Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Informatika>Programos>OpenGL 3D grafika
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

OpenGL 3D grafika

  
 
 
123456
Aprašymas

Įvadas. Programos aprašymas. Pagrindinės programos funkcijos. Figūros piešimas funkcijomis. Sferos funkcijos. Cilindro funkcijos. Veleno funkcijos. Diskų funkcijos. Figūros apšvietimas ir atspindys. Figūros judėjimas. Išvados.

Ištrauka

OpenGL (angl. Open Graphics library) – tai grafinės kompiuterio techninės įrangos programinė sąsaja. Sąsaja susideda iš maždaug 150 funkcijų, leidžiančių programuotojui atvaizduoti displėjaus ekrane objektus, su jais atlikti įvairias operacijas, kurti aukštos kokybės grafinius vaizdus ir tekstūras, naudojamas objektų spalvinimui.


Programos aprašymas


1. Visų pirma norėdami naudoti OpenGL ir jam skirtas kitas bibliotekas, jas reikia nurodyti programos pradžioje. Tai atliekama instrukcija #include . GLUT biblioteka įterpiama instrukcija: #include .
Būsenas apibrėžiančios funkcijos gali būti aprašomos programos pradžioje, funkcijoje main().Funkcija main() yra privaloma kiekvienoje C++ programoje, nuo jos pradedamas vykdyti programos kodas. Kreipiniai į funkcijas, funkcijos, programos kodas, aprašyti šioje funkcijoje yra vykdomi nuosekliai. Įvykdžius main() funkcijos komandas baigiamas programos darbas. OpenGL programoje ši funkcija atlieka programos inicializaciją ir paleidimą. Skirtingai nei kitų programų atveju, OpenGL programa turi griežtą funkcijos main() struktūrą:
1. GLUT sąsajos parametrai nustatomi funkcijoje glutInit().
2. Programos langas, į kurį bus piešiama, iškviečiamas funkcija glutCreateWindow().
3. Sukuriami reikalingi OpenGL kintamieji.
4. Iškviečiama vaizdo perpiešimo ekrane funkcija glutDisplayFunc().
5. Iškviečiamos kitos įvykių apdorojimo funkcijos.
6. Funkcija glutMainLoop() vykdomas amžinas įvykių apdorojimo ciklas.
Yra labai svarbu, kad funkcijoje main() pirmiausiai būtų iškviesta funkcija glutInit(), o pati paskutinė funkcija būtų glutMainLoop(). Tarp jų yra naudojamos ir kitos funkcijos:
glutInitDisplayMode - Nustato programos lango veikimo režimus mode. Lango reikšmės nurodomos, naudojant loginį OR ir savybes, tokias, kaip naudojamą spalvų modelį (GLUT_RGB, GLUT_INDEX) arba/ir buferizavimo tipą (GLUT_SINGLE, GLUT_DOUBLE) ir kt..
glutInitWindowPosition - Nurodo programos lango viršutiniojo kairiojo krašto poziciją taškais displėjaus atžvilgiu, t. y. atitraukimą nuo ekrano viršutinio kairiojo krašto.
glutInitWindowSize- Nurodo pradinį programos lango plotį width ir aukštį height ekrano taškais.
glutSpecialFunc – apsirašomi programos valdymo klavišai. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2006-11-13
DalykasProgramų kursinis darbas
KategorijaInformatika >  Programos
TipasKursiniai darbai
Apimtis4 puslapiai 
Literatūros šaltiniai0
Dydis16.82 KB
Autoriusdonay
Viso autoriaus darbų3 darbai
Metai2004 m
Klasė/kursas3
Mokytojas/DėstytojasDr. Doc. Algirdas Deveikis
Švietimo institucijaVytauto Didžiojo Universitetas
FakultetasInformatikos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word OpenGL 3D grafika [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 4 puslapiai 
  • Vytauto Didžiojo Universitetas / 3 Klasė/kursas
  • Dr. Doc. Algirdas Deveikis
  • 2004 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą