Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Psichologija>Raidos psichologija>Antroji - jaunesnioji mokyklinė vaikystė (7-12 m.)
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Antroji - jaunesnioji mokyklinė vaikystė (7-12 m.)

Aprašymas

Antroji – jaunesnioji mokyklinė vaikystė (7 – 12 m.). Įvadas. Tikslas – aprašyti antrosios – jaunesniosios mokyklinės vaikystės (7-12 m.) ypatumus. Amžiaus tarpsniai. Chronologinis amžiaus tarpsnių klasifikavimas. Vaikystės samprata. Antroji – jaunesnioji mokyklinė vaikystė (7-12 m.). Konkretaus operacinio mąstymo stadija. Pažintinių procesų raida. Vaikų visuomenė. Žodynas. Vaikų elgesio taisyklės. Atstūmimas. Išvados.

Ištrauka

Temos aktualumas. Kiekvienas iš mūsų išgyvename tam tikrą amžiaus tarpsnį. Visi periodai paprastai būna lydimi įvairių krizių, nes keičiasi ne tik žmogaus organizmas, bet ir jo psichologija, įpročiai. Vieni tai išgyvena lengviau, kiti – sunkiau. Visa tai priklauso nuo žmogaus psichikos ir sugebėjimo prisitaikyti.
Antroji – jaunesnioji mokyklinė vaikystė (7-12 m.) – tai metai, kurie žmogaus gyvenime palieka didžiausius įspūdžius. Šiame amžiaus tarpsnyje pradedama mokytis daugybės naujų dalykų, geriau pažinti aplinkinį pasaulį, įgyjama daug naujų draugų. Šiuo laikotarpiu formuojasi vaiko savęs vertinimas, savigarba, savivoka, laiko, erdvės ir atstumo suvokimas. Lavėja įgūdžiai, tobulėja kalba.
TIKSLAS – aprašyti antrosios – jaunesniosios mokyklinės vaikystės (7-12 m.) ypatumus.
UŽDAVINIAI:
1. Apžvelgti žmogaus amžiaus tarpsnių ypatumus.
2. Paanalizuoti antrosios – jaunesniosios mokyklinės vaikystės (7-12 m.) periodą.
METODAI: mokslinės literatūros analizė.
Kūdikystė ( nuo gimimo iki 1 m.): Pasak L. Jovaišos (2001), pirmaisiais vaiko gyvenimo metais žymiai išsiplečia socialiniai santykiai. Vaikas sugeba atskirti suaugusius, juos pakviesti, ko nors paprašyti. Jis ieško socialinių kontaktų, jis nori pažįstamų artumo, draugijos, prašosi pakeliamas ant rankų tarsi laukdamas švelnių glamonių.
Ankstyvoji vaikystė (1 – 3 m.): Šiame periode vaikas ypač aktyviai sąveikauja su jį supančiu pasauliu ir suaugusiųjų padedamas išmoksta veiklos su daiktais ir bendravimo su žmonėmis būdų. Pagrindinė to periodo veikla – daiktinė, manipuliatyvinė. Svarbi šio amžiaus tarpsnio ypatybė – intensyvus kalbos vystymasis. Šiame periode atsiranda pirmieji vaikų žaidimai, ir tik apie trečiuosius metus pradeda ryškėti vaiko veiksmų individualumas ir svarbiausias šio periodo naujadaras "aš pats", kaip emocinis, "aukštesnis" savęs vertinimas. Trečiaisiais gyvenimo metais vaiko elgesį pradeda motyvuoti ne tik konkreti jo gyvenimo ar veiklos situacija, į kurią jis pasinėręs visa savo asmenybe, bet ir santykiai su kitais žmonėmis. Nors vaiko elgesys šiuo periodu išlieka impulsyvus, tačiau atsiranda poelgių, kurie yra nulemti ne tik tiesioginių įvykių ar trumpalaikių vaiko norų, bet ir vaiko "aš" stiprios raiškos. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2010-02-19
DalykasRaidos psichologijos referatas
KategorijaPsichologija >  Raidos psichologija
TipasReferatai
Apimtis14 puslapių 
Literatūros šaltiniai5
Dydis37.95 KB
Autoriusgggintarelisss
Viso autoriaus darbų1 darbas
Metai2010 m
Klasė/kursas1
Mokytojas/DėstytojasA. Norvilienė
Švietimo institucijaKlaipėdos Universitetas
FakultetasPedagogikos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word 2007 Antroji jaunesnioji mokykline vaikyste [speros.lt].docx
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Referatai
  • 14 puslapių 
  • Klaipėdos Universitetas / 1 Klasė/kursas
  • A. Norvilienė
  • 2010 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą