Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Kainodara>Kainodaros organizavimas: UAB "Betuna"
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Kainodaros organizavimas: UAB "Betuna"

  
 
 
123456789101112131415161718192021222324252627
Aprašymas

Įvadas. Teorinė dalis. Kainodaros tikslai. Kainodaros formavimą įtakojantys veiksniai. Vidiniai veiksniai. Išoriniai veiksniai. Kainos nustatymo metodai. Kainos nustatymas remiantis orientacija į kaštus. Kainos nustatymas remiantis orientacija į paklausą. Kainos nustatymas orientuojantis į konkurentus. Kainodaros strategijos. Konkurencinė situacija rinkoje. Praktinė dalis. Kainodaros organizavimas UAB "Betuna". Nagrinėjamos įmonės apibūdinimas. Šakos, kurioje veikia įmonė trumpas apibūdinimas. Nagrinėjamos įmonės prekės kainos nustatymo principai. Esama įmonės kainodaros strategija, taikomos nuolaidos, kainodaros ypatumai. Išvados ir pasiūlymai.

Ištrauka

Temos aktualumas: Prekė patenka vartotojui per mainų procesą. Santykis, kuriuo prekės mainomos viena į kitą ir kuris išreikštas pinigais, yra kaina. Tarpininkaujant kainai, vyksta prekių mainai. Todėl kaina yra pagrindinis viso prekinio ūkio reguliatorius. Prekių kainų svyravimai nulemia tai, kad gamyba vyktų remiantis paklausa. Kaina ¬– tai paslaugos vertės piniginė išraiška. Ji apibūdina organizacijos veiklos rezultatus ir rodo, ar piniginį jų įvertinimą pripažįsta pirkėjas (rinka). Kainodara yra sudėtingiausias prekių rinkos konjunktūros mechanizmas, jos barometras. Kainų nustatymas – tai uždavinys, kurį sprendžia visos be išimties organizacijos. Nors nuo šio uždavinio sprendimo labai priklauso organizacijos veiklos rezultatai, jose kainodarai skiriama žymiai mažiau dėmesio nei produktui, paskirstymui ar rėmimui. Kainų politika - tai vadovavimas firmos kainų nustatymo veiklai. Ji remiasi svarbiausiais principais ir taisyklėmis, kurias firma naudoja siekdama gauti maksimalų pelną ir garantuoti prekių konkurencingumą rinkoje. Kiekviena firma privalo rengti savo kainų politiką, išmokti savarankiškai nustatyti rinkos kainas, gaminamai ir parduodamai produkcijai. Kainodaros problemos ekonomikoje visada buvo gana sudėtingos ir nepakankamai ištirtos, o kainos - labai svarbus socialinių ir ekonominių santykių elementas.
Darbo tikslas – išnagrinėti kainos sudarymo principus teoriškai ir praktiškai, remiantis literatūra ir iš UAB "Betuna" gauta informacija.
Darbo uždaviniai:
o išsiaiškinti kainodaros tikslus;
o nustatyti kainodaros formavimą įtakojančius veiksnius;
o išsiaiškinti, kokie yra kainų nustatymo metodai ir strategijos;
o konkurencinės situacijos rinkoje analizė;
o išnagrinėti nagrinėjamos įmonės prekės kainos nustatymo principus;
o nustatyti įmonės kainodaros strategiją,taikomas nuolaidas,kainodaros ypatumus;
o pateikti išvadas bei pasiūlymus.
Darbo struktūra: darbą sudaro teorinė ir praktinė dalys. Pirmoje dalyje aprašyti aukščiau minėti darbo uždaviniai, o antroje dalyje yra aprašyta UAB "Betuna" ir šios įmonės gaminamų prekių kainos sudarymo principai. Taip pat darbe pateiktos išvados ir pasiūlymai.
Tyrimo objektas: UAB "Betuna" ,gaminanti automobilinius dažus ir visus dažymui reikalingus priedus. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2007-05-23
DalykasKainodaros kursinis darbas
KategorijaRinkodara >  Kainodara
TipasKursiniai darbai
Apimtis25 puslapiai 
Literatūros šaltiniai6
Dydis61.93 KB
Autoriussvokslys
Viso autoriaus darbų12 darbų
Metai2006 m
Klasė/kursas2
Švietimo institucijaVilniaus Gedimino Technikos Universitetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Kainodaros organizavimas UAB Betuna [speros.lt].DOC
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 25 puslapiai 
  • Vilniaus Gedimino Technikos Universitetas / 2 Klasė/kursas
  • 2006 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą