Išplėstinė paieška
 
 
 
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

3Ds Max

  
 
 
1234567891011121314
Aprašymas

"Įvadas į programą 3Ds Max". Objektų kūrimas ir darbas su jais. Objektų tipai. Objektų kūrimas. Objektų žymėjimas. Paprasčiausi veiksmai su objektais. Perkėlimas. Sukimas. Mastelio keitimas. Objektų išlyginimas. Objektų klonavimas. Objektų klonavimas ir jų padėties išlyginimas. Objektų grupavimas. Modifikatorių naudojimas. Pagrindiniai modifikatoriai. Deformuojantys modifikatoriai. Bend (išlinkimas). Displace (vietos keitimas). Mirror (veidrodis). Noise (triukšmas). Push (išstūmimas). Objekto, sukurto su programa 3Ds Max pavyzdys. Išvados.

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2007-06-27
DalykasProgramų referatas
KategorijaInformatika >  Programos
TipasReferatai
Apimtis12 puslapių 
Literatūros šaltiniai2
Dydis630.02 KB
AutoriusLina
Viso autoriaus darbų1 darbas
Metai2007 m
Klasė/kursas1
Mokytojas/DėstytojasAna Usovaitė
Švietimo institucijaVilniaus Gedimino Technikos Universitetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word referatas1 [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Referatai
  • 12 puslapių 
  • Vilniaus Gedimino Technikos Universitetas / 1 Klasė/kursas
  • Ana Usovaitė
  • 2007 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą