Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Informatika>Programos>Banguojančios jūros kompiuterinis modelis
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Banguojančios jūros kompiuterinis modelis

  
 
 
1234567891011121314151617181920212223
Aprašymas

Įvadas. Kompiuterinė grafika. 2-jų dimensijų (2D) grafika. 3-jų dimensijų (3D) grafika. Kompiuterinis modeliavimas. Modelio sąvoka. Modelių tipai. Modelių klasifikavimas. Pagrindiniai modeliavimo etapai. 3DS MAX apžvalga. 3ds MAX istorija. Pagrindiniai principai dirbant su 3Ds MAX. 3 DS MAX modeliavimas. Animacija. Medžiagų sukūrimas. Vaizdavimas. Banguojančios jūros kompiuterinis modelis. Noise modifikatorius. Space Warps. Material Editor. Problemos. Išvados. Priedai (2).

Ištrauka

Jau prieš daugelį šimtmečių žmogus suprato, kad, norint geriau pažinti pasaulį, nepakanka tik stebėti gamtą, aprašinėti vykstančius reiškinius, bet reikia ir aktyviai ją veikti, vykdyti eksperimentus, bandymus su modeliais.
Mikalojus Kopernikas negalėjo pasakyti, kodėl daiktai laikosi ant žemės. Galileo Galilėjus nepajėgė paaiškinti, kodėl iš vienodo aukščio vienu metu mesti du skirtingo svorio rutuliukai žemę pasiekia tuo pačiu metu, o Johannesas Kepleris nesuprato, kodėl planetos skrieja elipsinėmis trajektorijomis. Į tuos klausimus atsakė trys Niutono dėsniai ir visuotinės traukos dėsnis. Jie buvo atrasti todėl, kad mokslininkai eksperimentavo, aprašinėjo savo tyrimus, atliko sudėtingus apskaičiavimus. "Jeigu man pavyko pažvelgti toliau nei kitiems, tai tik todėl, jog galėjau pasilypėti milžinui ant pečių", – sakė pats Niutonas.
Norint užsiimti kompiuteriniu jūros paviršiaus modeliavimu iš pradžių reikia bent minimaliai susipažinti su ją realiame pasaulyje. Tai padarę galime pastebėti, kad jūros vanduo juda keliomis kryptimis iš karto, priklausomai nuo išorinių jėgų poveikio, tokių kaip jūros dugnas ar vėjas.
Banguojančios jūros kompiuterinio modelio kūrimą pradėsiu nuo supažindinimo su grafika ir kompiuteriniu modeliavimu. Kompiuterinė grafika turi didelį vaidmenį kuriant grafinius vaizdus imituojant realų pasaulį. Šiuo metu kompiuterinės grafikos mokslas taikomas įvairiose srityse, pavydžiui animacijos bei modelių atvaizdavime, butent tas man ir bus reikalinga modeliuojant banguojančią jūrą.
Banguojančios jūros modelis. Ką gi reiškia žodis "modelis"? Sąvoka, modelio tipai ir net pagrindiniai etapai, kuriais reiktų remtis kuriant įvairius modelius. Prieš pradedami modeliuoti banguojančią jūrą, butinai turime susipažinti su šiom sąvokom.
Pasirinkau kompiuterinę programą 3ds max, tiksliau 7 paketo versiją, su kuria bandysiu kurti banguojančios jūros modelį. Šiai programai jau daugiau negu 10 metų, todėl iš pradžių norėčiau apžvelgti programos istoriją, o poto ir pačią programą. Supažindinsiu su pagrindiniais principais dirbant su 3ds max’u, tokiais kaip 3ds max modeliavimas, medžiagų kūrimas, animacija bei vaizdavimu.
Banguojančią jūrą, kaip ir bet kurią kitą sceną taip greitai nesukursime. Visu pirma reiktų pagalvoti, sau mintyse "nupiešti" modelį, kuri kursime. Ką bedarytume, visada prieš tai sau padarome planą, veiksmų seką, kurią rementis kursime savo modelį. Sukurti tą patį modelį galime įvairiais būdais, nuo pačio paprasčiausio iki daug sudėtingesnio. Iš pradžių reikės panaudoti Noise modifikatorių ir Space Warps. Šitie du žingsniai skirti sukurti banguojanti pavyršių. Vėliau pereisime prie Material Editor. Tai kur kas sudėtingesnis darbas negu sukurti pavyršių. Kitaip sakant, materialai priverčia įvairius objektus atrodyti realiai.
Kaip žmonės sako: tik tam neiškyla problemų ir neklysta tas, kas nieko nedaro. Todėl modeliuojant banguojančią jūrą kils įvairiausių problemų ir sunkūmų, kurias reikės įveikti. Sukūrus modelį, trumpai apžvelgsiu iškilusias problemas ir pabaigai padarysiu išvadas. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2006-11-28
DalykasProgramų kursinis darbas
KategorijaInformatika >  Programos
TipasKursiniai darbai
Apimtis21 puslapis 
Literatūros šaltiniai8
Dydis553.1 KB
AutoriusZigmas
Viso autoriaus darbų1 darbas
Metai2006 m
Klasė/kursas3
Švietimo institucijaVilniaus Universitetas
FakultetasMatematikos ir informatikos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Banguojancios juros kompiuterinis modelis [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą