Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Psichologija>Psichologija (63)
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Psichologija (63)

  
 
 
123456789101112131415161718192021222324252627
Aprašymas

Medžiaga pedagogikos ir psichologijos egzaminui. Konfliktų samprata, klasifikacija, sprendimo strategijos. Grupės psichologija, struktūra, raida, rūšys, psichologinis klimatas. Vaiko pažintinė ir psichosocialinė raida. Pirmieji gyvenimo metai. Motyvacijos samprata. Motyvų hierarchija. Mokymosi motyvacija. Mokymosi motyvacija, jos prigimtis, tipai. Motyvacijos rūšys. Psichoanalitinė raidos samprata. Psichoanalitinė teorija (S. Freud). Paauglystės laikotarpio psichologinė charakteristika, šiuolaikinės paauglystės problemos. Gabių vaikų psichologinė charakteristika. Atminties samprata. Atminties rūšys ir procesai. Atminties raidos ypatumai ir individualūs skirtumai. Atminties lavinimo būdai. Aš - vaizdo samprata, turinys, formos, įtaka bendradarbiavimui, aš raida. Tarpasmeniniai santykiai grupėse. Psichikos raidos samprata, būtinos psichikos raidos sąlygos; bendrieji psichikos raidos dėsningumai, psichikos raidos ir mokymosi santykis. Socialinio suvokimo samprata, ypatumai, veiksniai. Bendravimo procesas kaip komunikacija, aktyvaus klausymosi reikšmė komunikacijos procese. Humanistinės, kognityvinės ir biheivioristinės krypties atstovų požiūris į asmenybės ugdymą. Kognityvinė teorija (J. Piaget, J. Bruner). Bihevioristinė teorija (J. Watson, B. Skinner, A. Bandūra). Humanistinė teorija (C. Rogers). Sugebėjimai, jų rūšys. sugebėjimų raida, individualūs mąstymai, skirtumai. Grupės psichologija, struktūra, raida, rūšys, psichologinis klimatas. Moralės raidos teorijos (Piaget ir Kohlbergo). Jutiminiai pažinimo procesai, jų rūšys. Bendrieji jutimo dėsniai ir suvokimo ypatybės. Dėmesys. Jo rūšys ir ypatybės. Dėmesio raidos ypatumai ir individualūs skirtumai. Atminties samprata. Atminties rūšys, procesai. atminties raidos ypatumai. Mąstymo kaip pažinimo proceso samprata, jo rūšys ir tipai. Asmenybės raida ir ugdymas. Trys vaiko vystymosi lemiantis veiksniai. Kokiam veiksniui teikti pirmenybę ir kodėl? Asmenybės emocinė sfera, jos raida. Emocijos ir jausmai, jų rūšys. Moralinės raidos teorijos (J. Piaget, L. Kohlberg). Bendrosios raidos, pedagoginės, socialinės psichologijos objektai, tyrimo metodai. Mąstymo kaip pažinimo proceso samprata, jo rūšys ir tipai. Asmenybės tipologijos: temperamentas ir charakteris.

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2008-04-25
DalykasPsichologijos konspektas
KategorijaPsichologija
TipasKonspektai
Apimtis27 puslapiai 
Literatūros šaltiniai0
Dydis64.85 KB
Autoriuslaurynas211
Viso autoriaus darbų1 darbas
Metai2008 m
Klasė/kursas4
Mokytojas/DėstytojasV. Rimkevičienė
Švietimo institucijaLietuvos Edukologijos universitetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word PSICHOLOGIJA 2008 [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Konspektai
  • 27 puslapiai 
  • Lietuvos Edukologijos universitetas / 4 Klasė/kursas
  • V. Rimkevičienė
  • 2008 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą