Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Kainodara>Kainodaros organizavimas: AB "Dvarčionių keramika"
   
   
   
1
naudingas +1 / nenaudingas 0

Kainodaros organizavimas: AB "Dvarčionių keramika"

  
 
 
12345678910111213141516171819202122232425262728293031323334
Aprašymas

Įvadas. Literatūros analizė. Kainos samprata ir reikšmė. Kainos nustatymo metodai. Veiksniai įtakojantys kainodaros sprendimus Kainų politika ir jos tikslai. Kainų strategija ir jos tikslai. Kainodara skirtinguose rinkos tipuose. Kainų nuolaidų sistema. Praktinė dalis Nagrinėjamos įmonės apibūdinimas.Šakos (rinkos), kurioje veikia įmonė, trumpas apibūdinimas. Nagrinėjamo įmonės produkto (5 kvadratinių metrų keraminių plytelių) kainos nustatymas. 194 Esama AB "Dvarčionių keramika" kainodaros strategija, taikomos kainų nuolaidos, kainodaros ypatumai. Išvados ir pasiūlymai.

Ištrauka

Visais prekinio ūkio laikais kainos vaidino vieną pagrindinių vaidmenų tiek ekonominiu, tiek socialiniu požiūriu. Kaina – tai piniginė produkto vertės išraiška. Prekės vertę sąlygoja visuomeniškai būtinos sąnaudos šiai prekei pagaminti, įskaitant ir gamintojui numatytą pelną. Pagal kainą bei jos nustatymo metodus galima spręsti apie konkurencinę situaciją rinkoje. Konkurentų kainos turi tuo didesnės įtakos įmonės kainų politikai, kuo labiau išreikšti vartotojų interesai kainų atžvilgiu. Kaina taip pat įtakoja vartotojus ir juos suskirsto į grupes pagal tai, kokį jie turi jautrumą kainų pokyčiams.
Taigi šio darbo tikslas ir yra kaina, jos struktūra, strategija, tikslai bei kainų politika ir otganizavimas.
Darbo tikslas: aptarti prekės kainą, išnagrinėti įvairias kainų politikas, rūšis, atskleisti kainos ir kainų politikos ekonominę prasmę, taip pat nustatyti keraminių plytelių, kurių matmenys yra 333x200x8, vieno kvadratinio metro kainą akcinėje bendrovėje "Dvarčionių keramika".
Tikslui pasiekti yra keliami tokie uždaviniai:
1. susipažinti su kainodaros sąvokomis;
2. apibrėžti kainą, jos nustatymo metodus;
3. apžvelgti kainų politiką, strategiją, metodų sistemą;
4. įvardinti kainodarą skirtinguose rinkos tipuose;
5. apibūdinti pasirinktą įmonę, šaką ir rinką, kurioje veikia įmonė;
6. identifikuoti pasirinkto produkto kainą, nustatymo metodą;
7. apskaičiuoti pasirinkto produkto kainą nurodytais keturiais būdais;
8. apibūdinti kainodaros strategiją, kainų nuolaidas, kainodaros ypatumus;
9. pateikti išvadas ir pasiųlymus lyginant su kitomis žiniomis. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2010-03-10
DalykasKainodaros kursinis darbas
KategorijaRinkodara >  Kainodara
TipasKursiniai darbai
Apimtis32 puslapiai 
Literatūros šaltiniai10
Dydis103.2 KB
Autoriussimabe
Viso autoriaus darbų4 darbai
Metai2009 m
Klasė/kursas3
Mokytojas/DėstytojasKristina Garškaitė
Švietimo institucijaVilniaus Gedimino Technikos Universitetas
FakultetasVerslo vadybos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Kainodaros organizavimas AB Dvarcioniu keramika [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 32 puslapiai 
  • Vilniaus Gedimino Technikos Universitetas / 3 Klasė/kursas
  • Kristina Garškaitė
  • 2009 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
+1
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą