Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Psichologija>Socialinė psichologija>Santuoka kaip įsipareigojimas. Santuoka, sugyvenimas ir gyvenimas skyrium
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Santuoka kaip įsipareigojimas. Santuoka, sugyvenimas ir gyvenimas skyrium

  
 
 
12345678910111213
Aprašymas

Įvadas. Santuoka kaip įsipareigojimas. "Mano įsipareigojimai šeimai". Šeimyninės laimės kriterijai. Santuoka neįmanoma be krizių. Neskubėkite skirtis. Skyrybų mitai. Išvados.

Ištrauka

Kiekvienas žmogus prieš žengdamas šį svarbų žingsnį ( planuodamas susituokti ) turėtų gerai apmąstyti ir susivokti, jog santuoka, tai ne tik buvimas kartu, bet ir įsipareigojimas. Krikščionys skelbia, jog Dievo dovanos apima pareigas ir pripažįsta šiuos santuokos įsipareigojimus:
1. Santuoka įkūnija abipusį įsipareigojimą ir jo reikalauja. Šeimų nariai turėtų apmąstyti ir atnaujinti šį įsipareigojimą vienas kitam, rasti laiko būti kartu, bendrauti, pasitikėti ir kartu melstis.
2. Pirmasis įsipareigojimas - pati santuoka. Tai artimai susiję su teisingai suvokiamu santuokiniu dvasingumu, kuris yra ne intymus ar uždaras, bet atviras pareigų kitiems visuomenės nariams pilnatvei. Sutuoktiniai turi vėl pasiaukoti vienas kitam ir atrasti bendravimą bei abipusį atlaidumą. Teigiamu ženklu laikytini sąjūdžiai, skatinantys santuokinę ištikimybę bei atvirumą gyvybei.
Teoriškai gyvybė, suprantama integraliai (gyvybė, kuri kuriama ir svetingai sutinkama, gyvybė, kuri integraliai auklėjama), susijusi su šeima ir yra santuokinės bendruomenės "raison-etre" dalis. Šeima, vienijama santuokinės meilės ir skirta gyvybei, turi lemiamą reikšmę ugdant gyvybės kultūrą. Bet kuris gyvybės aspekto atskyrimas šeimoje kelia grėsmę, jog tuo pasinaudos rezgantieji sąmokslą prieš šeimą ir gyvybę.
3. Šeima yra "gyvybės šventovė". Jos įsipareigojimas ginti bei puoselėti gyvybę nuo jos prasidėjimo momento, įgyvendinamas per atsakingą tėvystę. Kultūra, gerbianti gamtą, turėtų pirma gerbti žmogaus asmenį, kuris yra gamtos šerdis tikroje "žmogiškoje ekologijoje".
Yra smerktinas kišimasis į šią meilės ir gyvybės šventovę.
4. Šiandieninėje visuomenėje, stipriau negu kada nors anksčiau, šeimai būtina įsipareigoti negimusiajam, pradėtajam, "nasciturus".
Kalbant apie "cheminį karą", nežmoniškame abortų kare taikomus cheminius produktus, intrauterines priemones bei vakcinas, šeimoms reikėtų laikytis budrumo nuostatos. Jos turi būti pasirengusios atmesti naujas technologijas, keliančias grėsmę pačiai tėvystės sampratai, pavyzdžiui, manipuliavimą embrionais ir klonavimą.
5. Jaunimo įsipareigojimas gyvybės kultūrai turėtų pirmauti visur, pradedant pagarbos gyvybei ugdymu namuose, baigiant visuomene. Būtina skatinti pagarbą jaunai moteriai, kaip būsimai gyvybės nešiotojai. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2006-05-31
DalykasSocialinės psichologijos referatas
KategorijaPsichologija >  Socialinė psichologija
TipasReferatai
Apimtis11 puslapių 
Literatūros šaltiniai11
Dydis46.29 KB
AutoriusKristina
Viso autoriaus darbų3 darbai
Metai2006 m
Klasė/kursas1
Mokytojas/DėstytojasDoc. dr. V. Gudžinskienė
Švietimo institucijaLietuvos Edukologijos universitetas
FakultetasPedagogikos ir psichologijos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Santuoka kaip isipareigojimas. Santuoka sugyvenimas ir gyvenimas skyrium [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Referatai
  • 11 puslapių 
  • Lietuvos Edukologijos universitetas / 1 Klasė/kursas
  • Doc. dr. V. Gudžinskienė
  • 2006 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą