Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Psichologija>Ikimokyklinio amžiaus vaikų problemų ypatumai
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Ikimokyklinio amžiaus vaikų problemų ypatumai

  
 
 
123456789101112131415
Aprašymas

Įvadas. Ikimokyklinio amžiaus vaikų problemų ypatumai ir jų sprendimo būdai: Vaikų problemų ypatumai; Ikimokyklinio amžiaus vaikų problemos ir būtinybė kuo anksčiau jas spręsti; Vaiko problemų sprendimo būdai. Dailės raiška – pagalba vaikui ikimokykliniame amžiuje bendradarbiaujant ugdytojams: vaikų, turinčių problemų, dailės raiška

Ištrauka

Šiuo darbu noriu parodyti, kad įmanoma padėti vaikams, turintiems problemų jaustis lygiaverčiais kitiems, juos supantiems vaikams. Manau, vaikai turintys problemų, turėtų sulaukti ypatingo dėmesio, kad įžengę į mokyklą jaustųsi visi lygiaverčiai, nebūtų žeminami, išskiriami dėl savo negalios. "Svarbiausia yra vaikui garantuoti saugumą-kiekvienas vaikas turi jaustis laukiamas, priimamas, mylimas, pedagogas turi sudaryti sąlygas laikui bėgant jam pasijusti grupės nariu." (Dr. Ona Monkevičienė)
Žinoma, neužtenka vien pedagogo pastangų. Pirmieji vaiko ugdytojai yra jo tėvai. Problematiškas vaikas turi būti ugdomas tiek mokymo įstaigose, tiek namuose.
Savo darbu norėčiau įrodyti, kaip vaiką galima ugdyti per dailę ir, kad tai reikia daryti jau nuo mažumės - ikimokykliniame amžiuje, kol jo kūrybiškumas dar nenuslopintas ir jis nesuvokia esantis kitoks. Pasak B. Skurvydienės: "...Ikimokyklinukams integruotis nėra sunku. Maži vaikai – geri psichologai, greit suranda kontaktą, tuoj pamiršta apie šalia esančio negalią, iš kitų draugų neišskiria. Pačiam neįgaliam vaikui smagu bendrauti su kitais sveikais vaikais".
Mano darbo tikslas – analizuoti vaiko dailės raišką kaip jo problemų sprendimo būdą.
Uždaviniai:
- išsiaiškinti vaikų problemų ypatumus,
- nagrinėti dailės raišką kaip pagalbą vaikui bendradarbiaujant ugdytojams.
Atrodytų, kad ikimokyklinio amžiaus vaikas tik maža būtybė dar neturinti jokių problemų. Bet, deja, taip nėra. Jau nuo kūdikystės, jai mes apleisime savo atžalas, jos susilauks problemų kurios vis didės ir trukdys tolesniame gyvenime. Todėl reikia stengtis kuo anksčiau išsiaiškinti vaikų problemų pobūdį ir ieškoti jų sprendimo būdų.
Į ikimokyklinio ugdymo grupes susirenka labai skirtingi vaikai, turintys skirtingų poreikių, reikalaujantys skirtingo ugdymo. Pasak dr. Antano Valantino: "Norint pasiekti mokyklinę brandą reikės vienaip dirbti su vaiku, kuris patiria emocinių ir elgesio sunkumų, visai kitaip su vaiku, kuris atėjo iš labai skurdžios socialinės aplinkos, dar kitaip su vaiku, turinčiu vienokių ar kitokių pažintinių procesų sutrikimų, ir t.t." (Dr. Valantinas A. Priešmokyklinio ugdymo orientavimas į vaiką. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2005-08-02
DalykasPsichologijos referatas
KategorijaPsichologija
TipasReferatai
Apimtis12 puslapių 
Literatūros šaltiniai2
Dydis18.37 KB
AutoriusEvaldas
Viso autoriaus darbų1 darbas
Metai2005 m
Klasė/kursas0
Failo pavadinimasMicrosoft Word Ikimokyklinio amziaus vaiku problemu ypatumai [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą