Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Pedagogika>Mokslas ir švietimas>Vadovavimas mokyklai – vienas iš švietimo organizacijos valdymo grandžių
   
   
   
1
naudingas +1 / nenaudingas 0

Vadovavimas mokyklai – vienas iš švietimo organizacijos valdymo grandžių

  
 
 
1234567891011121314151617181920
Aprašymas

Įvadas. Vadovavimo teorijos ir stiliai. Vadovavimo teorijos. Vadovavimo stiliai. Autokratinis vadovavimo stilius. Demokratinis vadovavimo stilius. Liberalusis vadovavimo stilius. Valdymo proceso etapai. Planavimas. Organizavimas. Vadovavimas. Kontrolė. Vadovavimas. Požiūriai į vadovavimą. Vadovo darbas. Vadovavimas mokyklai. Pasiūlymai vadovams. Išvados.

Ištrauka

Mokykla – savita organizacija, kuriai būdinga atitinkama misija, pačios formuluojami jos įgyvendinimo tikslai, todėl ypač svarbu kad mokyklos bendruomenės narių veikla būtų nukreipta į tikslų formulavimą ir įgyvendinimą, o prireikus tai laiku koreguojama. Būtina mokykloje vykstančius procesus valdyti, kad būtų galima jos veiklą optimizuoti. Vadovavimas mokyklai – ne tik tikslų, uždavinių numatymas, darbo planavimas ir organizavimas, bet ir techninių, socialinių, pedagoginių, psichologinių, biologinių procesų nukreipimas, siekiant optimalių rezultatų, atsižvelgiant į tų procesų ypatumus ir dėsningumus (Dobrauskienė, 2004).
Sakoma, jog norint vadovauti, reikia paklausti savęs: 1. Ar esu taip įsitikinęs tikslo kilnumu, vertingumu, kad jausčiausi tarsi paslaptingų jėgų, kurios per mane veikia kitus, nešamas? 2. Ar turiu tiek pasitikėjimo, pasiryžimo, kad galėčiau mobilizuoti savo asmenybę, ir mano vadovavimas būtų kryptingas, turėtų savitą kelią, o santykių su žmonėmis šviesa galėtų kitus uždegti? Jei to trūksta, turėkime drąsos prisipažinti, jog vadovauti netinkame. Sėkmingas vadovavimas – tai mokėjimas jungti geriausius kiekvieno stiliaus bruožus į vientisą vadovavimo procesą, pereiti iš vieno stiliaus į kitą, panaudoti kiekvieno stiliaus privalumus, atsižvelgiant į konkrečią situaciją (Dobrauskienė, 2004). Vadovas – valdymo veiklą realizuojantis asmuo, kuris apsprendžia kitų žmonių veiksmus ir pastangas, kad pasiektų bendrą tikslą panaudojant visas turimas priemones ir išteklius (Bankauskienė, Petkevičiūtė, 2003).

Tikslas: Aptarti vadovavimą mokyklai kaip vieną iš švietimo organizacijos valdymo grandžių.

Darbo uždaviniai:
1. Aptarti vadovavimo teorijas ir stilius.
2. Išskirti valdymo proceso etapus.
3. Atskleisti vadovavimo reikšmę.

Darbo metodai:
1. Mokslinės literatūros analizė ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2007-09-25
DalykasMokslo ir švietimo kursinis darbas
KategorijaPedagogika >  Mokslas ir švietimas
TipasKursiniai darbai
Apimtis18 puslapių 
Literatūros šaltiniai9 (šaltiniai yra cituojami)
Dydis35.89 KB
AutoriusRaimondas
Viso autoriaus darbų3 darbai
Metai2006 m
Klasė/kursas1
Mokytojas/DėstytojasBagdonas
Švietimo institucijaKauno Technologijos Universitetas
FakultetasSocialinių mokslų fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Vadovavimas mokyklai - vienas is svietimo organizacijos valdymo grandziu [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 18 puslapių 
  • Kauno Technologijos Universitetas / 1 Klasė/kursas
  • Bagdonas
  • 2006 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
+1
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą