Šperos.lt > Psichologija > Kognityvinė psichologija > Jaunesniojo mokyklinio amžiaus mokinių vaizduotės ypatumai

Jaunesniojo mokyklinio amžiaus mokinių vaizduotės ypatumai

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
10.0
  (
3
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
Aprašymas:
Įvadas. Bendras vaizduotės apibūdinimas. Vaizduotė. Vaizdinių pertvarkymo vaizduotėje būdai. Vaizduotės rūšys. Individualūs vaizduotės skirtumai. Jaunesnio mokyklinio amžiaus mokinių vaizduotės bendroji charakteristika. Psichologinė jaunesnio mokyklinio amžiaus mokinių vaizduotės charakteristika. Jaunesnio mokyklinio amžiaus mokinių vaizduotė. Jaunesnio mokyklinio amžiaus mokinių vaizduotės lavėjimo sąlygos. Jaunesnio mokyklinio amžiaus mokinių vaizduotės tyrimas. Vaizduotės tyrimo metodika. Tyrimo rezultatų aptarimas. Išvados. Rekomendacijos. Priedai (2).
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Kursiniai darbai
Kategorija:
Apimtis:

29 psl.

Lygis:

1 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Šiaulių Universitetas

Failo tipas:

Microsoft Word 198.02 KB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą