Išplėstinė paieška
 
 
 
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Bendravimas (3)

  
 
 
123456789101112131415
Aprašymas

Įvadas. Kas yra bendravimas? Bendravimo procesas. Verbalinės bendravimo formos. Neverbalinės bendravimo formos. Kiti bendravimo aspektai. Kalbėjimo ir klausymo įgūdžiai. Organizacinis bendravimas. Sprendimo priėmimas. Organizacinio sprendimo priėmimo modeliai. Motyvacija ir vykdymas. Įgūdžiai ir mokymas. Darbuotojų motyvavimas. F. Hercbergo motyvacijos teorija. Motyvacijos, pagrįstos žmonių elgsena. Išvados.

Ištrauka

Bendravimo procesas – pasikeitimas informacija tarp dviejų ar daugiau žmonių. Pagrindinis šio proceso tikslas yra pasiekti, kad informacija būtų teisingai suprasta. Kaip pavyzdį išanalizuosime vadovo ir darbuotojo pagrindinius bendravimo ir bendradarbiavimo proceso etapus ir tikslus.
Bendravimo problemos:
Nuo 50% iki 70% laiko vadovai skiria bendravimui. Kiekvienas vadovas atlieka vienokias ar kitokias vadovavimo-vykdymo funkcijas.
Vadovavimo funkcijos:
Keturios pagrindinės funkcijos, dvi grandininės ir keletas antraeilių funkcijų. Pagrindinės funkcijos tikslas - organizuoti veiklos procesą taip, kad vadovui veikla būtų sėkminga, t. y. visi organizavimo tikslai būtų pasiekti.
Planavimo funkcijos uždavinys - kurti tikslus ir juos įvykdyti, planuoti veiklą taip, kad ji būtų efektyvi.
Organizavimo funkcijos tikslas - organizuoti veiklą.. Valdytojai numato būtinus darbus ir yra atsakingi už jų atlikimą..
Taip pat yra svarbios vykdymo,aprūpinimo ,vadovavimo ir motyvavimo funkcijos. Jos vykdomos viena po kitos. Šių funkcijų tikslas - patenkinti darbuotojų interesus.
Vykdant kontrolės funkciją,, vadovas patikrina , ar yra pasiekti visi tikslai, įvykdyti planai, gauti teigiami rezultatai.
Grandininės funkcijos skirstomos į bendravimo ir sprendimo priėmimo funkcijas. Šios funkcijos pasireiškia kartu su pagrindinėmis ir antraeilėmis funkcijomis. Grandininėmis vadinamos todėl, kad jos jungiasi su kitomis funkcijomis, sudarydamos grandininį ryšį.
Antraeilės funkcijos reikalingos pagrindinių funkcijų vykdymui.
Bendravimas vadovavimo procese yra svarbiausia ryšio priemonė tarp vadovo ir darbuotojų. Reikia pabrėžti, kad svarbiausia yra bendravimo efektyvumas. Visas bendravimas priklauso tik nuo jo efektyvumo Šiandien susiduriame su daugeliu problemų, kurios galbūt ir yra svarbiausia priežastis, dėl kurios organizacija negali pasiekti užsibrėžtų tikslų. Bendravimas yra dviejų dalių procesas. Bendravimą sudaro trys lygmenys: individai, grupės, organizacijos.
Bendravimo funkcijos:
Keturios pačios svarbiausios bendravimo funkcijos pasireiškiančios organizacijos viduje: emocionalioji, motyvacija, informacija ir kontrolė.
Emocionalioji funkcija.
Žmonės turi emocijas, kurias išreiškia bendraujant. Emocionalioji funkcija ir yra orientuota Į žmogaus jausmus. Pasitenkinimas, nepasitenkinimas, laimė ir pyktis, ir dar visa eilė emocijų pasireiškia bendraujant.
Motyvacijos funkcija.
Motyvacija - tai tam tikro elgesio, veiksmų, tikslingos veiklos skatinimas, kurį sukelia įvairūs motyvai. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2005-11-05
DalykasSocialinės psichologijos referatas
KategorijaPsichologija >  Socialinė psichologija
TipasReferatai
Apimtis13 puslapių 
Literatūros šaltiniai4
Dydis30.03 KB
AutoriusOlegas
Viso autoriaus darbų10 darbų
Metai2004 m
Klasė/kursas1
Mokytojas/DėstytojasD. Bumblytė
Švietimo institucijaVilniaus technologijų ir dizaino kolegija
FakultetasTechnikos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Bendravimas (3) [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Referatai
  • 13 puslapių 
  • Vilniaus technologijų ir dizaino kolegija / 1 Klasė/kursas
  • D. Bumblytė
  • 2004 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą