Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Viešasis administravimas>Viešųjų pirkimų rodikliai
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Viešųjų pirkimų rodikliai

  
 
 
1234567891011121314151617181920212223
Aprašymas

Įvadas. Tikslas yra išanalizuoti ir įvertinti, kokie pagrindiniai viešojo pirkimo rodikliai yra reglamentuoti Lietuvos Respublikoje. Viešųjų pirkimų rodiklių samprata. Ekonomiškai naudingiausio pasiūlymo vertinimo rodikliai. Viešųjų pirkimų techninių reikalavimų rodikliai. Tiekėjų kvalifikacijos vertinimo rodikliai. Viešųjų pirkimų sutarčių trukmės rodikliai. Išvados.

Ištrauka

Lietuvos Respublikoje viešieji pirkimai pradėti reglamentuoti tik 1995 metais, Lietuvos Respublikos Vyriausybei nutarimu patvirtinus biudžetinėms įstaigoms taikytą pirkimų tvarką. Taigi Lietuvos patirtis viešųjų pirkimų srityje nėra didele, o ypač jeigu lyginsime ją su tuo, kad pirmosios viešųjų pirkimų direktyvos, pavyzdžiui, Europos Sąjungoje buvo priimtos dar 1971 metais.
Vystant viešųjų pirkimų procedūrų tvarką Lietuvos Respublikoje labai svarbu yra nustatyti visiems suprantamas ir aiškias viešųjų pirkimų taisykles, kurios užtikrintų, kad viešieji pirkimai vykdomi pagal bendrąsias visiems vienodas taisykles, laikantis visuotinai pripažintų lygiateisiškumo, nediskriminavimo bei skaidrumo principų.
Viešųjų pirkimų procesui labai daug įtakos turi viešųjų pirkimų rodikliai, kuriais vadovaujantis yra nustatomi viešųjų pirkimų laimėtojai, taip pat jie naudojami vertinti bei kontroliuoti patį viešųjų pirkimų procesą. Visuotinai žinomų viešųjų pirkimų rodiklių nustatymas padeda išvengti dviprasmiškumų organizuojant viešojo pirkimo konkursą ir suteikia privalumų abiems viešojo pirkimo konkurso dalyvių pusėms: tiek konkurso organizatoriui (kadangi žinoma, pagal kokius rodiklius reikia vertinti viešojo pirkimo dalyvį), tiek konkurso dalyviui (kadangi žinoma, pagal kokius rodiklius jis bus vertinamas).
Todėl pagrindinis šio darbo tikslas yra išanalizuoti ir įvertinti, kokie pagrindiniai viešojo pirkimo rodikliai yra reglamentuoti Lietuvos Respublikoje bei išnagrinėti jų panaudojimo praktiką savivaldybėse (kadangi būtent savivaldos institucijos labai dažnai susiduria su viešojo pirkimo procedūrų organizavimu) siekiant parodyti viešųjų pirkimų rodiklių svarbą ir reikšmę viešųjų pirkimų organizavimui.
Tikslui pasiekti šiame darbe bus įgyvendinami tokie uždaviniai, kaip kad: išanalizuoti viešųjų pirkimų rodiklių sampratą, išnagrinėti, kokie rodikliai naudojami viešojo pirkimo procese bei kokie teisės aktai juo reglamentuoja, aprašyti atskirus viešojo pirkimo rodiklius, nurodant, kaip jie turi būti nustatomi bei panaudojami, įvertinti, kaip šie viešųjų pirkimų rodikliai naudojami savivaldybėse, pateikiant konkrečius viešojo pirkimo rodiklių panaudojimo atvejus.
Darbo tikslui bei uždaviniams pasiekti visas darbas yra suskirstytas į atskiras skirtingas temas nagrinėjančias dalis, o darbo pabaigoje pateikiamos visą darbą apibendrinančios išvados. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2008-09-30
DalykasViešojo administravimo kursinis darbas
KategorijaViešasis administravimas
TipasKursiniai darbai
Apimtis22 puslapiai 
Literatūros šaltiniai14 (šaltiniai yra cituojami)
Dydis39.65 KB
AutoriusEglė
Viso autoriaus darbų3 darbai
Metai2007 m
Klasė/kursas1
Mokytojas/DėstytojasD. Gudelis
Švietimo institucijaMykolo Romerio Universitetas
FakultetasPolitikos ir vadybos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Viesuju pirkimu rodikliai [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 22 puslapiai 
  • Mykolo Romerio Universitetas / 1 Klasė/kursas
  • D. Gudelis
  • 2007 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą