Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Viešasis administravimas>Vartotojų pasitenkinimo paslaugomis matavimas viešajame ir privačiajame sektoriuose
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Vartotojų pasitenkinimo paslaugomis matavimas viešajame ir privačiajame sektoriuose

  
 
 
12345678910111213141516
Aprašymas

Įvadas. Darbo tikslas yra išnagrinėti lojalių klientų privačioms įmonėms ir viešųjų paslaugų tiekimu užsiimančioms įstaigoms teikiamus privalumus bei išanalizuoti būdus ir priemones, kuriais galima išmatuoti klientų pasitenkinimą paslaugomis bei su tuo susijusius privalumus. Trumpas pagrindinių sutrumpinimų ir sąvokų sąrašas. Vartotojų pasitenkinimo paslauga svarba privačiajame sektoriuje. Vartotojų pasitenkinimo aspektas Viešajame sektoriuje. Vartotojų pasitenkinimo paslauga matavimas, jo ypatumai. Pastenkinimo reitingų matavimo įvertinimas. Klientų pasitenkinimo teikiamomis paslaugomis tyrimo informacinė sistema. Klientų reklamacijų, skundų rinkimas. Nusiskundimų tipai. Skundų pasekmės. Nuomonių tyrimas po prekės/paslaugos įsigijimo. Tikslinių grupių interviu. "Slaptas klientas". Darbuotojų tyrimai. Visos rinkos vartotojų pasitenkinimo tyrimas. Išvados. Priedas.

Ištrauka

Privataus sektoriaus įmonių pastangos siekti savų tikslų, kuo geriau tenkinant vartotojų poreikius, ir siekiant kuo didesnio jų pasitenkinimo paslauga, sudaro marketingo orientacijos esmę. Viešasis sektorius taip pat perima privačiojo patirtį bendraujant, aptarnaujant ir tenkinant klientus t.y. piliečius. Taigi vartotojų tenkinimas yra svarbus visuotinės kokybės vadybos elementas. Galima net sakyti, kad visuotinis atsidavimas klientui yra vienijantis principas , sudarantis visos visuotinės kokybės vadybos strategijos, planavimo, bendrovės ar organizacijos veiklos pamatą. Įstaiga su aiškiu visuotinės kokybės vadybos nusistatymu yra pasirengusi ištisai tenkinti vartotoją visais įmanomai būdais. Tokioje organizacijoje visi darbuotojai yra įtraukti tobulinti savo sugebėjimus, laikytis ištikimybės vartotojui. Visų funkcijų veikla nukreipta ir vyksta taip, kad visų, net tolimiausių vartotojų, reikalavimai būtų tenkinami, o lūkesčiai viršijami. Neabejotina, jog kiekvienai įmonei ar organizacijai yra naudinga siekti gerų ilgalaikių ir kuo pastovesnių santykių su klientu. Lojalių klientų teikiami privalumai pasiekiami tik tuomet, kai privataus sektoriaus įmonė ar viešojo sektoriaus įstaiga sugeba įtikti (labiau tinka vartotojui ar klientui ir išlaikyti jo pasitenkinimą paslauga. Paslaugų vartotojų pasitenkinimo ugdymas – sudėtingas procesas visų pirma reikalaujantis nuodugniai išsiaiškinti klientų poreikius, požiūrius ir nuostatas. Tačiau marketingo orientacija besivadovaujanti įmonė uždirbs daugiau ne tik todėl, kad sugrįš jau kartą aptarnauti vartotojai, bet ir susikurtas geras įvaizdis žymiai padidins jų skaičių. Toks pats principas galioja ir Viešajam sektoriui. Viešųjų paslaugų valdymas taip pat turi remtis informacija apie vartotojus. Kokybiška ir laiku gaunama informacija apie vartotojus neišvengiamai bus vienas svarbiausių viešųjų paslaugų teikimo įrankių ateityje. Plėtoti šiuos veiksnius padeda pasitenkinimo paslaugomis matavimas. Tiek versle, tiek ir viešajame sektoriuje.

Šiame darbe labiau orientuosiuosi į vartotojų (klientų/piliečių) pasitenkinimą paslaugomis. Šio darbo tikslas yra išnagrinėti lojalių klientų privačioms įmonėms ir viešųjų paslaugų tiekimu užsiimančioms įstaigoms teikiamus privalumus bei išanalizuoti būdus ir priemones, kuriais galima išmatuoti klientų pasitenkinimą paslaugomis bei su tuo susijusius privalumus.

Darbo tikslas yra siekiamas įgyvendinant užsibrėžtus uždavinius:
Pagrįsti vartotojų pasitenkinimo suteikta paslauga naudą ir svarbą privačiam tiek privačiam, tiek ir viešajam sektoriui;
Aptarti vartotojų pasitenkinimo suteikta paslauga matavimo būdus ir jų ypatumus;
Išanalizuoti vartotojų išsaugojimo sistemą, bei aptarti jos komponentų teikiamus privalumus ir trūkumus. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2010-05-07
DalykasViešojo administravimo kursinis darbas
KategorijaViešasis administravimas
TipasKursiniai darbai
Apimtis16 puslapių 
Literatūros šaltiniai9
Dydis56.69 KB
AutoriusKarolis
Viso autoriaus darbų1 darbas
Metai2009 m
Klasė/kursas3
Mokytojas/DėstytojasGalinskas
Švietimo institucijaVytauto Didžiojo Universitetas
FakultetasPolitikos mokslų ir diplomatijos institutas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Vartotoju pasitenkinimo paslaugomis matavimas viesajame ir privaciajame sektoriuose [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 16 puslapių 
  • Vytauto Didžiojo Universitetas / 3 Klasė/kursas
  • Galinskas
  • 2009 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą