Šperos.lt > Pedagogika > Mokslas ir švietimas > Moksleivio teisių ir pareigų ugdymas sociologiniu-pedagoginiu aspektu Lietuvoje ir Vokietijoje

Moksleivio teisių ir pareigų ugdymas sociologiniu-pedagoginiu aspektu Lietuvoje ir Vokietijoje

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
9.5
  (
4
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
Aprašymas:
Įžanga. Teisių ir pareigų aiškinimas Vokietijos bendruomenėje. Reinaldo Eichholzo aiškinimas vaikų teisių gerbimo klausimais. Teisių ir pareigos harmonija ("Deutsche Allgemeine"). Vaiko pozicija teisių ir pareigų kontekste. Reglamentuotos vaikų ir tėvų teisės ir pareigos. Situacija mokyklose teisių ir pareigų klausimais. Lietuvos Respublikos (LR) Švietimo įstatyme esančios moksleivių ir tėvų teisės ir pareigos. Šiaulių miesto X mokyklos reglamentuotos moksleivių ir tėvų teisės bei pareigos. Darbo ir esamos situacijos, teisių ir pareigų ugdymo srityje, analizė. Frankfurto (Vokietija) bendrojo lavinimo pagrindinės mokyklos reglamentuotos moksleivių ir tėvų teisės ir pareigos. Analizė. Išvados.
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Referatai
Kategorija:
Apimtis:

16 psl.

Lygis:

3 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Failo tipas:

Microsoft Word 27.1 KB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą