačiau, toli gražu ne visada išnaudojamos visos ugdymo galimybės. Susižavėję skambiomis koncepcijomis, naujausiais metodais , mes dažnai pamirštame, nustumiame senas geras tiesas.
Manau, kad mokykloje menkai išnaudojamos muzikinio vaikų ugdymo galimybės. Juk niekas nedrįs ginčytis, kad muzika daro poveikį mažo žmogaus pasaulio suvokimui, savęs ieškojimui tame pasaulyje. Taigi, pabandykime pažvelgti į muziką įdėmiau, panagrinėkime, kaip ji veikia, ar galėtų paveikti vaiką.
Garsai – neatsiejama žmogaus gyvenimo dalis. Mus maloniai nuteikia romantiškos muzikos skambesys, ramina "lengva", "šviesi" muzika, suklūstame išgirdę mums patinkančią estradinę melodiją, linksminamės diskotekose. Visa tai suvokiame savo klausos pagalba, suvokiame, kad muzika mus veikia. Bet ar kas nors mus mokino suprasti muziką, ją analizuoti ir jausti? Manau, kad daugelio mūsų atsakymas būtų – "ne". Mokykloje dažnai muzikos pamokos būdavo "laisvalaikiu tarp sunkesnių pamokų", "kuomet galima nieko neveikti", "pailsėti". Būtent tokius atsakymus būtumėte išgirdę prieš keletą metų iš daugelio mokinukų. O namai? Sutinku, kad namai – pati svarbiausia mokykla, tėvai – svarbiausi mokytojai. Dauguma tėvų neblogai geba pamokyti vaikus kalbų ar matematikos, tačiau ugdyti muzikinius gebėjimus pavyksta ne visiems. Dažniausiai taip nutinka ne dėl to, kad tėvai neturi muzikinių gebėjimų, bet todėl, kad jų pačių vaikystėje to niekas nemokė. Taip – visai nesąmoningai – tarsi sudaromas užburtas ratas. Ir tai yra logiška, kad žmogus, pats kažko nemokėdamas, negali išmokyti ir kito – mažesnio už save, to, kuris dar tik susipažįsta su jį supančiu pasauliu ir pagal savo galimybes ir gautas žinias ar mokėjimus, kuria savo pasaulėlio vaizdą. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2008-02-27
DalykasPsichologijos referatas
KategorijaPsichologija
TipasReferatai
Apimtis8 puslapiai 
Literatūros šaltiniai12
Dydis16.5 KB
Autoriuskatinaite
Viso autoriaus darbų4 darbai
Metai2004 m
Klasė/kursas2
Mokytojas/DėstytojasDoc. E. Gribačiauskas
Švietimo institucijaŠiaulių Universitetas
FakultetasEdukologijos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Psichologiniai vaiku muzikinio ugdymo aspektai [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Referatai
  • 8 puslapiai 
  • Šiaulių Universitetas / 2 Klasė/kursas
  • Doc. E. Gribačiauskas
  • 2004 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą