Išplėstinė paieška
 
 
 
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Bendravimo ypatumai

  
 
 
123456789101112
Aprašymas

Įvadas. Klausymas ir supratimas. Klausymas ir girdėjimas. Ką reiškia mokėti klausyti?. Psichologinė nuostata. Pritarimas. Empatija. Mokėti iki galo išklausyti. Aktyvaus klausymosi formos. Nereflektyvus klausymas. Reflektyvus klausymas. Neverbalinio bendravimo kalba. Mimika. Vizualinis kontaktas. Intonacija ir balso tembras. Poza ir gestas. Bendrakalbių distancija. Išvados.

Ištrauka

Kas mums būdinga – tai nesugebėjimas bendrauti. Niekam tikęs vadovo ir pavaldinių bendravimas yra dažniausia įstaigos krizės priežastis. Nagrinėjant vadovo ir pavaldinių bendravimą, būtina paanalizuoti ir vadovo mokėjimą klausyti pavaldinio Sugebėjimas klausytis yra esminis bruožas, bet kartu ir labai sunkiai įgyjamas. Ekspertai sako, kad daugelio mūsų klausymo efektyvumas sudaro iki 25 procentų. Ir tik tada, kai koncentruojame dėmesį. Mes esame tiesiog ‘kurti turėdami sveikas ausis’, mes nežinome, kaip reikia klausyti. Mus mokė skaityti, rašyti, kalbėti, bet niekas nemokė klausyti. Tai dalykas, kurio turi būti mokoma humanitarinio profilio vidurinėse mokyklose. Mama bara savo vaiką: ‘Tu visai manęs neklausai. O kodėl vaikas turėtų klausyti savo mamos? Niekas nėra jam sakęs, kad klausymas yra svarbus. Niekas mokykloje jo nemokė, kaip reikia klausytis. Tad nenuostabu, kad tiek daug žmonių užauga neišmokę klausytis.
Klausymas – vienas dalykas, supratimas – kitas. Įtekėjimas į jūsų sąmonę viso to, ką kitas žmogus sako, ir yra intensyvaus klausymo rezultatas. Jūs galite kada nors padaryti eksperimentą. Pasikalbėjęs su vienu iš jūsų pavaldinių, paprašykite jį pakartoti, ką jūs sakėte. Jūs pamatysite, kad jis nuolat praleidžia mažiausiai pusę to, ką jūs kalbėjote. Tai neturėtų jūsų stebinti, nes daugelis žmonių klausydami panaudoja tik iki 50 procentų savo galimybių. Ką gi daryti?
Jei jūs įtariate, kad jūsų pavaldiniai jūsų nesiklauso taip, kaip jiems derėtų, tam tikros žinios padės jums sužinoti, ar jūsų įtarimas pasitvirtino. Jei kas nors piešia užrašų knygelėje, jis neskiria jums šimtaprocentinio dėmesio. Jei jis turi įprotį jums kalbant šnarinti popieriumi – jis nesiklauso. Jei jis žiūri pro langą jis greičiausiai svajoja.
Sunku elgtis su žmonėmis kaip su vaikais ir sakyti jiems: "Jūs turite klausyti, ką aš sakau". Tai ne tik sunku, bet ir vienodai žemina ir juos, ir jus. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2005-12-02
DalykasSocialinės psichologijos referatas
KategorijaPsichologija >  Socialinė psichologija
TipasReferatai
Apimtis10 puslapių 
Literatūros šaltiniai2
Dydis22.75 KB
Autoriusjurate
Viso autoriaus darbų1 darbas
Metai2005 m
Klasė/kursas2
Failo pavadinimasMicrosoft Word Bendravimo ypatumai [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Referatai
  • 10 puslapių 
  • 2 Klasė/kursas
  • 2005 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą