Išplėstinė paieška

Pradžia>Fizika>Kvantinė mechanika>Kvantinės mechanikos pristatymai

Kvantinės mechanikos pristatymai (10 darbai)

Rūšiuoti pagal
  • Atominė energetika

PowerPoint pristatymas. Ar reikalinga Lietuvai atominė energetika? Įžanga. Ar Ignalina tai antras Černobylis? Kiti šalies energetiniai resursai. Visaginas po AE uždarymo. Atliekos saugojimui.
    Kvantinė mechanika, pristatymas(11 skaidrių)
    2006-09-04
  • Atominė energija

PowerPoint pristatymas. Džonas Daltonas (1766 – 1844). Jozefas fon Fraunhoferis (1787 – 1826). Džozefas Džonas Tomsonas (1856 – 1940). Hansas Geigeris (1882 – 1945). Ernestas Rezerfordas (1871 – 1937). Maksas Bornas (1982 – 1970). Maksas Plankas. Nilsas Chendrikas Davidas Boras (1885 – 1962). Volfgangas Paulis. Ervinas Šriodingeris (1887 – 1961). Arnoldas Zomerfeldas (1886 – 1951). Polis Adrienas Morisas Dirakas (1902 – 1984). Luji de Broilio (1892 – 1987). Verneris Heizenbergas. Hidroelektrinės. Bangų mūšos energija. Saulės energija. Vėjo energija.
    Kvantinė mechanika, pristatymas(23 skaidrės)
    2005-10-24
  • Atomo fizika. Atomo branduolio fizika

PowerPoint pristatymas. Atomo sandara. Rezerfordo bandymai. Rezerfordo bandymai. Atomo branduolio matmenų nustatymas. Boro teorijos sunkumai. Kvantinė mechanika. Lazeriai. Radioaktyvumo atradimas. Alfa, beta ir gama spinduliai. Radioaktyvieji virsmai. Izotopai. Neutrono atradimas. Atomo branduolio sandara. Branduolinės jėgos. Atomų branduolių ryšio energija. Branduolinės reakcijos. Grandininės branduolinės reakcijos.
    Kvantinė mechanika, pristatymas(58 skaidrės)
    2006-01-19
  • Atomo sandara (7)

PowerPoint pristatymas. Požiūris į šviesos prigimtį. Fotono energija. Fotoefektas. Einšteino fotoefekto lygtis. Atomų modeliai. Radioaktyvumas. Grandininė branduolinė reakcija.
    Kvantinė mechanika, pristatymas(8 skaidrės)
    2006-10-26
  • Branduolinis reaktorius

PowerPoint pristatymas. Konstrukcija. Svarbiausia reaktoriaus konstrukcijos dalis. Branduolinio reaktoriaus schema.
    Kvantinė mechanika, pristatymas(5 skaidrės)
    2006-04-26
  • Kvantinė optika. Fotoefektas

PowerPoint pristatymas. Fotoefektas. Pirmasis fotoefekto dėsnis. Antrasis fotoefekto dėsnis. Einšteino formulė efektui. Fotoelementas. Cheminis šviesos veikimas. Radioaktyvumas. Planetinis atomo modelis. Trys bandymo išvados. Boro postulatai. Kaip atomai spinduliuoja ir absorbuoja energiją. Vandenilio spektro linijų serijos.
    Kvantinė mechanika, pristatymas(21 skaidrė)
    2007-05-21
  • Lietuvos atominės elektrinės (AE)

PowerPoint pristatymas. Tikslai. Atominė energija. Branduolinis reaktorius. Spinduliuočių tipai. Alfa, beta, gama spinduliuotė. Ignalinos AE (IAE). IAE istorija. IAE įnašas į energetiką. Elektrinių galių palyginimas. IAE ateitis. IAE įtaka aplinkai. Nepavojingi reaktoriai. Išvados.
    Kvantinė mechanika, pristatymas(15 skaidrių)
    2006-04-14
  • Molekulinė fizika (5)

PowerPoint pristatymas. Keturi pagrindiniai molekulinės kinetinės teorijos teiginiai. Brauno judėjimas. Difuzija. Medžiagos molio masė. Medžiagos kiekis. Molekulių skaičius. Medžiagos tankis. Idealiosios dujos. Dujų slėgis. Absoliutinė temperatūra. Idealiųjų dujų būsenos lygtis. Kristaliniai ir amorfiniai kūnai. Anizotropija. Pagrindinė molekulinės kinetinės teorijos lygtis. Izoprocesai. Izoterminis procesas. Izobarinis procesas. Izochorinis procesas. Sotieji garai. Virimas. Skysčio paviršiaus įtempimas. Drėkinimas. Kapiliariniai reiškiniai. Kietųjų kūnų mechaninės savybės. Mechaninis įtempimas. Huko dėsnis. Dujų vidinė energija. Šilumos kiekis. Šilumos perdavimo būdai. Savitoji šiluma. Šilumos balanso lygtis. Dujų atliekamas darbas. I-asis termodinamikos dėsnis. I-ojo termodinamikos dėsnio taikymas įvairiems izoprocesams. Negrįžtamieji procesai. Adiabatinis procesas. II- asis termodinamikos dėsnis. Šiluminiai varikliai.
    Kvantinė mechanika, pristatymas(42 skaidrės)
    2007-02-22
  • Radioaktyvumas buityje

PowerPoint pristatymas. Įvadas. Pastatai-patalpos. Radonas. Statybinės medžiagos. Radonas pastatuose. Telefonai. Mobilieji telefonai. Televizoriai. Kompiuteriai. Mikrobangų krosnelės. Radijas. Dūmų detektoriai. Vidiniai spinduliuotės šaltiniai. Kiti šaltiniai. Išvados.
    Kvantinė mechanika, pristatymas(32 skaidrės)
    2006-06-05
  • Tvermės dėsniai mechanikoje

PowerPoint pristatymas. Kūno impulsas (judėjimo kiekis). Impulso tvermės dėsnis. Darbas. Galia. Kūnų arba kūnų dalių sąveikos energija. Judančių kūnų energija. Energijos tvermės dėsnis. Naudingumo koeficientas.
    Kvantinė mechanika, pristatymas(8 skaidrės)