Šperos.lt > Psichologija > Psichologija (63)

Psichologija (63)

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
9.4
  (
3
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
Aprašymas:
Medžiaga pedagogikos ir psichologijos egzaminui. Konfliktų samprata, klasifikacija, sprendimo strategijos. Grupės psichologija, struktūra, raida, rūšys, psichologinis klimatas. Vaiko pažintinė ir psichosocialinė raida. Pirmieji gyvenimo metai. Motyvacijos samprata. Motyvų hierarchija. Mokymosi motyvacija. Mokymosi motyvacija, jos prigimtis, tipai. Motyvacijos rūšys. Psichoanalitinė raidos samprata. Psichoanalitinė teorija (S. Freud). Paauglystės laikotarpio psichologinė charakteristika, šiuolaikinės paauglystės problemos. Gabių vaikų psichologinė charakteristika. Atminties samprata. Atminties rūšys ir procesai. Atminties raidos ypatumai ir individualūs skirtumai. Atminties lavinimo būdai. Aš - vaizdo samprata, turinys, formos, įtaka bendradarbiavimui, aš raida. Tarpasmeniniai santykiai grupėse. Psichikos raidos samprata, būtinos psichikos raidos sąlygos; bendrieji psichikos raidos dėsningumai, psichikos raidos ir mokymosi santykis. Socialinio suvokimo samprata, ypatumai, veiksniai. Bendravimo procesas kaip komunikacija, aktyvaus klausymosi reikšmė komunikacijos procese. Humanistinės, kognityvinės ir biheivioristinės krypties atstovų požiūris į asmenybės ugdymą. Kognityvinė teorija (J. Piaget, J. Bruner). Bihevioristinė teorija (J. Watson, B. Skinner, A. Bandūra). Humanistinė teorija (C. Rogers). Sugebėjimai, jų rūšys. sugebėjimų raida, individualūs mąstymai, skirtumai. Grupės psichologija, struktūra, raida, rūšys, psichologinis klimatas. Moralės raidos teorijos (Piaget ir Kohlbergo). Jutiminiai pažinimo procesai, jų rūšys. Bendrieji jutimo dėsniai ir suvokimo ypatybės. Dėmesys. Jo rūšys ir ypatybės. Dėmesio raidos ypatumai ir individualūs skirtumai. Atminties samprata. Atminties rūšys, procesai. atminties raidos ypatumai. Mąstymo kaip pažinimo proceso samprata, jo rūšys ir tipai. Asmenybės raida ir ugdymas. Trys vaiko vystymosi lemiantis veiksniai. Kokiam veiksniui teikti pirmenybę ir kodėl? Asmenybės emocinė sfera, jos raida. Emocijos ir jausmai, jų rūšys. Moralinės raidos teorijos (J. Piaget, L. Kohlberg). Bendrosios raidos, pedagoginės, socialinės psichologijos objektai, tyrimo metodai. Mąstymo kaip pažinimo proceso samprata, jo rūšys ir tipai. Asmenybės tipologijos: temperamentas ir charakteris.
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Konspektai
Kategorija:
Apimtis:

27 psl.

Lygis:

4 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Lietuvos Edukologijos universitetas

Failo tipas:

Microsoft Word 64.85 KB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą