Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Psichologija>Organizacinė psichologija>Konfliktai organizacijose (2)
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Konfliktai organizacijose (2)

  
 
 
123456789101112131415161718
Aprašymas

Įvadas. Konflikto sprendimo strategijos. Konstruktyvus konflikto sprendimas. Konflikto samprata. Tarpasmeninių ir organizacijų konfliktų skirtumai. Organizacinių konfliktų priežastys. Padalinių tarpusavio ryšių tipai. Organizacijos struktūros įtaka konfliktų sudėtingumui. Grupinio socialinio suvokimo įtaka organizaciniams konfliktams. Darbuotojų specializacijos įtaka konfliktams. Organizacinių konfliktų sprendimo strategijos. Vadovo įtaka valdant organizacinius konfliktus. Organizaciniai konfliktai ir kultūra. Išvados.

Ištrauka

Konfliktas – tai priešingų tikslų, interesų, pozicijų, nuomonių ar požiūrių susidūrimas, rimti nesutarimai, kurių metų žmogų užvaldo nemalonūs jausmai arba išgyvenimai.
Konflikto terminas – yra kilęs iš lotinų kalbos žodžio –confliktus- t.y.- susidūrimas
Konfliktai yra mūsų kasdienybės dalis. Jie atskleidžia sistemos, kurioje gyvename ir dirbame, netobulumus. Konfliktai, įtampos, problemos yra neišvengiami kiekvienoje organizacijoje. Žmonės yra skirtingi: jie turi skirtingus požiūrius įvairiais klausimais, savus problemų sprendimo būdus. Tarpasmeniniai konfliktai kyla iš nesutarimų tam tikrais klausimais. Žmonės gali ir toliau nemėgti vienas kito net ir po vieningo sprendimo vien dėl neteisingo derybų būdo.
Tačiau, neišsiaiškinus tikrosios nesutarimų priežasties, ir kurstytojų nubaudimas gali konfliktą tik paslėpti, bet aistros, lyg rūkstantys po žeme durpynai, virs dar ilgai ir palankią akimirką prasiverš tikromis liepsnomis. Jos neužges, kol konfliktas nebus išspręstas.
Visą gyvenimą mus lydi ištikimi ir neatskiriami palydovai- konfliktai. Jie yra negalima gyvenimo dalis. Tarpusavio santykių be konfliktų tiesiog nebūna.
Pasaulėžiūros, požiūrių ir pozicijų skirtumai- įprastas reiškinys bet kurioje socialinėje grupėje (pavyzdžiui, šeimoje, santuokoje, sporto komandoje darbuotojų kolektyve). Skirtingi požiūriai ir sprendimų priėmimo metodai, pasikeitimas nuomonėmis ir ginčai tarp atskirų darbuotojų nebūtinai gali turėti ir neigiamų pasekmių. Atvirkščiai, jie gali turėti skatinamąjį poveikį, tačiau jie neturėtų peraugti į neigiamus santykius, neefektyvią ir įmonei nenaudingą nesantaiką. Bet kuris žmogus ateidamas į įmonę prisiima kokį nors organizacijai reikalingą vaidmenį. Todėl vadovo pareiga harmoningu valdymu sėkmingai spręsti konfliktines situacijas, nes efektyviai valdomi konfliktai gali būti naudingi organizacijai. Jie gali padėti išsiaiškinti nesutarimus, nuomonių skirtumus, pakeisti organizacijos ar grupės misiją, įsitikinimus, taisykles ir politiką. Tačiau stiprūs konfliktai gali sukelti skaudžių destruktyvių pasekmių, todėl jų reikėtų vengti. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2007-05-22
DalykasOrganizacinės psichologijos referatas
KategorijaPsichologija >  Organizacinė psichologija
TipasReferatai
Apimtis16 puslapių 
Literatūros šaltiniai8
Dydis29.22 KB
Autoriusrte
Viso autoriaus darbų8 darbai
Metai2005 m
Klasė/kursas2
Švietimo institucijaMarijampolės kolegija
Failo pavadinimasMicrosoft Word Konfliktai organizacijose (2) [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Referatai
  • 16 puslapių 
  • Marijampolės kolegija / 2 Klasė/kursas
  • 2005 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą