Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Psichologija>Socialinė psichologija>Vidurinioji vaikystė ir bendravimas
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Vidurinioji vaikystė ir bendravimas

  
 
 
12345678910
Aprašymas

Išnagrinėti bendravimo su vaiku ypatumus (vidurinioji vaikystė). Bendravimo sąvoka. Pagrindiniai bendravimo elementai. Viduriniosios vaikystės bendravimo ypatybės. Tėvų ir vaikų bendravimo svarba. Mokyklos įtaka bendravimui su vaiku. Mokyklinio amžiaus vaikų visuomenė. Išvados.

Ištrauka

Bendravimas — tai tarpusavio sąveika, sudėtingi, įvairialypiai žmonių kontaktai, atsirandantys iš bendros veiklos poreikių. Jis apima keitimąsi informacija, bendros sąveikų strategijos parengimą, kito žmogaus suvokimą ir supratimą. Bendraujant vyksta žmonių sąveika: pasikeičiama mintimis, emocijomis, susipažįstama.
Bendravimas — tai procesas, kuriame reiškiasi skirtingos patirties partneriai, jie kuria santykius, tuo pačiu metu siųsdami ir gaudami pranešimus, kuriuos veikia fizinės ir psichologinės kliūtys.
Bendravime dalyvauja dvi pusės: kalbantysis ir suprantantis kalbėjimą. Kad bendraujantys žmonės galėtų kalbėtis, jie turi mokėti tą pačią kalbą, jų atmintyje turėtų būti "įrašytas" tam tikras kiekis tos sistemos ženklų. Kalbėjimas ir supratimas nėra atskirų smegenų centrų funkcija, o integruotas įvairių smegenų sričių procesas.
Kiekvieno bendravimo metu mes dažnai keičiamės vaidmenimis, tapdami tai klausytojais, tai kalbėtojais. Visais atvejais klausytojas nuolat skatina kalbėtoją pažvelgti į save patį, taip padėdamas geriau suprasti, kuo tasai siekia pasidalyti, jeigu kalbantysis prašo patarimo ar įvertinimo, turėtume būti budrūs. Yra didžiulis skirtumas tarp to, kaip, pasak mūsų, jis "turėtų" galvoti, ir nusakymo, ką patys darytumėme panašiomis aplinkybėmis. Čia patys tampame siuntėjais ir užsikrauname siuntėjo pareigas. Reikėtų vengti sakyti/ ką klausytojas "turėtų" daryti.
Kiekvienas mūsų, kaip unikalus individas, elgiasi ir reaguoja į gyvenimiškas situacijas skirtingai. Negalime perkelti ant svetimų pečių atsakomybės už savo pasirinkimus, bet turime teisę ir galimybę išsipasakoti. Perduodant žinias, neturi iškilti noras pasigirti ar pasipuikuoti, kad žinote gerokai daugiau už kitą žmogų.
1.Žodis. Tai pirmas ir svarbiausias iš bendravimo elementų. Žodžiu išreiškiame mintis, jausmus. Tačiau labai svarbu sugebėti mintis reikšti tiksliai; lygiai taip pat reikšminga adekvačiai suvokti, kas buvo pasakyta, kitaip žodis gali virsti sugedusiu telefonu. Kalba, kaip Žinome, susideda iš žodžių ir ne iš bet kokių, o tokių, kokius mes patys sugebame i savo kalba įkomponuoti. Kalba privalo atspindėti mūsų norimas perteikti mintis, nes ne visada mūšy partneris supras tai, ko nepasakėme. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2006-12-26
DalykasSocialinės psichologijos referatas
KategorijaPsichologija >  Socialinė psichologija
TipasReferatai
Apimtis8 puslapiai 
Literatūros šaltiniai10
Dydis12.89 KB
Autoriusvirga
Viso autoriaus darbų7 darbai
Metai2004 m
Klasė/kursas2
Mokytojas/DėstytojasL. Maleckienė
Švietimo institucijaKauno kolegija
Failo pavadinimasMicrosoft Word Vidurinioji vaikyste ir bendravimas [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Referatai
  • 8 puslapiai 
  • Kauno kolegija / 2 Klasė/kursas
  • L. Maleckienė
  • 2004 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą