Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Viešasis administravimas>Naujosios viešosios vadybos ir naujosios viešosios (valstybės) tarnybos skirtumai ir pranašumai
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Naujosios viešosios vadybos ir naujosios viešosios (valstybės) tarnybos skirtumai ir pranašumai

  
 
 
123456789101112
Aprašymas

Įvadas. Darbo tikslas – atskleisti naujosios viešosios vadybos ir Naujosios valstybės tarnybos skirtumus ir pranašumus naujosios viešosios vadybos elementai ir pagrindai. Naujosios viešosios valstybės tarnybos samprata. Naujosios viešosios vadybos (NVV) ir Naujosios viešosios valstybės tarnybos (NVVT) skirtumai ir pranašumai. Išvados.

Ištrauka

Naujieji ekonomikos reiškiniai ir jų pasekmės sąlygoja naujų reikalavimų viešajame administravime formavimąsi. Nuo viešųjų organizacijų gebėjimo planuoti, efektyviai parengti ir priimti sprendimus, koordinuoti jų įgyvendinimą pasitelkiant išteklius ir galimybes priklauso visuomenės ekonominė situacija ir plėtros galimybės, valstybės pajėgumas ir įvaizdis integracijos procesuose, galimybė pasinaudoti pasaulio politinių ir finansinių institucijų parama.
Kaip alternatyva Naujajai viešajai vadybai, pastaruoju metu formuojasi Naujosios valstybės tarnybos teorija. Skirtingai nei NVV, ji pagrindinį dėmesį sutelkia ne į viešojo sektoriaus veiklos efektyvumo skatinimo metodus, bet į piliečių dalyvavimą. Naujoji valstybės tarnyba akcentuoja, kad viešojo administravimo tarnautojų darbas – tai pirmiausiai tarnavimas, o ne valdymas ir manipuliavimas raginimais bei skatinimais; kad piliečių dalyvavimas yra esminė prielaida demokratiškam valdymui.
Šio darbo tikslas – atskleisti naujosios viešosios vadybos ir Naujosios valstybės tarnybos skirtumus ir pranašumus
Uždaviniai:
1. Atskleisti naujosios viešosios vadybos elementus irpagrindus
2. Apibrėžti naujosios valstybės tarnybos paskirtį
3. Atskleisti naujosios viešosios vadybos ir naujosios valstybės tarnybos skirtumus ir pranašumus

Darbo metodai: mokslinės literatūros šaltinių analizė.


Naujojoje viešojoje vadyboje išskiriami šie elementai: decentralizacija, privatizacija, dalyvavimas ir privataus sektoriaus valdymo metodų taikymas.
M. Vienažindienė, A. Sakalas (2006) nurodo, kad decentralizacijos atveju būdingas didelių struktūrų skaidymas, atsakomybės delegavimas, komandinis darbas. Funkcijų perdavimas privačiam sektoriui, valstybės vaidmens sumažinimas, ekonomiškas lėšų naudojimas pasireiškia privatizacijos atveju. Piliečių dalyvavimas sprendimų priėmime, darbuotojų įtraukimas į valdymą per dalyvavimo elementą. Optimalus išteklių naudojimas, visuotinės kokybės vadybos principų įdiegimas, konkurencijos skatinimas, piliečių traktavimas kaip klientų – visa tai privataus sektoriaus valdymo metodų taikymas. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2011-03-22
DalykasViešojo administravimo referatas
KategorijaViešasis administravimas
TipasReferatai
Apimtis10 puslapių 
Literatūros šaltiniai7
Dydis53.1 KB
AutoriusJurate
Viso autoriaus darbų4 darbai
Metai2009 m
Klasė/kursas4
Mokytojas/DėstytojasAsist. E. Stumbraitė-Vilkišienė
Švietimo institucijaKlaipėdos Universitetas
FakultetasSocialinių mokslų fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word 2007 Naujosios viesosios vadybos ir naujosios viesosios (valstybes) tarnybos skirtumai ir pranasumai [speros.lt].docx
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Referatai
  • 10 puslapių 
  • Klaipėdos Universitetas / 4 Klasė/kursas
  • Asist. E. Stumbraitė-Vilkišienė
  • 2009 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą