Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Kursiniai darbai

Kursiniai darbai (5731 darbai)

Rūšiuoti pagal
  • Vartotojo poreikių tenkinimo galimybės

    Įvadas. Vartotojų poreikių tenkinimo esmė. Rinkodaros esmė. Vartotojų poreikių tenkinimas kaip vienas iš svarbiausių rinkodaros procesų. Vartotojų skirstymas. Vartotojų pasitenkinimo skirstymas atsižvelgiant į produktų kainos ir kokybės santykį bei lūkesčius. Vartotojų skirstymas į išorinius ir vidinius vartotojus. Vartotojų elgsena tenkinant savo poreikius.
    Rinkodara, kursinis darbas(18 puslapių)
    2007-05-22
  • Vartotojų elgsena rinkoje

    Vartotojų elgsenos sąvokos, apibrėžimai. Vartotojų elgsenos samprata. Vartotojų elgsenos modeliai. Vartotojų tipai ir pagrindiniai vartotojų elgsenos bruožai. Aplinkos veiksnių įtaka vartotojų elgsenai. Grupė, jos samprata. Grupių įtaka. Šeimos narių įtaka pirkiniams. Kultūros samprata ir jos reikšmė vartotojų elgsenai. Vartotojų asmeniniai veiksniai ir jų įtaka elgsenai. Vartotojo asmenybė. Informacijos suvokimas ir pertvarkymas. Informacijos suvokimo svarba vartotojui. Informacijos priėmimo ir pertvarkymo procesas. Vartotojų sprendimo priėmimo procesas. Vartotojų sprendimai ir jiems įtakos turintys veiksniai. Vartotojų sprendimo priėmimo etapai. Vartotojų sprendimo proceso sudedamosios dalys. Vartotojų elgsenos analizės taikymas praktikoje.
    Mikroekonomika, kursinis darbas(29 puslapiai)
    2005-09-29
  • Vartotojų elgsena: restoranas UAB "McDonalds"

    Įvadas. Darbo tikslas. Įvertinti restorano "McDonalds" vartotojo elgseną ir numatyti jos įtaką, apsisprendimui pirkti. Vartotojų elgsena teoriniu aspektu. Vartotojų elgsenos samprata. Išoriniai vartotojo elgseną lemiantys veiksniai. Vidiniai vartotojo elgseną lemiantys veiksniai. Vartotojų prekių pirkimo procesas. Vartotojų elgsenos tyrimo organizavimas ir metodika. UAB "McDonalds" restorano vartotojų elgsena. Įmonės pristatymas. Išoriniai vartotojo elgseną lemiantys veiksniai. Vidiniai vartotojų elgseną lemiantys veiksniai. Vartotojų prekių pirkimo procesas. Išvados ir siūlymai.
    Rinkodara, kursinis darbas(24 puslapiai)
    2010-09-23
  • Vartotojų elgsenos ypatumai renkantis vieną iš Šiaulių pramogų klubų

    Įvadas. Tikslas yra išsiaiškinti vartotojų elgseną renkantis ieną iš Šiaulių pramogų klubų. Vartotojų elgsenos ypatumai. Vartotojų elgsenos samprata. Vartotojų elgsenos veiksniai. Išoriniai vartotojų elgsenos veiksniai. Vidiniai vartotojo elgsenos veiksniai. Vartotojų apsisprendimas kokias paslaugų rinktis. Šiuolaikiniai vartotojų elgsenos modeliai. Vartotojų vaidmuo formuojant paslaugų teikimo strategijas. Vartotojų elgsenos tyrimas renkantis vieną iš Šiaulių pramogų klubų. Tyrimo metodika ir organizavimas. Gautų rezultatų tyrimas. Išvados.
    Rinkodara, kursinis darbas(27 puslapiai)
    2009-02-04
  • Vartotojų elgsenos tyrimas

    Įvadas. Vartotojų jautrumo tyrimo metodika. Vartotojų jautrumo samprata. Vartotojų jautrumą lemiantys veiksniai. Išoriniai veiksniai, įtakojantys vartotojų elgseną. Vidiniai veiksniai, įtakojantys vartotojų elgseną. Vartotojų jautrumo analizės metodai ir jų rodikliai. Segmentavimo taikymas vartotojų elgsenos tyrimuose. Vartotojų jautrumas kainai. Mėsos perdirbimo įmonės "X" ūkinės komercinės veiklos analizė. Vartotojų jautrumo atskiriems rinkodaros elementams tyrimas. Organizacinė struktūra. Vartotojai. Produkcija. Kainų politika. Paskirstymas. Rėmimas. Mėsos perdirbimo įmonės "X" ūkinės komercinės veiklos rezultatų vertinimas. Pagrindinių mėsos rūšių suvartojimas Lietuvoje. Gaminamos produkcijos realizavimas. Mėsos perdirbimo įmonės "X" stipriosios ir silpnosios pusės. Išvados.
    Rinkodara, kursinis darbas(21 puslapis)
    2007-12-14
  • Vartotojų elgsenos tyrimas kosmetikos parduotuvėje "Eurokos"

    Santrauka. Įvadas. Vartotojų elgsenos teorijos. Vartotojų elgsena. Vartotojų elgseną sąlygojantys veiksniai. Išoriniai vartotojo elgseną įtakojantys veiksniai. Vidiniai vartotojo elgseną įtakojantys veiksniai. Vartotojų prekių pirkimo procesas. Makroekonominiai vartotojų elgsenos tyrimo aspektai. Naudingumo teorija. Elastingumo teorija. Paklausos elastingumą kainai lemiantys veiksniai. Vartotojų elgsenos tyrimas parduotuvėje "Eurokos". "Eurokos" parduotuvės veiklos analizė. Vartotojų elgsenos tyrimo kosmetikos parduotuvėje "Eurokos" metodologija. Kosmetikos parduotuvės "Eurokos" vartotojų elgesio įvertinimas. Vartotojų demografinių savybių ir jų įtakos pirkimo intensyvumui įvertinimas. Vartotojų lojalumo įvertinimas. Vartotojų lankymosi kosmetikos parduotuvėje "Eurokos" tikslas. Informacijos pasiekimas komunikaciniais kanalais bei rėmimo priemonėmis vertinimas. Kosmetikos parduotuvės "Eurokos" vartotojų elgseną sąlygojantys išoriniai veiksniai. Kultūrinės aplinkos poveikio nustatymas. Ekonominės aplinkos poveikio nustatymas. Kosmetikos parduotuvės "Eurokos" vartotojų elgseną sąlygojantys vidiniai veiksniai. Vartotojo kontaktavimo su prekybiniu personalu įvertinimas. Vartotojų motyvacijos ir prioritetai. Išvados.
    Rinkodara, kursinis darbas(24 puslapiai)
    2006-11-07
  • Vartotojų elgsenos tyrimas: kavinė "Čili pica"

    Įvadas. Tyrimo tikslas: išsiaiškinti "Čili pica" vartotojų elgseną. Vartotojo elgsena. Išoriniai vartotojo elgsenos veiksniai. Vidiniai vartotojo elgsenos veiksniai. Vartojimo prekių pirkimo procesas. Pirkėjo sprendimo pirkti elgsenos tipai. Komunikacija paslaugų marketinge. Pardavimo skatinimas. Paslaugų kokybė. Įmonės identitetas, įvaizdis ir prekinis ženklas. Tiriamoji dalis. Išvados.
    Rinkodara, kursinis darbas(14 puslapių)
    2008-10-21
  • Vartotojų elgsenos tyrimas: UAB "Ingman ledai"

    Įvadas. Įmonės "Ingman ledai" veiklos ir informacijos šaltinių apžvalga. Vartotojai. Vartotojo elgsena. Vartotojo elgsenos išoriniai veiksniai. Vidiniai vartotojo elgsenos veiksniai. Vartojimo prekių pirkimo procesas. Ledų paklausos tyrimas. Ledų klasifikavimas. Ledų gamintojai ir prekių ženklai. Asortimentas. Mažeikių miesto gyventojų apklausa. Išvados. Išnašos. Darbas iliustruotas diagramomis. Priedas: anketa.
    Rinkodara, kursinis darbas(27 puslapiai)
    2008-03-18
  • Vartotojų jautrumas

    Įvadas. Vartotojų elgsenos koncepcija marketinge. Vartotojų sprendimai ir juos įtakojantys veiksniai. Išoriniai veiksniai, įtakojantys vartotojų elgseną. Vidiniai veiksniai, įtakojantys vartotojų elgseną. Vartotojų prekių pirkimo sprendimų priėmimo procesas. Poreikio suvokimas. Informacijos paieška. Alternatyvų vertinimas. Sprendimas pirkti. Vartotojo elgsena po pirkimo. Vartotojų gamybinės paskirties prekių pirkimo procesas. Išvados.
    Rinkodara, kursinis darbas(23 puslapiai)
    2007-04-07
  • Vartotojų nuomonė dėl maisto produktų etikečių informacijos

    Įvadas. Kaip vartotojai apsisprendžia pirkti. Vartotojus piktina maisto produktų pavadinimai. Ką vartotojai mano apie informaciją ant maisto produktų. Kas vartotojui svarbu renkantis maisto produktą. Informacija ant maisto produktų. Informacija apie patiekalų sudėtį viešojo maitinimo įmonėse. Maisto produktų etikečių trūkumai. Žinojimas, kur kreiptis dėl neteisingos informacijos etiketėje. Kokia informacija vartotojams pateikia prekės etiketėje esanti informacija. Informacija neturi klaidinti. Ką reikėtų žinoti, kad išvengtume klaidinančios informacijos. Nuobaudos už klaidinančią informaciją. Nuobaudos už klaidinančią informaciją. Informacija maisto produktų etiketėse gali suklaidinti vartotojus. Išvados.
    Rinkodara, kursinis darbas(14 puslapių)
    2007-03-01
  • Vartotojų pasitenkinimo paslaugomis matavimas viešajame ir privačiajame sektoriuose

    Įvadas. Darbo tikslas yra išnagrinėti lojalių klientų privačioms įmonėms ir viešųjų paslaugų tiekimu užsiimančioms įstaigoms teikiamus privalumus bei išanalizuoti būdus ir priemones, kuriais galima išmatuoti klientų pasitenkinimą paslaugomis bei su tuo susijusius privalumus. Trumpas pagrindinių sutrumpinimų ir sąvokų sąrašas. Vartotojų pasitenkinimo paslauga svarba privačiajame sektoriuje. Vartotojų pasitenkinimo aspektas Viešajame sektoriuje. Vartotojų pasitenkinimo paslauga matavimas, jo ypatumai. Pastenkinimo reitingų matavimo įvertinimas. Klientų pasitenkinimo teikiamomis paslaugomis tyrimo informacinė sistema. Klientų reklamacijų, skundų rinkimas. Nusiskundimų tipai. Skundų pasekmės. Nuomonių tyrimas po prekės/paslaugos įsigijimo. Tikslinių grupių interviu. "Slaptas klientas". Darbuotojų tyrimai. Visos rinkos vartotojų pasitenkinimo tyrimas. Išvados. Priedas.
    Viešasis administravimas, kursinis darbas(16 puslapių)
    2010-05-07
  • Vartotojų poreikių patenkinimo analizė: AB "Rokiškio sūris"

    Įvadas. Teorinė dalis. Vartotojas. Vartotojų elgsena. Išoriniai vartotojo elgsenos veiksniai. Vidiniai vartotojo elgsenos veiksniai. Orientacija į vartotoją. Vartotojų poreikiai. Analitinė dalis. AB "Rokiškio sūris" strategija. Produktas. Kaina. Vieta. Rėmimas. Anketos rezultatų tyrimai. Projektinė dalis. Vartotojų svarba įmonėje. Rezultatai. Išvados ir pasiūlymai. Priedas (1).
    Rinkodara, kursinis darbas(38 puslapiai)
    2008-03-30
  • Vartotojų požiūris į AVON produkciją. Prekinio ženklo žinomumas

    Įvadas. Teorinė dalis. Tiriamoji dalis ir duomenų apibendrinimas. Vartotojų tyrimas. Išvados. Priedas (anketa).
    Rinkodara, kursinis darbas(20 puslapių)
    2007-06-18
  • Vartotojų požiūris į tabako gaminius: cigaretės

    Santrauka. Svarbių terminų žodynas. Įvadas. Produktų esmė ir klasifikavimas. Produkto sąvoka. Vartojamieji produktai. Pramonės produktai. Produkto charakteristikos. Produkto kokybė. Produkto savybės. Produkto stilius ir dizainas. Prekės ženklo kūrimas. Prekės gyvavimo ciklas. Tyrimo objektas – tabako gaminys – cigaretė. Vartotojų požiūrio į tabako gaminius – cigaretes analizė. Tyrimo metodologija. Rezultatų analizė. Išvados.
    Rinkodara, kursinis darbas(20 puslapių)
    2010-04-23
  • Vartotojų teisių gynimas

    Įvadas. Vartotojų teisės. Silpnesnioji sandorio šalis. Įstatymas reguliuoja. Jei prekė nekokybiška. Bendrieji išorės veiksniai. Vidiniai veiksniai. Kur kreiptis dėl vartotojų teisių pažeidimo. Vartotojų teisių apsaugos būklė ir problemos Lietuvoje. Išvados. Priedas.
    Civilinė teisė, kursinis darbas(27 puslapiai)
    2006-03-17
  • Vartotojų teisių gynimas Lietuvoje

    Įvadas. Istorija. Vartotojų teisių gynimo institucijos. NVTAT misija, tikslai ir pagrindinė veikla. Vartotojų teisių apsauga. Vartotojų teisės Lietuvoje. Vartotojų teisės Europos Sąjungoje (ES). Vartotojų švietimas ir informavimas. Su produktų sauga nesusijusios vartotojų teisės. Produktų sauga ir kokybė. Nesąžiningos sutarčių sąlygos. Sankcijos už vartotojų teisių pažeidimus.
    Teisė, kursinis darbas(17 puslapių)
    2006-06-27
  • Varžytynių vykdymo problema

    Išieškojimo bendrosios nuostatos. Raginimas, šalių teisės ir pareigos. Priverstinio išieškojimo bendrosios nuostatos. Turto realizavimo samprata. Turto pardavimas iš varžytinių. Skelbimas apie būsimas varžytinės. Dalyvavimo varžytinėse sąlygos. Varžytinių tvarka. Varžytinių protokolas. Turto pardavimo iš varžytinių aktas. Varžytinių paskelbimas neįvykusiomis. Turto pardavimo iš varžytinių pasekmės. Turto perdavimo išieškotojui aktas. Antrosios varžytinės. Turto pardavimas per prekybos įmonę. Vertybinių popierių arešto ir realizavimo ypatumai. Išieškotų sumų paskirstymas. Sprendimų vykdymo išlaidos. Turto realizavimo ir perdavimo pripažinimas negaliojančiu. Turto realizavimo ypatumai senajame Lietuvos Respublikos (LR) Civilinio proceso kodekse (CPK). Turto pardavimo iš varžytinių praktika. Išvados ir pasiūlymai.
    Civilinė teisė, kursinis darbas(35 puslapiai)
    2005-10-20
  • Vasaros savaitgalio maršrutas po Vilnių

    Įvadas. Vilnius. Bendra informacija. Istorija. Dabartis. Gyventojai. Legenda apie miesto įkūrimą. Miesto herbas. Ar žinote, kad... Maršrutas. Maršruto žemėlapis. Trumpas lankomų vietų aprašymas. Rasų kapinės. Kryžiaus kelias. Europos parkas. Šv. Petro ir Povilo bažnyčia. Antakalnio kapinės (arba karių kapų kapinės). Pavilnio regioninis parkas. Belmontas. Viešbutis "Holiday Inn Vilnius". Prekybos centras "Europa". Gedimino prospektas. Katedra ir varpinė. Gedimino bokštas. Trijų Kryžių kalnas. Šv. Onos bažnyčia. Vilniaus universitetas. Aušros vartai. Televizijos bokštas. Transportas, kelionės kaina. Transportas. Lankomų objektų kainos. Kelionės kaina. Jei oras mums pakiša koją. Išvados.
    Turizmas, kursinis darbas(23 puslapiai)
    2007-04-04
  • Važiuoklės ir jų sąveika su keliu

    Mašinos atliekamų technologinių operacijų analizė. Pasipriešinimai krautuvui judant. Varytuvo traukos jėga ir sukimo momentas. Variklio parinkimas. Transmisijos parinkimas. Sankabos perduodamas sukimo momentas. Varančiųjų ratų sukimo momentas. Varančiojo veleno (pusašio) atsparuminis skaičiavimas. Priedai (3 dwg brėžiniai: Važiuoklės kinematinė schema, Velenas, Varantysis velenas).
    Inžinerija, kursinis darbas(9 puslapiai)
    2009-09-22
  • Vegetariška mityba

    Įvadas. Truputis istorijos. Vegetarinės mitybos ypatumai. Vegetarizmo privalumai. Vegetarizmo privalumai. Vegetarizmo trūkumai. Vegetarizmo trūkumai. Neteisingos vegetarinės mitybos pasekmės. Dieta pagal kraujo grupes. Aptarimas. Išvados.
    Fiziologija, kursinis darbas(12 puslapių)
    2006-05-20
Puslapyje rodyti po