Išplėstinė paieška
 
 
 
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Stresas mokytojo darbe

  
 
 
1234567891011121314151617181920212223242526272829303132333435363738394041424344454647484950
Aprašymas

Įvadas. Streso samprata psichologijoje. Streso priežastys. Streso rūšys. Streso poveikis. Streso pasekmės. Stresas mokytojų darbe. Streso įtaka mokytojo asmenybei. Svarbiausi mokytojo asmenybės bruožai. Bendravimo reikšmė mokytojų darbe. Mokytojo temperamento ir charakterio ypatumų įtaka streso atsparumui. Klasės auklėtojo pozicija ir stresinės situacijos. Streso įveikimo būdai. Mokytojų streso įveikimo būdai. Tyrimo tikslas, hipotezės, uždaviniai. Tiriamieji ir metodikos. Metodika. Rezultatai ir jų analizė. Streso analizė. Darbuotojų streso koreliacija. Streso vidurkių palyginimas tarp vyrų ir moterų. Streso koreliacija vyrų grupėse. Streso koreliacija moterų grupėje. Streso ir statuso koreliacija. Streso vidurkiai skirtingo amžiaus grupėse. Streso vidurkiai skirtingo išsilavinimo grupėse. Koreliacija tarp streso ir materialinės padėties. Savęs vertinimo analizė. Savęs vertinimas vyrų ir moterų grupėse. Koreliacija tarp streso ir savęs vertinimo. Polinkio žalingiems įpročiams analizė. Tikėjimo į Dievą analizė. Išvados.

Ištrauka

Žmogus – tai paukštis: vienas sparnas – mylimas žmogus, kitas – mylimas darbas.
Mokykla – ypatinga socialinė institucija, nes joje vyksta žmogaus kūrimo bei ugdymo procesas. Sena pedagoginė tiesa byloja, kad mokykla yra tokia, koks yra joje dirbantis mokytojas, todėl svarbiausias šiame procese ir centre atsiduria mokytojas.
Permainos kasdieniniame gyvenime neišvengiamai kelia naujus reikalavimus mokyklai, visai ugdymo sistemai, vadinasi, taip pat ir mokytojui. Todėl be galo svarbu padėti jam tobulinti savo profesinę kvalifikaciją, kelti pedagoginio meistriškumo lygį. O dar svarbiau – rūpintis supančia aplinka, gerai joje jaustis, palaikyti gerus santykius su ugdytiniais, kolegomis, plėsti akiratį įvairiomis įmanomomis priemonėmis. Ir galų gale svarbiausia – nepatirti sunkių išgyvenimų, stresų, o kadangi tai natūraliai gali nutikt, būtina žinoti, kaip tinkamai su neigiamais dalykais kovoti, mokėti atsipalaiduoti ir sugebėti atgauti jėgas.
Darbą sudaro teorinė dalis, kurioje nagrinėsiu streso sąvoką, jo poveikį, taip pat aptarsiu pagrindinius mokytojo asmenybės bruožus ir stresą, su kuriuo tenka susidurti dirbant pedagoginį darbą. O eksperimentinėje darbo dalyje atliekamas tyrimas – mokytojų streso analizė, savęs vertinimo analizė, polinkio žalingiems įpročiams analizė, tikėjimo analizė.
Tiriamojo darbo naujumas. Kadangi mokytojų streso įvertinimas profesinėse ir vidurinėse mokyklose nebuvo tiriamas Lietuvos Respublikoje pastaraisiais metais, tai galima teigti, kad tiriamojo darbo tema pakankamai nauja.
Aktualumas. Atsižvelgiant į šių dienų spartų gyvenimo tempą, vis kylančius reikalavimus, išaiškėja, jog mokytojų stresas – labai aktuali tema. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2006-10-25
DalykasSocialinės psichologijos diplominis darbas
KategorijaPsichologija >  Socialinė psichologija
TipasDiplominiai darbai
Apimtis48 puslapiai 
Literatūros šaltiniai52 (šaltiniai yra cituojami)
Dydis90.11 KB
AutoriusTikrove
Viso autoriaus darbų65 darbai
Metai2006 m
Klasė/kursas4
Švietimo institucijaLietuvos Edukologijos universitetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Stresas mokytojo darbe [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Diplominiai darbai
  • 48 puslapiai 
  • Lietuvos Edukologijos universitetas / 4 Klasė/kursas
  • 2006 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą