Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Pedagogika>Specialioji pedagogika>Vaikų, turinčių raidos sutrikimų mokymo bendrojo lavinimo klasėje ypatumai
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Vaikų, turinčių raidos sutrikimų mokymo bendrojo lavinimo klasėje ypatumai

  
 
 
123456789101112
Aprašymas

Įvadas. Bendrieji neįgalių vaikų, raidos dėsningumai. Veiksniai, lemiantys specialiųjų poreikių vaikų raidą. Vaikai, turintys intelekto sutrikimų. Intelekto sutrikimų samprata ir klasifikavimas. Nežymiai sutrikusio intelekto vaikų vystymosi ir ugdymo ypatumai. Kai kurie bendri nežymiai sutrikusio intelekto vaikų vystymosi ypatumai. Atskirų grupių nežymiai sutrikusio intelekto vaikų mokymosi sunkumų pobūdis. Specialiosios pedagoginės pagalbos teikimas sutrikusio intelekto vaikams bendrojo ugdymo mokyklose. Išvados.

Ištrauka

Asmenų, turinčių negalių, asmeninė, šeimyninė, socialinė padėtys nėra paprastos ir reikalauja kompleksinių sprendimo būdų. Ne visada neįgalus žmogus yra kaltas dėl savo asocialaus elgesio nors jis, be abejo, irgi yra atsakingas. Tačiau jeigu nuo pat gyvenimo pradžios neįgalųjį persekios jausmas, kad jis yra nemylimas, sukelia tėvų nerimą, artimųjų baimę ir aplinkinių agresiją, jis atsakys tuo pačiu.
Neįgaliesiems, patyrusiems atstūmimą, patyčias, pyktį, yra sunku patikėti, kad jie gali mylėti ir būti mylimi (kartais jie slepia veidą pajutę, kad į juos kažkas žiūri). Kartu visi jų troškimai, visa energija yra nukreipta bendrauti su kitu. Dažnai jų agresyvumas yra neišreikštas troškimas mylėti ir būti mylimam. Psichologai teigia, kad būtent meilė suteikia prasmę gyventi. Ir kai kada, tam tikromis sąlygomis (po asmeninių išgyvenimų, sutikę žmogų, padėjusį suprasti gyvenimo reiškinius), nieko kito nebelieka, kaip tik įsiskverbti į neįgaliųjų vidinius jausmus ir atpažinti jų troškimą būti priimtam, pripažintam, mylimam.
Visada buvo žmonių su vienokiu ar kitokiu sutrikimu, su vienokia ar kitokia negalia. Faktai rodo, kad seniau tokių žmonių būta daug, bet santykinai mažiau, lyginant su dabartiniais laikais, nes vaikai su negalia išgyvendavo tik iki paauglystės.
Specialiųjų poreikių įvairovę lemia skirtingos negalių rūšys (fizinės, regėjimo, klausos, intelekto) ir funkcijos pažeidimo laipsnis. Įvairių fizinės, psichologinės ir socialinės reabilitacijos, pedagogikos priemonių taikymas tenkinant neįgalių asmenų fizinės veiklos poreikius yra vienas pagrindinių taikomosios fizinės veiklos uždavinių skatinant neįgaliųjų gebėjimą dalyvauti visuomenės gyvenime (socialinę integraciją) ir kartu mažinant jų negalios apraiškas.
Specialiojoje literatūroje intelekto sutrikimas apibudinamas kaip "protinių sugebėjimų nukrypimas nuo normos, sukeliantis elgesio, emocijų bei socialinio prisitaikymo sutrikimų" (Bagdonas, 1995). Šiai sutrikimų grupei priskiriamas protinis atsilikimas, intelekto regresija ir kt. intelekto sutrikimai. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2008-01-15
DalykasSpecialiosios pedagogikos referatas
KategorijaPedagogika >  Specialioji pedagogika
TipasReferatai
Apimtis9 puslapiai 
Literatūros šaltiniai5
Dydis16.83 KB
Autoriuschuliganke23
Viso autoriaus darbų17 darbų
Metai2005 m
Klasė/kursas4
Mokytojas/DėstytojasR. Vaičekauskaitė
Švietimo institucijaKlaipėdos Universitetas
FakultetasPedagogikos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Vaiku turinciu raidos sutrikimu mokymo bendrojo lavinimo klaseje ypatumai [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Referatai
  • 9 puslapiai 
  • Klaipėdos Universitetas / 4 Klasė/kursas
  • R. Vaičekauskaitė
  • 2005 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą