Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Viešasis administravimas>Konfliktai organizacijoje (5)
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Konfliktai organizacijoje (5)

  
 
 
123456789101112131415
Aprašymas

Įvadas. Darbo tikslas. Darbo uždaviniai. Konfliktų valdymas. Konfliktų organizacijoje esmė. Konfliktai, jų priežastis. Konflikto identifikavimas. Vadovas kaip konflikto priežastis. Konfliktiškų asmenybių tipai. Gera konflikto pusė. Konflikto sprendimas. Išvados.

Ištrauka

Konfliktas – tai priešingų interesų, požiūrių susidūrimas, kuris įvyksta, kai kito žmogaus ar grupės nuomonė kuriuo nors klausimu visiškai atmetama ir laikoma kliūtimi tolesnei veiklai. Geriausias būdas išspręsti konfliktą - jo išvengti. Tačiau reikia mokėti ir žinoti, kaip tai daryti. Mes visi esame girdėję šį posakį, tačiau gyvenimo patirtis rodo, jog ne visada pavyksta to principo laikytis: kai du žmonės vienu metu pretenduoja į vieną ir tą patį, konfliktas tampa neišvengiamas. Kuo anksčiau konfliktas yra pastebimas, tuo didesnė galimybė jį greičiau išspręsti. Užsitęsęs konfliktas gali sukelti daug neigiamų rezultatų, kurie gali sutrukdyti kokybišką organizacijos veiklą Visi konfliktai turi savo priežastis. Būtent aiškus konflikto priežasčių išaiškinimas suteikia galimybę išspręsti konfliktą. Žinant priežastis, galima realiai numatyti tinkamiausius sprendimo būdus.

Darbo tikslas: Susipažinti su organizacijos konfliktais, bei pateikti, kuo išsamesnę informaciją apie juos.

Darbo uždaviniai:
1. Nustatyti konfliktų organizacijoje priežastis;
2. Susipažinti su gerąja konflikto puse;
3. Rasti efektyviausius konfliktinių situacijų valdymo būdus, bei priemones padedančias išvengti konfliktų.

M. Symonds: "Konfliktas – dviejų tuo pačiu metu kylančių nesuderinamų sistemų pasireiškimas". Konfliktas gali būti ir dėl kitų priežasčių: dėl ribotų piniginių, materialinių išteklių paskirstymo ir naudojimo, dėl blogai paskirstytų pareigų ir atsakomybės, dėl skirtingo žinių bagažo ir patirties. Konfliktai liudija, kad kai kurie organizacijos elementai veikia ne taip, kaip reikėtų. (Sakalas A., 1996, p.162).
Šiuolaikiniame darbo pasaulyje vadovo ir pavaldinio nesutarimai sprendžiami derybomis. Vadovo pareiga laiku pastebėti nukrypimus nuo normų, juos įvertinti ir pasiūlyti sprendimo būdą.
Konfliktai gali tapti ir organizacijos raidą stimuliuojančia jėga, nes, esant ribotiems ištekliams, per derybas galima nutarti racionaliau juos panaudoti, galima geriau paskirstyti pareigas, įgyti žinių. Taigi protingas konfliktų išsprendimas darbuotojus aktyvina. Jei vadovas sugeba taip veikti, vadinasi jis juos yra įvaldęs.(Bagdonas E., Kazlauskienė E., 1997, p.35-36).
Vadybos literatūroje priešingų interesų, požiūrių, siekimų susidūrimas vadinamas konfliktu. Psichologai, apibrėždami konfliktą, po žodžio "susidūrimas" prideda dar papildomą "sukeliantis nemalonius išgyvenimus". Į šį papildimą vadybininkai būtinai turi atsižvelgti, nes jei buityje konfliktai dažniausiai paliekami savieigai, tai organizacijose jie turi būti vadovų valdomi. Konflikto apibrėžimą be šio papildomo atitinka ir diskusija, net derybos, tai yra normalaus organizacijos gyvenimo reiškiniai. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2008-09-22
DalykasViešojo administravimo referatas
KategorijaViešasis administravimas
TipasReferatai
Apimtis12 puslapių 
Literatūros šaltiniai10 (šaltiniai yra cituojami)
Dydis24.61 KB
AutoriusLina
Viso autoriaus darbų1 darbas
Metai2008 m
Klasė/kursas1
Mokytojas/DėstytojasRamunienė
Švietimo institucijaŠiaulių Universitetas
FakultetasSocialinių mokslų fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Konfliktai organizacijoje (5) [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Referatai
  • 12 puslapių 
  • Šiaulių Universitetas / 1 Klasė/kursas
  • Ramunienė
  • 2008 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą