Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Kainodara>Kainodaros organizavimas: informacinių technologijų kūrimas UAB "Labbis"
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Kainodaros organizavimas: informacinių technologijų kūrimas UAB "Labbis"

  
 
 
1234567891011121314151617181920212223242526272829303132333435363738394041
Aprašymas

Įvadas. Kainų politikos ir kainodaros strategijos teorinė analizė. Kainos suvokimas ir reikšmė. Kainos funkcijos. Kainų politikos samprata ir esmė. Kainodaros formavimo veiksniai. Kainodaros strategijos Kainos nustatymo etapai. Kainos nustatymo (kainodaros) tikslai. Paklausos nustatymas. Kaštų įvertinimas. Konkurentų kainų ir prekių analizė. Kainų nustatymo metodai. Galutinis kainos nustatymas. Rinkos struktūra. Kainų politika ir kainodaros strategija UAB "Labbis". Įmonės charakteristika. Teisinė forma. Komercinė – ūkinė veikla. Struktūra. Produktai ir paslaugos. "Bonus" – žmogiškųjų resursų valdymo sistema. Produktų realizavimas. Įmonės aplinka (rinkos analizė). Tiekėjai. Partneriai ir atstovai. Vartotojai. Konkurentai. "Bonus" programos kainos nustatymo principai. Programos "Bonus" EXW kainos skaičiavimas. Programos "Bonus" pardavimo vartotojui kainos nustatymas. Programos "Bonus" kainų nustatymas nenuostolingumo metodu. Optimalaus kainų lygio nustatymas. Įmonės kainodaros strategija, taikomų kainų nuolaidos, kainodaros ypatumai. Išvados ir pasiūlymai.

Ištrauka

Šiuolaikinėje ekonomikoje visi rinkos dalyviai siekia sau naudos. Kaip žinia, įmonės stengiasi parduoti kuo daugiau savo prekių, o vartotojai nori produktus įsigyti kuo žemesne kaina. Vadinasi bet kuri organizacija privalo turėti savo kainų politiką tam, kad pasiektų maksimalų pelną.
Įmonės veikla labai priklauso nuo kainų nustatymo politikos, todėl ypatingai svarbu pasirinkti tokį kainodaros metodą, kuris atitiktų įmonės strategiją. Tai padėtų išvengti didelių nuostolių ir užtikrintų sėkmingą įmonės veiklą. Be to, kaina yra priemonė, kuri padeda nustatyti tam tikrus santykius tarp įmonės ir pirkėjų, o tai gali turėti įtakos tolesniam jos vystymuisi.
Kainodaros problemos ekonomikoje visada buvo gana sudėtingos ir nepakankamai ištirtos, o kainos – labai svarbus socialinių ir ekonominių santykių elementas. Per jas reguliuojamas visas gamybos ir prekybos procesas.
Darbo tikslas būtent ir yra išanalizuoti kainų politikos bei kainodaros strategijų teorinę medžiagą ir jų subtilybes praktikoje.
Pagrindiniai uždaviniai:
• išnagrinėti sudėtingą kainų ir kainodaros sistemą;
• įsigilinti į kainodaros strategijos formavimo esmę;
• aptarti pagrindines problemas, iškylančias kainų politikos ir kainodaros procese;
• pažiūrėti kaip vykdoma kainodaros strategija konkrečioje įmonėje;
• trumpai apibūdinti analizuojamą įmonę;
• palyginti teorines žinias su praktika;
• padaryti atitinkamas išvadas ir pasiūlymus.
Pasinaudojant įvairia literatūra, bus atliekama kainų politikos ir kainodaros strategijos teorinė analizė, o praktinėje dalyje atskleisiu, kaip konkrečioje įmonėje yra vykdoma kainodaros politika. Taigi darbo tyrimo objektas yra UAB "Labbis". ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2009-01-21
DalykasKainodaros kursinis darbas
KategorijaRinkodara >  Kainodara
TipasKursiniai darbai
Apimtis40 puslapių 
Literatūros šaltiniai20
Dydis131.09 KB
Autoriusgeradare
Viso autoriaus darbų27 darbai
Metai2007 m
Klasė/kursas3
Mokytojas/DėstytojasK. Garškaitė
Švietimo institucijaVilniaus Gedimino Technikos Universitetas
FakultetasVerslo vadybos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Kainodaros organizavimas informaciniu technologiju kurimas UAB Labbis [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 40 puslapių 
  • Vilniaus Gedimino Technikos Universitetas / 3 Klasė/kursas
  • K. Garškaitė
  • 2007 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą