Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Psichologija>Socialinė psichologija>Efektyvaus bendravimo principai
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Efektyvaus bendravimo principai

  
 
 
1234567891011
Aprašymas

Įvadas. Bendravimo procesas. Efektyvaus bendravimo reikšmė ir kliūtis. Efektyvaus vadovo bendravimo kliūtis ir jų sprendimo būdai. Efektyvaus bendravimo taisyklės. Išvados.

Ištrauka

Poreikis bendrauti yra vienas iš svarbiausių žmogaus egzistencijų poreikių. A. Maslow nuomone, poreikių hierarchijoje jis yra trečioje vietoje, po fiziologinių ir saugos poreikių.
Mokslininkai tyrinėjantys partnerystę, teigia, kad tarp daugybės motyvuojančių ir skatinančių veiksnių norui pradėti verslą, įtakos taip pat turi ir poreikis bendrauti. Tačiau sėkmingam verslui noro bendrauti nepakanka. Reikia mokėti bendrauti. Esant spartiems žmonijos vystymosi tempams, mokytis bendrauti būtina nuolat. Reikia prisitaikyti prie kintančių technologinių bendravimo priemonių, mokytis rašyti dokumentus, kalbėti ir, svarbiausia, klausyti. Taigi, kaip matome efektyvaus bendravimo tema yra lavai aktuali.
Šito darbo tikslas nustatyti efektyvaus bendravimo principus. Šiam tikslui pasiekti keliami tokie uždaviniai:
1. apibūdinti bendravimo procesą bei jo reikšmę;
2. įvertinti kliūtis trukdančias efektyviam bendravimui;
3. aprašyti sėkmingo bendravimo taisykles bei principus.
Siekiant suprasti kas yra bendravimas darbas buvo pradėtas bendravimo proceso sudedamųjų dalių aiškinimui. Tokia darbo pradžia leido geriau suprasti darbe analizuojamąją temą bei pereiti prie išsamesnės efektyvaus bendravimo reikšmės analizės. Nustačius jo reikšmę bei apibūdinus kliūtis trukdančias sėkmingam bendravimui buvo galima suformuluoti bendrus efektyvaus bendravimo principus.
Bendravimas atsirado kartu su žmonija, tačiau šio meno dar nesame gerai įvaldę. Bendravimas – tai dviejų ar daugiau žmonių tarpusavio sąveika, kurios metu perduodama informacija ir patenkinami saugumo, saviraiškos, dominavimo ir kiti poreikiai. 1 pav. pavaizduotas komunikacijos proceso modelis. panagrinėkime jį.
Bendravimas įvyksta bendraujant siuntėjui ir gavėjui. Bendravimas gali vykti viena kryptimi ir ten baigtis. Arba pranešimu iš gavėjo galima išgauti atsakymą - formaliai vadinamą grįžtamuoju ryšiu.
Pranešimas – yra užkoduota informacija, kuri siuntėjas perduoda gavėjui.
Siuntėjas, arba pranešimo šaltinis, pradeda komunikacijos procesą. Organizacijoje siuntėjas yra asmuo, kuris turi informacijos, poreikių ar norų, ir siekia juos perduoti vienam ar daugiau žmonių. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2008-03-31
DalykasSocialinės psichologijos referatas
KategorijaPsichologija >  Socialinė psichologija
TipasReferatai
Apimtis9 puslapiai 
Literatūros šaltiniai4
Dydis18.54 KB
AutoriusNeringa
Viso autoriaus darbų1 darbas
Metai2008 m
Klasė/kursas2
Failo pavadinimasMicrosoft Word Efektyvaus bendravimo principai [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Referatai
  • 9 puslapiai 
  • 2 Klasė/kursas
  • 2008 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą