Išplėstinė paieška
 
 
 
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Bendravimas (7)

  
 
 
12345678910
Aprašymas

Įvadas. Komunikavimo procesas. Tarpasmeninis komunikavimas. Komunikavimas žodžiu. Komunikavimas raštu. Nežodinis komunikavimas. Organizacinis komunikavimas. Sprendimo priėmimas. Svarbiausi sprendimo priėmimo periodai. Organizacinio sprendimo priėmimo modeliai.

Ištrauka

Galbūt dažniausiai cituojama konflikto tarp žmonių priežastis – nevykęs komunikavimas. Kadangi beveik 70 procentų savo laiko, kai nemiegame, praleidžiame komunikuodami – skaitydami, rašydami, kalbėdami, klausydami, - atrodytų, jog logiška daryti išvadą, kad viena iš didžiausių kliūčių sėkmingai grupės veiklai – efektyvaus komunikavimo trūkumas.
Nė viena grupė negali egzistuoti be komunikavimo – prasmės mainų tarp grupės narių. Idėjas galima perteikti tik tada, kai vienas žmogus perduoda prasmę kitam. Tačiau komunikavimas yra daugiau negu vien prasmės perdavimas. Prasmę taip pat būtina suprasti. Komunikavimą turi sudaryti ir prasmės perdavimas, ir jos suvokimas.
Kad ir kokia būtų puiki idėja, ji bevertė tol, kol neperduodama kitiems ir kol kiti jos nesupranta. Jei būtų toks dalykas kaip tobulas komunikavimas, tai jis egzistuotų tada, kai mintis arba idėja būtų perduodama taip, kad gavėjo mintyse suvokiamas vaizdas būtų tiksliai toks pats, kokį jį įsivaizdavo siuntėjas. Nors teoriškai idealus komunikavimas yra labai paprastas, praktiškai jo niekada nepavyksta pasiekti.
Mano darbo tema tarpasmeninis ir organizacinis komunikavimas. Apžvelgsiu komunikavimo procesą, panagrinėsiu tarpasmeninį žodinį, rašytinį ir nežodinį komunikavimą, bei organizacinį komunikavimą.
Kad vyktų komunikavimas, reikia tikslo, išreikšto kaip peanešimas, kurį būtina perduoti. Jis pereina iš šaltinio (siuntėjo) pas gavėją. Pranešimas užkoduojamas ir kokiu nors būdu (kanalu) perduodamas gavėjui, kuris dekoduoja siuntėjo sukurtą pranešimą. Šitaip vienas žmogus perduoda prasmę kitam.
Pagrindinės komunikacijos proceso dalys: šaltinis, pranešimas, kanalas, gavėjas, grįžtamasis ryšys :
šaltinis ( pranešimo siuntėjas ) - tai institucija ar asmuo, kuris siunčia pranešimą atitinkamai auditorijai;
pranešimas - simbolių, kuriuos siunčia šaltinis, rinkinys;
kanalas - informacijos perdavimo priemonės, t.y. komunikacijos kanalai, kuriais siunčiamas pranešimas gavėjui;
gavėjas - tai tam tikra auditorija, kuriai yra siunčiamas pranešimas;
grįžtamasis ryšys – tai patikrinimas ar mums pavyko perduoti savo pranešimus taip, kad jie būtų suprasti. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2006-03-21
DalykasSocialinės psichologijos referatas
KategorijaPsichologija >  Socialinė psichologija
TipasReferatai
Apimtis9 puslapiai 
Literatūros šaltiniai0
Dydis19.18 KB
AutoriusElvis
Viso autoriaus darbų4 darbai
Metai2006 m
Klasė/kursas2
Švietimo institucijaŽemaitijos kolegija
Failo pavadinimasMicrosoft Word Bendravimas (7) [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Referatai
  • 9 puslapiai 
  • Žemaitijos kolegija / 2 Klasė/kursas
  • 2006 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą