Klientų aptarnavimo kokybės vertinimas: UAB "Westtrans logistic"Įvadas. Klientų aptarnavimo analizė teoriniu aspektu. Klientų aptarnavimo strategijos, elementai ir standartai. Klientų aptarnavimo problemos ir jų sprendimas. Klientų ir darbuotojų bendravimas. Aptarnavimo kokybės didinimo būdai. UAB "Westtrans logistic" klientų aptarnavimo kokybės vertinimas. UAB "Westtrans logistic" trumpas aprašymas. UAB "Westtrans logistic" klientų aptarnavimo standartas. UAB "Westtrans logistic" klientų aptarnavimo kokybei įtakojantys veiksniai, kokybės didinimo būdai. UAB "Westtrans logistic" klientų aptarnavimo kokybės tyrimas. Klientų pasitenkinimas UAB "Westtrans logistic" aptarnavimo kokybe. UAB "Westtrans logistic" klientų aptarnavimo kokybės palyginimas su UAB "Westtrans logistic" aptarnavimo kokybe. Išvados ir rekomendacijos. Priedai (2). Temos aktualumas. Šiame darbe nagrinėjama tema yra aktuali visiems turintiems automobilį, nes ateinant laikui automobilis sugenda ir reikia jį nuvežti į patikimą autoservisą. Norint konkuruoti su kitomis panašiomis firmomis, siekiant pritraukti naujus ir išlaikyti esamus klientus, didžiausias dėmesys turi būti skiriamas klientų aptarnavimo kokybės užtikrinimui. Ši tema pasirinkta tam, kad išanalizuoti ir įvertinti autoserviso UAB "Westtrans logistic" klientų aptarnavimo kokybę, taip pat palyginti su kitais autoservisais.
Problema. Nepakankamas darbuotojų mokėjimas bendrauti su klientais, pablogina aptarnavimo kokybę ir įmonei trukdo pasiekti užsibrėžtų tikslų.
Darbo objektas. UAB "Westtrans logistic" klientų aptarnavimo kokybė.
Darbo tikslas. Išanalizuoti ir įvertinti UAB "Westtrans logistic" klientų aptarnavimo kokybę, numatyti tolesnes klientų aptarnavimo kokybės kėlimo priemones ir būdus.
Darbo uždaviniai: 1. Nustatyti, klientų aptarnavimo kokybes įtakojančius veiksnius. 2. Išanalizuoti, tinkamiausius klientų aptarnavimo kokybės kėlimo būdus ir priemones. 3. Palyginti UAB "Westtrans logistic" klientų aptarnavimo kokybę su kito autoserviso klientų aptarnavimo kokybe. 4. Atlikti anketinę apklausą siekiant įvertinti klientų pasitenkinimą autoserviso darbu, bei aptarnavimo kokybe.
Darbe naudoti šie tyrimo metodai: 1. Mokslinės literatūros analizė. 2. Anketinė apklausa ir analizė. ... Failo pavadinimas | Klientu aptarnavimo kokybes vertinimas UAB Westtrans logistic [speros.lt].doc |
---|
Panašūs darbai- Kursiniai darbai
- 28 puslapiai
 - Klaipėdos verslo aukštoji mokykla / 2 Klasė/kursas
- Martinkienė
- 2010 m
Ar šis darbas buvo naudingas?Pasidalink su draugaisPranešk apie klaidą |