Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Bibliotekininkystė>Prano Mašioto vidurinės mokyklos bibliotekos organizacinė komunikacija
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Prano Mašioto vidurinės mokyklos bibliotekos organizacinė komunikacija

  
 
 
1234567891011121314151617181920
Aprašymas

Įvadas. Darbo tikslas – išanalizuoti mokyklų bibliotekų išorinę ir vidinę komunikaciją, pabrėžiant bibliotekos, kaip organizacijos savarankiškumą. Komunikacija ir institucijos. Komunikacijos svarba mokyklų bibliotekose vidinė komunikacija mokyklų bibliotekose išorinė komunikacija mokyklos bibliotekose. Klaipėdos Prano Mašioto vidurinės mokyklos bibliotekos išorinės ir vidinės komunikacijos analizė. Išvados.

Ištrauka

Komunikacijos kokybė XXI amžiuje tampa vis aktualesnė. Šiandien daugelio specialybių atstovai, o ypač – pedagogai, verslininkai, valstybės tarnautojai ir kt., intensyviai bendrauja su įvairių organizacijų darbuotojais, užsienio partneriais. Kiekvieno bendraujančio tikslas, kad kontaktai su kitais žmonėmis būtų visapusiškai naudingi ir darnūs.
Tai ypatingai aktualu kalbant ir apie bibliotekas. Šioje organizacijoje žmonės siekia gauti reikiamos informacijos, o netinkamas jos suteikimas, gali byloti apie komunikacinės kompetencijos stoką. Šios priežastys ir paskatino analizuoti temą susijusią su mokyklų bibliotekų komunikacijos problemos. Nes dažnai būtent mokyklos biblioteka būna pirmoji vaiko gyvenime, kuri ir privalo ugdyti laisvai bendraujantį, savarankiškai ieškantį informacijos bei išsilavinusį žmogų.
Kursinio darbo objektas – komunikacijos svarba mokyklos bibliotekos vykdomoje veikloje bei ugdymo procese.
Kursinio darbo tikslas – išanalizuoti mokyklų bibliotekų išorinę ir vidinę komunikaciją, pabrėžiant bibliotekos, kaip organizacijos savarankiškumą.
Kursinio darbo uždaviniai:
• Susipažinti su komunikacijos ir organizacijos sąvokomis, detaliau jas panagrinėti;
• Pabrėžti komunikacijos svarbą mokyklos bibliotekos vykdomoje veikloje;
• Paanalizuoti mokyklų bibliotekų vidinę komunikaciją, aptarti svarbiausius aspektus;
• Išskirti pagrindinius mokyklos biblioteką sąlygojančius išorinius veiksnius, bei juos išanalizuoti;
• Išanalizuoti Klaipėdos P.Mašioto vidurinės mokyklos bibliotekos išorinę ir vidinę komunikaciją.
Kursinio darbo šaltiniai: Pagrindiniai šaltiniai, kuriais buvo remtasi analizuojant pasirinktą temą buvo V. Baršauskienės bei B. Janulevičiūtės išleista knyga "Komunikacija: teorija ir praktika", joje profesionaliai ir išsamiai buvo nagrinėjami komunikacijos ir organizacijų probleminiai klausimai, bei pagrindinės sąvokos. Geriausiai komunikacijos sąvoka, funkcijas, rūšis, modelius išanalizavo žymus mokslininkas J. Fiske. Mokyklų bibliotekų veiklos apibūdinimui daug dėmesio skirta IFLA/UNESCO gairėse mokyklų bibliotekoms, A.Glosienės, R.Petuchovaitės, V. Mozūraitės, ir kt. autorių straipsniuose. Kadangi, literatūra šia tema nėra gausi, todėl daugeliu atvejų į bibliotekos veiklą buvo žvelgiama vadybiniu požiūriu. Šiuos aspektus išsamiai analizavo autoriai: V.Kučinskas, R.Kučinksienė, V.Damašienė, B.Neverauskas, J.Rastenis bei kt.
Tyrimo metodai: Rašant darbą naudotasi teoriniu, analizės, interpretacijos metodais.
Taikydama teorinį metodą panaudojau atskiras žinias, faktus, empirinius duomenis apibendrinimams, ir atvirkščiai – remiantis bendro pobūdžio teorinėmis nuostatomis formuluoti konkrečias išvadas ir pasiūlymus dėl mokyklų bibliotekų vykdomos išorinės ir vidinės komunikacijos, bei bibliotekos kaip organizacijos probleminių klausimų sprendimo.
Naudojant analizės metodą didžiausias dėmesys buvo skiriamas konkrečios mokyklos bibliotekos (Klaipėdos P. Mašioto vidurinės mokyklos bibliotekos) komunikacijos aspektams išanalizuoti.
Taikant interpretacijos metodą stengtasi kuo išsamiau apibūdinti bei susipažinti su tam tikromis sąvokomis, komunikacijos rūšimis, bibliotekos vykdoma veikla.
Ši kursinio darbo tema pasirinkta pirmiausia dėl jos aktualumo tiek teoriniu, tiek praktiniu požiūriu. Svarbu panagrinėti, ar mokyklos biblioteka visapusiškai tenkina mokyklos bendruomenės narių informacinius poreikius ir dalyvauja ugdymo procese. Naudinga, pabrėžti mokyklų bibliotekų vykdoma išorinės komunikacijos svarbą. Kursiniame darbe akcentuojama, jog realizuodama kiekvieno mokyklos bendruomenės nario teisę gauti ir skleisti informaciją, mokyklos biblioteka plečia savo funkcijas. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2008-11-13
DalykasBibliotekininkystės kursinis darbas
KategorijaBibliotekininkystė
TipasKursiniai darbai
Apimtis20 puslapių 
Literatūros šaltiniai13 (šaltiniai yra cituojami)
Dydis3.1 MB
AutoriusIngrida
Viso autoriaus darbų2 darbai
Metai2007 m
Klasė/kursas3
Mokytojas/DėstytojasJanavičienė
Švietimo institucijaKlaipėdos Universitetas
FakultetasSocialinių mokslų fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Prano Masioto vidurines mokyklos bibliotekos organizacine komunikacija [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 20 puslapių 
  • Klaipėdos Universitetas / 3 Klasė/kursas
  • Janavičienė
  • 2007 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą