Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Viešasis administravimas>Mokyklos strateginė analizė: Kauno Kalniečių vidurinės mokykla
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Mokyklos strateginė analizė: Kauno Kalniečių vidurinės mokykla

  
 
 
123456789101112131415161718192021222324252627
Aprašymas

Įvadas. Teorinė dalis. Situacijos strateginės analizės metodika. Išorės aplinkos analizė. Vidaus aplinkos analizė. SSGG analizė. Strategijos formulavimo metodika. Strateginių alternatyvų įgyvendinimo principai. Analitinė dalis. Strateginė situacijos analizė. Mokyklos išorės aplinkos analizė. Vidinė mokyklos aplinkos analizė. Mokyklos SSGG (SWOT) analizė. Strateginės alternatyvos. Strateginių alternatyvų įvertinimas bei pagrindinės alternatyvos parinkimas. Projektinė dalis – strateginės alternatyvos įgyvendinimas. Mokyklos vizija, misija, strateginiai tikslai. Pasirinktos strategijos aprašymas. Strategijos įgyvendinimo veiksmų planas. Išvados. Išnašos.

Ištrauka

Kiekvienas žmogus savo gyvenime atstovauja vienai ar kitai organizacijai. Atstovavimas organizacijai ne visada būna ilgalaikis. Tai priklauso nuo organizacijų, o žmonių gyvenime jų yra itin daug ir įvairių: mokyklos, universitetai, bankai, parduotuvės, kalėjimai bei kitos įvairios organizacijos. Dažnai nuo organizacijų veiklos priklauso kiek žmogus ten praleis laiko. Kai kuriose organizacijose žmogaus buvimas joje yra ribotas (pvz.: kalėjimas, mokykla, universitetas). Bet daugelis organizacijų yra tokių, kuriose žmonės ten praleidžia tiek laiko, kiek jie patys nori, kiek jiems ten yra įdomu ir priklausomai nuo to kokie yra jų poreikiai (pvz.: darbo įstaigos, parduotuvės ir t.t.). Tačiau nepriklausomai nuo to, kokia tai yra organizacijos, visos turi savo vadovus, kurie veda organizaciją iškeltų tikslų link. Tam, kad organizacija gyvuotų reikalinga numatyti organizacijos ateities planus, kitaip sakant, sudaryti organizacijos strateginį planą keliems ar net keliolikai metų. Ne išimtis yra ir mokykla, kuri taip pat yra organizacija, turinti savo vadovus bei ateities planus. Šiame darbe Kauno Kalniečių vidurinė mokykla ir yra pasirinkta kaip objektas, siekiant išanalizuoti šios organizacijos veiklą, strateginį planą.
Temos aktualumas. Mokyklos žmogaus gyvenime yra vienos iš pirmųjų organizacijų, kuriose žmogui tenka dalyvauti jau nuo pačios vaikystės. Tai žinių gavimo, mokymo bei savęs tobulinimo tvirtovė. Todėl mokyklų, kaip organizacijų veikla, nenutrūkstamas darbas yra prioritetas siekiant augint ir auklėti naujas žmonių kartas. Kauno Kalniečių vidurinė mokykla, kaip ir bet kokia kita organizacija turi savo vadovybe, strateginį planą, tikslus bei uždavinius. Visi šie komponentai yra patys svarbiausi veiksniai tam, kad organizaciją gyvuotų, tobulėtų, plėstųsi bei egzistuotų ilgą laiko tarpą. Kauno Kalniečių vidurinė mokykla, kaip ir kitos organizacijos savo veikloje susiduria su įvairiosiomis problemomis. Nuo to, kaip organizacija sugeba tas problemas apeiti priklauso jaunosios kartos gerovė bei tolimesnis gyvenimas.
Darbo teorinis ir praktinis reikšmingumas. Darbe nagrinėjama Kauno Kalniečių vidurinės mokyklos veiklą bei jos strategiją, padeda giliau įsigilinti ne tik į šios mokyklos, bet ir į kitų panašių organizacijų veiklą, tikslus bei siekius. Kiekvienas žmogus, ypač brandesnės kartos atstovai, turi būti užtikrinti, kad jų vaikai yra atiduodami į patikimas rankas. Juk mokykla žmogaus vystimuisi daro labai didelę įtaką. Todėl nagrinėjant Kauno Kalniečių vidurinės mokyklos veiklą galima susidaryti bendrą vaizdą ir apie kitas vidurines mokyklas bei jų veiklą.
Darbo objektas. Kauno Kalniečių vidurinės mokyklos veikla bei jos strateginis planas.
Darbo problema. Kauno Kalniečių vidurinės mokyklos veikla po 5 ir daugiau metų.
Darbo tikslas. Išanalizuoti Kauno Kalniečių vidurinės mokyklos strateginį planą bei pateikti pasiūlymus plano tobulinimui.
Darbo uždaviniai:
1. Išsiaiškinti strateginio planavimo rengimo metodiką.
2. Apžvelgti aplinkos analizės būdus bei parinkti tinkamiausią Kauno Kalniečių vidurinės mokyklos nagrinėjimui.
3. Apžvelgti įstatymus reglamentuojančius Kauno Kalniečių vidurinės mokyklos veiklą Lietuvoje.
4. Atlikti Kauno Kalniečių vidurinės mokyklos išorės aplinkos strateginę analizę.
5. Atlikti Kauno Kalniečių vidurinės mokyklos SWOT (SSGG) analizę.
6. Apžvelgti Kauno Kalniečių vidurinės mokyklos strateginį planą bei pateikti pasiūlymus strateginio plano tobulinimui.
Tyrimo metodika. Mokslinės literatūros, dokumentų analizė bei medžiagos sisteminimo metodas.
Darbo struktūra. Darbą sudaro įvadas, kuriame atskleidžiama nagrinėjamos problemos svarba; teorinė dalis kurioje pateikiama literatūros analizė apie metodus, kuriais siekiama išanalizuoti organizacijos veiklą; analitinė dalis, kurioje yra atliekamos analizės bei nagrinėjama Kauno Kalniečių vidurinės mokyklos veikla; projektinė dalis, joje yra nagrinėjamas strateginis Kauno Kalniečių vidurinės mokyklos planas, pateikiami pasiūlymai plano tobulinimui; išvados, literatūros sąrašas.
Naudojama literatūra. Tiriamajame darbe yra naudojama mokslinė literatūra, kurios dėka yra teoriškai išsiaiškinama kokiais būdais bei metodais galima sėkmingiausiai išanalizuoti Kauno Kalniečių vidurinės mokyklos strategiją. Taip pat naudojamas Kauno Kalniečių vidurinės mokyklos Strateginis planas, tam, kad susidaryti bendra vaizdą apie mokyklos veiklą ateinantiems metams, bei susidaryti galimybe pateikti pasiūlymus veiklos tobulinimui. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2008-05-14
DalykasViešojo administravimo referatas
KategorijaViešasis administravimas
TipasReferatai
Apimtis25 puslapiai 
Literatūros šaltiniai6
Dydis45.81 KB
AutoriusTomas
Viso autoriaus darbų7 darbai
Metai2007 m
Klasė/kursas12
Mokytojas/DėstytojasDoc. dr. R. Smaliukienė
Švietimo institucijaGenerolo Jono Žemaičio Lietuvos karo akademija
Failo pavadinimasMicrosoft Word Mokyklos strategine analize Kauno Kalnieciu vidurines mokykla [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Referatai
  • 25 puslapiai 
  • Generolo Jono Žemaičio Lietuvos karo akademija / 12 Klasė/kursas
  • Doc. dr. R. Smaliukienė
  • 2007 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą