Išplėstinė paieška
 
 
 
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Klimatas grupėje

  
 
 
123456789101112131415
Aprašymas

Įvadas. Grupės narių santykiai. Vaidmenys grupėje. Grupės normos bei darbuotojo padėtis joje. Naujų darbuotojų integracija grupėje. Psichologinė grupės darna bei psichologinis klimatas. Žmonių suderinamumas grupėje. Psichologinis klimatas grupėje. Psichologinio klimato veiksniai. Palankaus psichologinio grupės klimato sudarymas. Išvados.

Ištrauka

Darbo tikslas – išanalizuoti psichologinį klimatą grupėje.
Uždaviniai – nustatyti darbuotojų santykių grupėje reikšmę įmonės veiklai, naujų žmonių integraciją ir šio proceso svarbą, darbuotojų padėties darbo aplinkoje suvokimą.
Darbo metodas – mokslinės literatūros analizė.
Žmogus – unikali būtybė, ne tik dalyvaujanti socialiniuose, tarpusavio santykiuose, bet ir juos kurianti, atsižvelgdama į savo asmeninius interesus, lūkesčius bei aplinkinių asmenų nuomonę. Nuo pat gimimo akimirkos, kai pirmąkart išvystame dienos šviesą, iki mirties esame tarp žmonių, todėl bendravimas su jais savaime yra vienas svarbiausių asmens poreikių. Tai, kaip sugebėsime sutarti su aplinkiniais, priklauso nuo mūsų pasirengimo, sugebėjimų ir lemia sėkmę (ar nesėkmę) įvairiose gyvenimo srityse. Gebėjimą efektyviai ir sėkmingai bendrauti su žmonėmis drąsiai galima vadinti viena pagrindinių žmogaus vertybių. Tik bendraujant jaunesnėms kartoms perduodama per amžius žmonių sukurta patirtis, išmintis, žinios bei kultūra. Be bendravimo nebūtų įmanomas joks asmenybės tobulėjimas, raida ir kuriamoji veikla.
Bendraudami tiek asmeniniame gyvenime, tiek darbe, nuolat sutinkame itin emocingų, išdidžių asmenybių. Tuomet, norint efektyviai bendrauti ir pasiekti abipusio sutarimo bei naudos, reikia dar daugiau pastangų. Todėl labai svarbu išmokti pagrindinių efektyvaus bendravimo taisyklių, išmanyti įtikinimo meną, leidžiantį pasiekti maksimalių biznio ir asmeninio gyvenimo rezultatų.
Darbuotojų tarpusavio santykiai yra lavai svarbus dalykas efektyviame organizacijos valdyme, nes nei viena organizacija negali funkcionuoti be jos darbuotojų sąveikos. Jos veiklos rezultatai priklauso nuo tos sąveikos kokybės. Įvairiausių tarpusavio santykių sudėtingus aspektus galima supaprastinti analizuojant pradinius jų tikslus ir funkcijas. W.G.Bennis ir kt. teigia, jog visi asmeniniai tarpusavio santykiai pasižymi mažiausiai vienu iš keturių tikslų: 1) socialinių realijų formavimas (mažų mažiausiai – tikslaus savo įvaizdžio); 2) jausmų išreiškimas bei emocinis kontaktas su aplinkiniais; 3) įtaka kitų elgesiui (iki visiško pakeitimo); 4) dalykiniai tikslai. Kiekvienas santykių tipas gali pasižymėti keliais tikslais, tačiau tipą ir nustatyto kontakto trukmę lemia tik vienas iš tikslų.
Formaliai vadovą turi dominti tik dalykiniai žmonių tarpusavio santykiai. Tačiau verslui svarbūs visi keturi tikslai. Veikdami kompanijos tikslais organizacijos žmonės stengiasi įsitvirtinti, nustato emocinius ryšius su kolegomis, bando paveikti kitų elgesį. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2007-03-20
DalykasOrganizacinės psichologijos referatas
KategorijaPsichologija >  Organizacinė psichologija
TipasReferatai
Apimtis13 puslapių 
Literatūros šaltiniai2
Dydis27.67 KB
Autoriuserika
Viso autoriaus darbų5 darbai
Metai2003 m
Klasė/kursas2
Failo pavadinimasMicrosoft Word Klimatas grupeje [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Referatai
  • 13 puslapių 
  • 2 Klasė/kursas
  • 2003 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą